27.26
Away, therapie.
<Lorey>
'Wat schaam ik me, ik schaam me voor mijn obbsesie voor Nienke. Ik schaam me voor het stalken, ik schaam m voor mezelf. Dat zijn de dingen die ik nu meemaak, schaamte. Ik schaam me overal voor, waarom deed ik zo dom. Moest ik nou echt iemand stalken, wat haat ik Jack!' ik heb niet door dat ik dat laatste stukje ( wat haat ik Jack) schreeuw door de ruimte. Mijn psycholoog kijkt me begripvol aan, 'Waarom haat jij Jack?' vraagt ze. Nadine het ze, van mijn leeftijd is ze. Enne ze is best wel knap. 'Ik ben begonnen door haar....
[*FLASHBACK*]
'Doe je het?' vraagt Jack, hij springt op en gooit met een kussen als ik niet snel genoeg antwoord. Ik knik lachend, 'Ik zal bitchje eens in de gaten houden' zeg ik. Jack kijkt me lachen aan, 'Op onze vrendschap' zegt hij. We proosten met onze champange glazen, ook al zijn die leeg. 'Nienketje ik kom er aan' zeg ik, Jack lacht en ik lach mee.
*5 maanden later*
Ik loop achter Nienke, we lopen door het bos. Nienk loopt hand in hand met ene James. Ikrijg zin om James pijn te doen. Flink pijnigen zal ik hem, ik ren op hem af. 'Your mine' zeg ik tegn Nienke.
[*EINDE FLASHBACK*']
Nadine knikt begrijpend. 'Je uurtje zit er op' zegt ze en dan loop ik weg. Weg van he witte huis, ik word in een auto gezet. De politie auto waarin ik naar de cel word vervoerd. Eigenlijk moet ik sorry zeggen tegen Nienke. Maa ik be er nog niet klaar voor, nu nog niet. Het komt nog wel, hopelijk.
-----------------
Heeejj, dat was ff een klein innieminie stukje hihihih. Ik doe ook geen votes/comments limiet bij dit stukkie! Hahahah, nog eens wat als jullie een extra lang hoofdstuk willen moeten er wel wat meer reads komen. Ja ik kan altijd nog in de toekomst gaan maar dat zou ook gebeuren aan het einde duss. Als jullie een echt mooi lang hoofdstk willn moeten jullie mijn verhaal promoten hahahah (duivelslachje).
---------------------
Trouwens op twitter kun je me volgen als @xNienketjex dus follow me! Mar ik heb liever iets meer wattpad volger s.
--------------------------------
Xxx Nienke
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...