BÖLÜM 3

6.2K 435 8
                                    

Sabah kalktığımda kendimi koltukta bulmuştum.Dün o kadar yorulmuştum ki sanırım koltukta uyuya kalmışım,yattığım koltuktan kalktım ve banyoya doğru yöneldim üstümde ne var ne yok çıkarıp duşa girdim evden getirdiğim bornozumla valizimi alıp kalacağım odaya yöneldim odada öncelikle kendime kıyafet seçtim(medyadaki kıyafet)altıma kot şort üstüme bluz ve ceket ayakkabı olarak ceketimin renginde bir topuklu ayakkabı geçirdim valizim de kileri odama yerleştirdim giysi, tablo, resim, vb.Daha sonra okulu hatırlayarak merdivenlerden atlayarak aşağıya indim sonra birden aklıma dank etti yiyecek hiç bir şey yoktu ne yiyecektim derken aklıma babamın dolaba kan vb şeyler koyacağı geldi.Dolaba yöneldim ve umutla açtım ve ne göriyimm canım babamm benim dolabı tıka basa doldurmuş bu günlük fazla oyalanmamak için dolaptaki kan dolu torbayı aldım daha önce sadec e 1kere insan kanı içmiştim ondada babam hem kızdı hemde bir daha içmemem için bir büyücüden bana büyü yaptırdı aslında babamda ismini bilmediğim özel bir soydan geldiği için güçlü bir büyücü fakat bende büyü işe yaramayınca başka bir büyücüye yaptırmıştı.kan torbasını dişlerimle yırtarak açtım ve hemen bitirdim galiba kaç günüdür içemediğim için kan daha dinç hissettirmişti beni hemen torbayı çöpe atıp evin çıkışına yöneldim.


kapıyı açıp hızla gidecekken eve döndüm ve çantamın içine telefon vb gibi şeyleri koyup dışarıya çıktım.Kimsenin beni görememesi için tam hızla ormandan vampir hızımı kullanarak geçerken ağaç gibi bir şeye çarptım hayvan gibi sertti bide,çok hızlı çarptığım için inledim ve yere düştüm sanki biri de benle yere düşmüş gibiydi birisi bana:

"hey dengesiz iyi misin?" dedi ukala olduğu ses tonundan belliydi daha dikkatli baktığımda esmer ela gözlü birini gördüm tabi çokta esmer değildi ben öyle durmuş ona bakarken"huuhu yakışıklılığıma baktıysan artık kalkacak mısın?"dedi.Toparlanarak ayağa kalkacaken ayağım taşa takıldı ve tam düşecekken o ukala çocuk belimi kavradı ve kendisine çekti iç ses"oha,çüş kızımmm ilk günden bu ne samimilik"diye iç geçirdim.gözlerine kısa bir bakış attıktan sonra irkilerek geri çekildim:

"ııı şey özür dilerim"dedim dudak ısırarak ukala çocuk işte boş değil gülerek bana baktı gözleri parlıyordu"tamam sorun değil sitres yapma dengesiz"dedi.bende ona kötü bakışlarımı atarak"peki senin adın ne bay ukala"dedim. bana kokumu aldı ve yaklaşarak"galiba tekrar karşılaşıcaz o zaman söylerim küçük melez"dedi sırıtarak.içime korku girmesi gerekiyordu ama girmedi" bakalım nerede karşılaşıcaz bay ukalayla" diye iç geçirdim.


ARKADAŞLAR YAZIYORUM AMA ÖNÜME HATA YAZISI ÇIKTI ONUN İÇİN BU KADAR YAZABİLDİM AMA DEVAMINI SORUNU ÇÖZDÜKTEN SONRA YAZICAM

Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin