36.35
Audition
<Harry>
Zenuwen gieren door mijn lijf, waarom ben ik hier in vredesnaam. Ik kan niet goed zingen, Nienke heeft me gewoon overgehaald met die lieve blik van haar. Ik ben gewoon bij de audities van de x-factor. Nienke je krijgt echt wraak, wat jij kan hoef ik niet te kunnen! Ik kijk net als ze andere jongens nu naar het grote scherm in de wachtruimte. Daarop komt er een presentator in beeld, hij draagt een blauw glitterjasje. Nou een knalblauwe jas met glinstersteentjes is het, zijn haar is vol gel. Ook glinstert zijn broek een beetje, ik kijk verbaasd naar zijn gezicht. Is dat nou, ja dat is Justin Bieber! Justin Bieber presenteert de Engelse x-factor! OMG was dit de verrassing waar Nienke het over had, en big suprise zei ze in de auto.
Ik denk het niet want ik ben geen fan van Justin Bieber, nee het moet wat anders zijn. Maar waarom is Justin Bieber in Engeland. Ik heb geen flauw idee eigenlijk, maar ja ik hoor hier ook niet. Nou ik woon hier maar ik was in China. Tja Nienke sleepte me direct mee naar het vliegtuig, ze nam Louis en Juul ook mee. Hun weten blijkbaar ook van de verrassing want ze giechelen de hele tijd als ze me zien. Ik ben zo benieuwd, maar om meerdere dingen. Wat zal de jury bijvoorbeeld van mijn stem zeggen? Nienke heeft samen met mij een lied geschreven, wel moest ik zeggen dat ik het zelf had geschreven. Ik weet niet waarom maar het had met de big suprise te maken volgens Nienke. Ow wat zal die verrassing zijn.
Justin Bieber begint met praten, ‘Hello everybody! Ik ben Justin Bieber zoals jullie hopelijk wel weten haha! Maar ik presenteer de o zo geweldige x-factor, yeah! Oké de jury van dit moment is, Demi lovato voor de 25 plussers. En Nicky Minjaj gaat voor de meiden en we hebben hier Simon Cowel als groepen leider! Maar tot slot onze gast jury Nienke! Zij zal de jongens doen! En dan nu, lets go!’ zegt hij.
Wacht even, NIENKE! Nienke is mijn jury dus, dus dat was de verrasing. Wat leuk, dan hoef ik haar niet minder te zien, wat stoer. Mijn vriendinnetje is mijn jury of coach, geweldig! ‘Een hard applaus voor de eerste kandidaat Harry!’ roept Justin Bieber. Nu zijn de zenuwen niet meer te stoppen, ik loop op. ‘Haai’ zegt Nienke tegen me, ‘Hoi ik ben Harry’ zeg ik. ‘Dat weet ik, je mag trouwens beginnen’ zegt Nienke, ze is bloedserieus. Ik pak de microfoon en dan schraap ik mijn keel;
I want feeling your lips your feeling my lips. The kiss from my dreams, i want you. You belong with me, your beauty, your my dreamgirl. My heart is for her, she is my heart. She is the hope in my life, she is mine star. I’m lucky with her, she is my good luck. I hope that me and her the truth is.
Tonight, i want her here. Now, come by my. Your are the star in my life, i love you. I like you, love me to. Your the girl and i the boy. We are same, in my dreams. Same, same, we are same.
I would you, i want you, i wish your here. You belong with me. Your mine, in my dreams. Come on, come here. I kiss you, you kiss me in my dreams. Love, love, i love you. Your mine, your my heart.
My beautifull dream, come treu. I love you, come here by my. I want your here, come by my. One kiss on my lips, give me one kiss. Please, i love you. I want, dreams come treu. Your are mine, in my dreams. I cant stop thingking about you, your are my first really love. You come in my dreams, your come in my head, my brain. Your come in my heart, your are my heart. Give me one kiss, one kiss from you. I love you, dreams please come treu. You belong with me, i love you forever. I alway in love, i love you. Your the good luck in my life, your the star in my life. Give me one change, give me hope for you.
My friend talk with you, about me. My friend say; come on do it, my friend hope for me. Your friend come by my, she say; let her go. No, i let your not go. I love you, come on give me one change.
I let your not go, i love forever. Oho, oho give me one change.
One change for me, please? I love you. Come on dreams, come treu! I love you, i love you. I let your not go, never.
My beautifull dream, come treu. I love you, come here by my. I want your here, come by my. One kiss on my lips, give me one kiss. Please, i love you. I want, dreams come treu. Your are mine, in my dreams. I cant stop thingking about you, your are my first really love. You come in my dreams, your come in my head, my brain. Your come in my heart, your are my heart. Give me one kiss, one kiss from you. I love you, dreams please come treu. You belong with me, i love you forever. I alway in love, i love you. Your the good luck in my life, your the star in my life. Give me one change, give me hope for you.
I want, would, wish you. Only you, one kiss from you or more.
Give me one change, i am a good boy. I love you, i want you, your my life. Your my heart. My hope.
Please i love you,
Only you,
Forever,
Believe me,
Your belong with me,
Dreams come treu’
Zing ik, Nienke klapt. Het publiek joelt en klapt, ze vinden me goed! ‘Oké Harry eerst was je wat zenuwachtig maar verder was het erg goed ik kan je alleen maar door laten gaan’ zegt ze, ik lach ‘dank je wel’ zeg ik en dan loop ik het podium af. Nienke glimlacht nog een keer naar me, ik lach terug en dan ben ik weer backstage. Nu dringt het pas tot me door dat ik gewoon door ben, ik doe mee met de x-factor. Ik loop naar buiten, daar wachten Juul en Louis die zouden daar wachten. Nienke moest blijven tot half 5 en het was nu 1 uur. Dus we dachten dat het beter was om niet te wachten. In de auto is het één groot feest, we dansen en we springen voor zover het kan. Ik ben zo blij, als Nienke die avond terug komt is ze dood moe. Ik omhels haar, ‘dank je’ fluister ik in haar oor. Ze knikt en loopt dan naar boven, ze is dood moe. Ik ren achter haar aan, ik knuffel haar. ‘Maar was de rest nog goed’ vraag ik nieuwsgierig, ‘mwah valt wel mee’ zegt Nienke. Ik glimlach en dan loop ik gillend naar beneden.
‘Ik heb facie’ schreeuw ik, Louis en Juul springen geschrokken op. Facie is hun lievelingswortel ze hebben hem zelfs een gezicht gegeven. ‘Zal hij lekker zijn?’ roep ik, Juul en Louis gillen en ik ren weg. Dan hebben Juul en Louis me te pakken, ‘WRAAK!’ roepen ze. Dan gooien ze me in het zwembad, ze vergeten facie alleen. ‘Facie is face loos jongens’ roep ik lachend. ‘Eigen schuld, eigen bult’ zing ik naar ze.
-----------
Zo weer een hoofdstukkie! Sorry dat het wat langer duurde want ik heb eigenlij iet geoeg reacties! Dus nu ga ik pas verder alsijn limiets gehaal. 2 votes en 1 comment, rdden we we! Toch? Sorry slehte splling aar ja byee xxx---------------
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...