Going Away

194 5 0
                                    

Oké ik ga het iets anders doen met de hoofdstukken. Omdat dit part 8 is en hoofdstuk 7 staat er 8.7 goed? Iets handiger voor mij. Wel staat er een hoofdstuk naam bij hoor. Als het niet fijn is meld het dan bij reacties. Goed??

8.7 <Nienke> I am not in love

Waarom, waarom deel ik in vredesnaam een kamer met twee jongens. Waarom doet hij me dit aan, nou? Krijg ik nog antwoord of blijft het stil? Nienke je bent niet gelovig bijt ik mezelf toe. O ja maar ik moet het toch aan iemand vragen.. Zal Harry gelovig zijn? Laat Harry toch los, hij praat niet eens tegen je hier op het woord hoi na. Misschien is hij verlegen? Verdedig ik Harry. Alles gebeurt in mijn hoofd, mijn hersens kunnen alleen maar aan Harry denken. K*t ik wil niet verliefd zijn, misschien is Harry wel zo'n loverboy of mishandelt hij me net zo als mijn ex. Nee ik noem zijn naam niet meer, hoort bij het vergeet proces volgens Juul. Juul denk daar maar aan. ik moet haar en Louis koppelen misschien wil Harry wel helpen. Hou op en vergeet Harry, je hebt meer moeite met Harry dan met je ex zou Juul waarschijnlijk zeggen. Maar ze zou wel gelijk hebben. Waarom is Harry toch zo knap? Help! Ik mag geen vriendjes meer elke jongen gebruikt me. Waarom Juul dan niet? vraav ik me af. Zij is niet zo makkelijk te gebruiken is mijn antwoord. Ik lach in mezelf, Juul zou mijn ex ook in elkaar slaan of hem een trap verkopen. Haha. Hoe zou dat met Harry zijn? Aah kappen nou!

'gaat het wel' vraagt Harry aan me, 'last van oververhitte hersens' zeg ik. Harry krijgt een glimlachje op zijn gezicht en hij krijgt die lieve kuiltjes. Volgens mij ben ik verliefd, nee i'm not in love! Harry schenkt me nog één blik en haalt dan wat op uit de keuken. 'Hier wat cola, dat is tegen de verhitting' grapt hij. Dankbaar neem ik de cola aan. 'Dankje' mompel ik dan ook wat verlegen. Met gulzige slokken drink ik mijn flesje leeg, aah heerlijk denk ik. Als ik Harry nogmaals wil bedanken laat ik perongeluk edn boer. Een dikke boer, iew wat denkt hij nu wel niet van me? Ik kan mezelf wek voor de kop slaan. Maar Harry lacht en dan laat hij ook een boer, ik begin ook te lachen en zo liggen we samen dubbwl.

Oké dit was 8.7 alweer. Willen jullie trouwens nog meedoen aan de wedstrijd? Xxx Nienke

Going AwayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu