Hoofdstuk 5 <Harry> WOW!
*In het vliegtuig*
'Lou hoor je dat?' vraag ik, 'Wat?' bromt Louis. 'Dat gezang natuurlijk, het is beautifll' zeg ik. 'This my life' galmt er uit de luidsprekers, dit lied ken ik niet. Volgens mij zingt een 18 jarig meisje dit. Het lied eindigt met de zing, 'Going away from your'. Louis kijkt verbaasd om zich heen, 'Prachtig' zegt hij.'Zitten we eerste klas ofso?' grapt hij. Ik glimlach maar ergens heeft hij gelijk het was een prachtig lied. Het was ook een prachtige tekst, zo gevoelig zou de zangeres zich echt zo voelen of gevoeld hebben? 'Misschien is dit een teken Hazza'' zegt Louis, 'Teken waarvan' mompel ik. 'Van de WARE' antwoord Louis logisch. Ik lach maar het zou toch wel kunnen. Ik besluit om even tv te kijken dus zet ik de tv voor me aan en doe ik de koptelefoon op. Ik luister aandachtig naar het nieuws tot het wordt onderbroken er komt een clip in beeld. Er staat een mooi knap meisje met schouderlang blond haar op de maat te tikken in dit vliegtuig. Ineens pakt ze een gitaar en speelt ze een lied later zingt ze er ook nog bij en wat blijkt Louis heeft gelijk. Ze is de ware, ook bij Louis is de tv aangefloept en komt de clip in beeld. 'Going away from your zingt het meisje en dan komt er een nieuw beeld. De gitaar is weg en het meisje zit op haar vliegtuig stoel. 'Hey ik ben Nienke en ik heb net voor jullie gezongen! Ik ben 18 en check youtbe voor mijn lied Away!' zegt ze. Dan gaan de tv's allemaal weer uit, achter me hoor ik gegiechel. 'JE WORDT EEN HIT' blert een meisje, 'Kalm Juul eerst nog ff likes krijgen he' hoor ik een ander meisje zeggen. Dat meisjes stem klinkt net als de stem van Nienke, ik kijk achter me en achter me zit Nienke. De Nienke, ik tik Louis aan en wijs voorzichtig, zonder dat ze het ziet, naar haar.
Ik ben betoverd ik blijf maar staren naar Nienke tot ik een SMS krijg, 'Je mond staat open' ik kijk naar de afzender ja hoor Louis. Ik doe snel mijn mond dicht en draai me om.
*1 uur later*
'Ik wil u vriendelijk verzoeken om u gordel om te doen' roept de stewardess om via de luidspreker. Ik heb mijn gordel al om maar Louis krijgt hem niet vast. Ik help Louis en dan hoor ik Nienke en die Juul lachen. Ze lachen me vast uit, 'Ik ben verliefd' fluister ik naar Louis en ik wijs naar Nienke, 'Mooi want we hebben dezelfde wereldreis als haar' antwoord Louis. Ik begin te lachen tot ik gegil hoor achter me. 'Nienke je hebt een miljoen likes!' gilt die ene Juul, 'WAT!?' krijst Nienke hysterisch, 'Je bent een hit' gilt Juul en de resr van de rit hoor ik alleen maar OMG.
JE LEEST
Going Away
RomanceNienke (18) word mishandels door haar vriendje. Als ze het lef er eindelijk voor heeft om het uit te maken gaat het mis. Haar ex slaat haar buiten bewust zijn. Nienke schrijft een lied, this my life. Als zij en haar BFF Juul (19) op wereldreis gaan...