Going Away

138 4 0
                                    

17.16

Bedankt Jack!

<Nienke

'Harry, zullen we naar Jack?" vraag ik, ik zie Harry verbaasd kijken. 'Maak je een grap?' vraagt hij, 'Nee' 'Sweetheart ik wil je niet weer kwijt' zegt hij. 'Da bel ik hem' zeg ik,ik heb een geniaal plan ik en die moet ik uitvoeren! Harry kijkt op en knikt, 'Als hij je uitscheld sla ik hem verrot' zegt Harry. Ik knik glimlachend.

********* ik heb het nummer ingetoetst, oe de telefoon gaat over. 'Heeejj Jackie' zeg ik poeslief, Harry kijkt verbaasd op. I breng mijn vinger naar mijn lippen, 'Ssst' doe ik. 'Heejj sletje van me''zegt Jck. Harrykijkt al iets bozer. 'Weet je ik moet je bedanken, ik bedoel door jo ben ik weg bij HEM, door jou haat ik HEM nu en door jou heb ik 2 nieuwe hits' zeg ik snel. Harry kijkt me vreemdaan. Zal hij het doorhebben? 'Nou graag gedaan' 'Ja ik bedoel door jou ben ik weg van dat verschrikkelijke persoon, dank je je hebt mijn ogen echt geopend' zeg ik, lach in houden Nienke. 'Ja ik vond Harry ook helemaal niks' zegt Jack, Harry kijkt woedend.. als blikken konden doden. 'Harry?' vraag ik het, 'waar heb je het over?'.Éuhm over wie heb je het dan'vraagt Jack, ik lach. 'Jackie ik heb het over jou, door jou gesla en geschop ben ik bij je weg, door jou haat ik je nu en door jou ging het uit et Harry en vrezon ik een lied om sorry te zggen' g ik doodsimpel. Harry lacht en ik hang op, 'Baby beloof me dat je dit nooit ij mij doet' zegt hij. Ik knik.

Dan toets ik weer een nummer in, ik zet een dramatische vrouwen stemo op en zeg; 'Hoe kon je me zo bedriegen je hebt me bedrogen' en dan hang ik op. Harry en ik barsten in lachen uit, tot er iemand binnen komt lopen.

<Lorey>

Eindelijk is het zover, ik ben er. 2 uur in deboot, 3 uur in de taxi en een half uur lopen. 'Nienketje en Harry' roep ik overdreven blij, Nienke schrikt en Harry gaat voor haar staan. 'Ga weg' zegt Harry, ik lach 'Ik ga niet weg Harry' zeg ik spottend. 'Ik bel de politie' zegt Nienke. 'Suc6'' zeg ik. Hhaha. Ik loop naar Harry toe en ik sla hem, Nienke duw ik van me af. Ze raakt buiten bewust zijn en Harry trap ik net zo lan tot hij ook buiten bewust zijn is. Dan loop ik weg, 'Doeg' zeg ik en dan ga ik naar huis.

<Harry>

Pjn voel ik, pijn. Ik kan niks, ik hoor Nienke volgens mij mijn naam schreeuwen. Ik reageer niet, ik kan het niet. Nienke huilt, ik wil haa troosten maar ik kan het niet. Alles is zwart en doet pijn, ik hoor een abulance en dan raak ik in coma.

<Nienke>

'Harry' ze ik voorzichtig, ik pak Harry 's hand en ik streel hem. We zijn in het ziekenhuis, Harry ligt in coma en ht is niet zeker als hij bij me blijft. De dokter komt naar me toe, 'Mevrouw we gaan hem een aar schokken gevn en als hij morgen niet wakker is kunnen we niks meer doen' zegt ze. Ze gaan met zijn vijfen om Harry staan.

<Harry

Ikhoor at mense om me heen staan, ik voel koude dingen. Ik voel schokjes, ik wil mijn ogen oen doen en....

~~-~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

_____________________________________

CLIFFHANGER! Wordt Harry ooit nog wakker!?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Sorry voor de typfouten mijn laptop is te sloom voor me en de compuetr ook. Ik koop binnenkort nmog een niewe.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trouwens eht cool dat zoveel mensen dit verhaal lezen!, willen jullie mij ook volgen? Kost niet zo eel veel moeie :-). Ik ben NienkeStyles, makkelijk te onthouden toch?

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

'Xxx

Going AwayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu