Going Away

109 5 1
                                    

37.38

Mis

<Harry>

Het is ochtend als ik eenn hard geluid hoor waardoor ik wakker word, ik kijk verbaasd op. Ja het is Louis die met pannen tegen elkaar slaat, Juul helpt hem door hel hard te krijsen. Ik kijk naast me maar Nienke is al weg. Haar plek is ook niet meer warm, wat ik best vremd vind want Nienke en ik houden van uitslapen. 'Jongen hebben jullie Nienke gezien!?' roep ik dan ook, maar nee Juul en Louis schudden hun hoofd. Ik duw ze nu dan ook de kamer uit, dan kan ik me omkleden. Eerst neem ik een lekkere koude douche om goed wakker te worden. De stralen glijden van mijn natte lijf, ergens ben ik bezord om Nienke, waar zal ze zijn? Ik loop de douche uit en als ik ben aangekleed ga ik naar beneden, Louis heeft net een broodje in zijn hand. Ik pak het broodje uit zijn hand en prop het in mijn ond, 'Hmm' zeg ik genietend. Louis kijkt verontwaardigd op, 'Dat was min eerste klas gesmeerde broodje!' roept hij, 'Het was inderdaad lekker' zeg ik.

De rest van de dag loop ik maar een beetje rond, ik heb nog even getennist maar meer niet. Ik ben te bezorgd over Nienke, echt waar! Waar is ze? Ik ben echt zo boos dat ze niks van zich heeft laten horen eigenlijk, haar telefoon ligt hier ook. 'Is dit eerder gebeurt?' vraag ik aan Juul, Juul knikt zij vind het niet zo bijzonder. Ze zegt dat ze zo weer komt, maar dat zegt ze de hele dag al en Nienke is er nog niet! Die avond eet ik niet veel, ik wacht maar op Nienke. Waar is ze en wat doet ze? Gaat ze soms vreemd en is ze daarom weg? Nee Nienke geeft om je, ja ze vind je leuk. Maar waar is ze dan? I weet he niet, ik voel me niet goed van de bezorgdheid.

Als de klok 10 uur slaat die avond is Nienke er nog steeds niet, Juul en Louis liggen al in bed. Ik wacht hier maar een beetje, ik wacht op Nienke. Nog steeds. Ik ben zo moe maar toch blijf ik wakker, ik drink veel water en soms gooi ik water in mijn gezicht. Toch kan ik niet wakker blijven, ik val in slaap als de klok 3 uur slaat.

Ineens word ik wakker, het licht word aangedaan en van schrik val ik va de bank af. Ik hoor iemand lachen, is dat Nienke? Snel doe ik mijn ogen open en kijk ik naar waar het geluid vandaan komt en ja het is Nienke. Maar Nienke ziet er vreemd uit, 'Waar was je?' vraag ik bezorgd. 'Oh in de kroeg' zegt Nienke lachend, ik kijk verbaasd. Ineens weet ik waarom Nienke zo lacherig is, ze is dronken! 'Nienke kom je mee naar boven?' vraag ik, Nienke knikt maar ze komt de trap niet op. Dus ik til Nienke op en leg haar op ons bed, dan ga ik zelf ook in bed liggen. Nienke valt al snel in slaap, ik niet ik vraag me af aarom Nienke naar de kroeg ging.

*Die ochtend*

Ik word best vroeg wakker, het is 9 uur. Nienke slaapt nog wat best logisch is, dus laat ik haar liggn. Ik smeer een broodje voor mezelf en als het 10 uur is komt Nienke naar beneden. 'Heei'' zeg ik terwijlik Nienke een kusje om haar voorhoofd geef. 'HI' zegt ze, ja ze heeft echt een kater. 'Hoofdpijn?" vraag ik, Nienke knikt wazig. 'Zet de tv niet aan' zegt ze ineens bloedserieus, 'waarom niet?' vraag ik verbaasd. Maar ze reageert niet, dus uit nieuwsgierigheid loop ik naar de tv. 'Niet doen!' roept Nienke, ik loop door. Wat mag ik niet zien? Ik zt de tv aan onder luid protest van Nienke, ik zap naar et starnews omdat ik iets vermoed. En ja hoor, er komt een wazige presentatrice in beeld.

'Nooit gedacht dat ik dit moest zeggen maar het blijkt dat Nienke meer lol heeft met een ander' zgt ze, ik kijk verbaasd naar het beeld dat nu mijn volle aandacht heeft. Nienke gaat verdrietig zitten maar ik let er niet op. 'Nienke had het gisteravond wel erggggg gezellig met Liam Payne' gaat de presentatrice verder. Wacht eens Liam Payn? Dat is een van de stoertjes hier, hij zoent altijd dronken meisjes vooral als ze een vriendje hebben. Heeft hij, zal hij met Nienke hebben gezoend? 'Ja hier is het bewijs, een zeer dronken Nienke zoenend met een boy die niet Harry heet' zegt de presentatrice en dan zie ik een foto, Nienke zoent met Liam. Nienke rent naar me toe, 'Het isniet wat het ljkt' zegt ze wanhopig, 'Nou volgens mij lijkt het er echt op da jij  e hij zoenen!' roep ik. Nienke huilt maar ik ren boos naar boven, woedend gooi ik de deur dicht. Ze zoende een ander! Mijn vriendinnetje zoende een ander! Ik heb zoveel voor haar gedaan, ik redde haar van anorexia, ik praatte met haar over haar leven, ik ging mee naarf de rechtzaak en ik ging mee naar Jak en nu, nu is dit mijn bedankje. Ze zoent een ander, eigenlijk wil ik nu dood. Waar ligt dat mes?

k pak en mes, een groot scherpmes, Nienke vraagt als ze binnen mag komen. Ik negeer haar en duw het mes in mijn keel. Alles word zwart, ik hoor alleen nog maar een gil. n dan komen de witt vlekken zoals Nienke omschreef, ga ik dood. Ik hoop het wel.

-------------------

CLIFFHANGER gaat Harry dood!? Oehhh wat denken jullie?? a twee votes en 1 comment ga ik verder! Yeahh tacootjes al bijna ht laatste hoofdstuk, jaaa bijna taart. Dus bijna 1000 reads! XXX Nienke de oppertaco

Going AwayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu