29.28
Weg?
<Louis>
Mijn besluit staat vast als ik naar mijn koffer kijk, ik reis alleen verder. Harry heeft Nienke en Juul heeft Nienke, niemand is mij nodig. Ik zal morgen alleen verder reizen naar Canada, ja het is niet anders. Harry haat me, Nienke haat me, Juul haat me. Iedereen haat me, Harry omdat ik vreemdging en ik zei dat ik hem haatte, ik meende het niet! Nienke haat me omdat ik haar vriendin 's hart brak, oke logisch en Juul.. Daar wil ik het niet over hebben, ik moet haar vergeten. Ze wil me niet meer. Ik moet haar met rust laten, ik mag haar niet gaan stalken. Ik moet haar loslaten, hoe leuk ze ook is. Ik heb vanacht op de bank geslapen, ik had mijn koffer al gepakt. Ik ga ontbijten en dan vertrek ik, voorgoed. Wel zal ik een brief schrijven, voor iedereen 1? Nee ik schrijf 4 briefen, Juul, Nienke, Harry en mijn ouders. Ik zal mijn ouders vertellen welke fout ik heb gemaakt en dat ik alleen verder wil en dat ze geen contact moeten zoeken. Ik bel ze wel ff, nee SMS-en anders moet ik huilen aan de telefoon en dat wil ik niet. Ik begin met de brief voor Juul, ineens schiet me iets te binnen. Ik heb dezlefde kamer als hun, ik negeer ze wel gewoon.
Ze haten me toch. De brief van Juul en Nienke zijn af, nu die van Harry. Ineens loopt er iemand naar binnen, tja ik zit ook in de keuken.. Het is Nienke, ze leest har brief hardop voor. Zal ze me willen kwetsen, de tranen stromen over mijn wangen. 'En daarom ga ik, jullie haten me dan wel maar ik zal jullie nooit vergeten. X Louis' is de laatste zin. Nu kijkt Nienke me boos aan, 'Vluchtn helpt niet' zegt ze. Ik kijk haar verward aan, ik meende dat ze de vlag zouden uithangen. 'Jij en Juul gaan praten' zegt ze nu. 'Ze wil niet praten' zeg ik terwijl ik geluidloos huil. Nienke troost me, 'Ik haat je niet' zegt ze, 'En Harry en Juul ook niet' vervolgt ze. Ik ben verbaasd, 'Wie wil j eest?' vraagt Nienke. 'Juul' zeg ik. Nienke knikt en loopt naar de kamer van Juul (en mij). 'Juul ik ben het' zegt ze, dan loopt Nienke naar binnen. 'Je gaat nu met Louis praten en je laat hem uitpraten' zegt Nienke, Juul is tegen dat valt te merken aan haar onhoorbare mompel. Maar Nienke doet wat ze wilt, ze opent de deur en laat me erin, 'Die brieven verscheur ik' zegt ze en dan loopt ze weg.
'Sorry' zeg ik, 'Sorry, het spijt me echt'. 'Kap met die sorry en vertel de waarheid' zegt Juul boos, ze wilt me echt niet terug. Tenzij ze het zo erg vind omdat ik zo leuk was? Maar ze is vast gewoon woest zonder liefdesverdriet. 'Ik had wat met een ander meisje, dat meisje wat je hebt gezien. Ik wou het uitmaken al een tijdje maar eerst wou ik een nieuw vriendinnetje zodt het niet nutteloos was. Toen zag ik jou, ik werd verliefd op je, ik durfde je niet te vertellen over haar, ik was bang om je kwijt te raken. Maar het ging mis, als ik het had verteld of telefonisch had uitgemaakt was dit niet gebeurd' zeg ik. Juul knikt, zal ze het begrijpen? 'Hmm omdat je zo lief bent' zegt ze. Wilt ze het goed maken, hoor ik het goed? 'Dussss je wilt me terug?' vraag ik voorzichtig, 'Ja!' zegt Juul. Ik ben zo blij, zo blij. Ze wilt me terug! Ik hou van haar en zij nog steeds van mij. Zo blij en gelukkig ben ik.
We zoenen, ik wil nooit meer stoppen! Never! Toch moet het, ik moet nog naar Harry. Met hem heb ik veel te bespreken. 'Juul ik moet het goed maken met Harry' zeg ik. Juul knikt begrijpend. Ze snapt me ook echt! Ik loop naar Harry 's kamer, ik klop. 'Kom maar' hoor ik Nienke zeggen. O ja zij is er ook nog, maar haar moet ik nog wel bedanken straks! Maar nu kijk ik zo lief mogelijk, ze snapt het. Nienke gaat weg, ik kijk opgelucht. 'Sorry, ik haat je niet' zeg ik direct, 'Ook hoi' zegt Harry glimlachend. 'Sorry!' zeg ik nogmaals, 'Ik haat jou ook niet dus goed?' zegt Harry. Ik knik, wow dit ging makkelijk! 'Harry ik heb een idee, ik moet Juul nog verrassen en ik wil Nienke bedanken' zeg ik. 'Waarom?" vraagt Harry verbaasd. 'Juul verdiend een mooie date en Nienke heeft me overgehaald om met jullie te praten, anders was ik nu al in Canada' zeg ik. Harry knikt, ik vertel hem mijn idee. Hij is erg tevreden, die avond gaan we direct alles voorbereiden. Harry wilt gelukkig ook nog een keer op date met Nienke dus alles komt mooi uit. Ik heb er echt zin!
------------------
Heeejj weer een hoofdstukkie! Yeah, 2 op 1 dag alweer misschien vanavond nog een stukkie? Nou ja ik zie wel weer. Het word vast een leuk ideetje van Louis. Zijn jullie blij dat alles weer goed is, of moest Louis toch naar Canada? Vertel het me maar!! In elk geval, follow me ennn vote and comment. Luf u!
Xxx Nienke!
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...