Going Away

189 7 0
                                    

Oke het is laat en jullie hebben geluk dat ik nog niet slaap hoor. Maar speciaal voor jullie rond middennacht nog een stukje.

10.9

<Harry> Helpen?

"Lieve volgers, ik ken een tof meisje moet ik haar helpen met haar probleem? Rt voor helpen en favo voor niks doen" tweet ik. Dat lieve niu toffe meisje is Nienke. Haar liedjes gaan over haar leven zei ze. Dat is wel erg want nu is ze:

1.mishandeld door haar vriend

2. bang voor de wereld

3. bang voor haar gevoel

en nig erger bang voor de liefde. Dit kan niet, ik moet haar toch helpen. Ik zal eens kijken wat mijn volgers zeggen. 10x edn retweet en 0x favoriet. Yeah ik ga helpen maar wel miet ik mijn gevoel voor haar hierbuiten laten.

'Heb je even Nienke' vraag ik terwijl im op haar slaapkamer deur klop, 'kom maar hoor' zegt Nienke. Als ik de deur open zie ik Nienke waterig glimlachen, wedden dat ze gehuild heeft!?

'Nienke volgens mij is er wat met je' begin ik voorzichtig. 'wat dan?' vraagt Nienke. Erg blij kijkt ze niet, ze kijkt nog wanhopig om eerlijk te zijn.

<Nienke>

Hoe kan hij dat nou merken? Waarom ook juist hij, er is dan wel iets met me maar hij hoeft me niet te helpen. 'Je bent stil en verlegen' begint Harry. Ik laat hem niet uitpraten, 'Misschien ben ik wel zo 'n type' verdedig ik mezelf. Mooie redding! ' Je zit met je ex hè ' vraagt Harry ineens. Hoe weet hij dat? Moet ik ontkennen of bekennen en me laten helpen. Euhm, euhm...

'Goed je hebt gelijk' geef ik toe , 'hij mishandelde me. ik werd geslagen en gekrabt if getrapt of gebten of geknepen, elke keer' vertel ik. Harry slaat troosten een arm om me heen. Wat een fijn gevoel!

Nou dat was ff een klein getypt (mobiel) stukje. Ik wil trouwens wel een vote hoor.

Going AwayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu