●♡19.BÖLÜM♡●

2.2K 154 26
                                    

Kalbim delice atıyordu.Duygularım karman çorman. Düşüncelerim fesat.
Şu an içerisinde bulunduğum olay ,anlatılmaz yaşanır ki ben malesef yaşıyorum.

Gözlerime "Şimdi seni yicem!"dermiş gibi bakıyordu.Ben ise içimdeki korkuyu dışarıya belli etmemeye.

"Ben sana ne demiştim Bella?"

"Ne demiştin?"Şu an bu heyecanla hiçbir şey düşünemiyordum.Tuhaf olan ise benim kalp denen organım neden bu kadar hızlı atıyordu? Yoksa ben. Hayır, hayır mümkün değil.

Gözünü gözlerimden ayırıp odanın diğer ucundaki açılmış dolabına kenetlenince, üstümden kalkıp hızla dolabın kapağını kapattı ve bana döndü.

"Sana hiçbir şeye dokunmamanı söylemiştim"Benden uzaklaşmasını fırsat bilip bende yataktan kalktım.Yutkundum ve konuştum "Şey ben..banyoyu arıyordum da"

"Öylemi, peki o zaman banyo ile benim odamı ayırt etmişsindir umarım."

"Evet."Derin bir nefes aldı.

"Pekala ben yiyecekleri hazırladım.Gidebiliriz."yataktaki fotoğrafı eline aldı ve onu da dolaba koydu.

"Tamam"

...................................................................

Eve gelmiş ve Justin in evinden aldığımız yemekleri hazırlamış kahvaltı niyetine yiyorduk.Justin in evinde annesi ile babasını görmemiştim.En azından evde bile olsalar Justin onlardan bahsetmemisti ve..... Her neyse bunları şu anlık doğru düzgün düşünemiyordum.

O aklımdaydı.Annem.Tabi ki teyzemi de düşünüyorum ama annem ondan öncelikli geliyordu.Vicudunda tek bir çizik olmamasına rağmen cildi soluk ve cansız görünüyordu.Sanki şey gibi... şey..... ÖLÜ.

Bi anda iştahım kaçtı ve masadan kalktım.Tam giderken"Kızım hemen mi doydun?"

"Evet baba ben zaten yemekten önce bir şeyler atıştırmıştım."ve sorudan sıyrılarak kurtulmuştum.

Hızla annemin odasına doğru yürüdüm bunu çözmem gerekiyordu.Annemin vicudunda hiçbir şey olmamasına rağmen ölü gibi olmasına dayanamıyordum.

Odaya vardığım da kapıyı yavaşça açtım ve içeri girdim.Teyzem sol yatakta annem ise sağ yatakta yatıyordu.Hemen annemin üzerini aramaya başladım bir şey olmalıydı onun yaşamasını engelleyen her hangi bir şey.Ona zehir vermezlerdi çünkü verseler bile yaşardı vicudu iyileşirdi.Ama yok.Hic birşey yok.Sessizce kafamı annemin göğsüne koydum.Kokusunu içime çektim."Dınt-Dınt" çok güzel kokuyo.... bi saniye o ses nereden geldi.

Belki odaya birisi girmiştir diye arkama döndüm ve birisinin gelip gelmediğine baktım,hiç kimse yoktu. O halde bu garip ses nereden geliyordu?

Anneme biraz daha yaklaştım "Dınt-Dınt"yine aynı ses geliyordu aynı ses teyzemde de varmı diye onun göğsüne yaklaştım. Çıkan sesin aynısı teyzem Jenniffer dan gelince gözümü sonuna kadar şaşkınlıkla araladim.

Bu kalp atış sesi değildi bu sanki bir cihazın sesi gibiydi.Nefes alış veriş hızım artmıştı,duyduğum şeyden emin olmak için kulağımı tekrar annemin göğsüne dayadım.En son dayanamayıp bağırdım"Amcaa! Baba! Hemen buraya gelin "

Sadece babamı ve amcamı çağırmama rağmen hepsi odaya toplanmıştı.
Hızla ayağa kalktım "Kızım ne oldu,neden bağırıyorsun? "

"Annem ve teyzemde bir tuhaflık var"Amcam hemen atıldı.

"Ne gibi.Ne olduğunu anlatırmisin lütfen!"Annem den ve teyzem den bahsetmem onu telaslandirmis olmalıydı.

"Göğüslerinde ses çıkaran bir şey var.Kalp gibi ama değil.Uzaktan hiçbir şey duyulmuyor.Ama göğsüne yaklaşınca ses duyuluyor"Stresten dediklerimin çok saçma olduğunu onların bana olan tuhaf bakışlarını gördükten sonra anlamıştım.

Dediklerimden sonra babam annemin göğsüne yaklaştı ve o da benim gibi sesi duymuş olacak ki "Doğru söylüyor " dedi.Amcam Jeffrey jessy i çağırdı ve "Sana öğrettiğim büyüyü hatırlıyorsun değil mi ?"diye sormuştu jessy de kafa sallayarak onaylamıştı.

Jessy annemin yanına gitti ve adını bilmediğim bir dilden büyü yapmaya çalıştı.Buyu işe yaradiginda ne yaptığını anlamıştım.Annemin kalbi gözüküyordu demek ki röntgen büyüsü yapmıştı.

Yanına yaklaştım ve o öten şeyin ne olduğunu anlamaya çalıştım annemin kalbinin etrafını sarmış ve her geçen saniye de iki kere "Dınt-Dınt" sesi geliyordu.

"Bu öten şey de ne "babam bu soruyu ortaya attığında amcam Jeffrey cevaplamıştı "Galiba teknoloji biz yok iken çok ilerlemiş"

EVET BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNDAYIZ ÖNCELİKLE GEÇEN BÖLÜME ÇOK GÜZEL YORUMLAR GELDİ.BUNUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
BU BÖLÜM KISA OLDU AMA SIZI BEKLETMEK İSTEMEDİM ASLINDA BU BÖLÜMÜ ÇOK ÖNCEDEN YAYIMLANACAKTI FAKAT İÇİME SİNMEDİ VE SİLİP TEKRAR YAZMAYA KARAR VERDİĞİMDE SİZİ ÇOK BEKLETTİGİMİ VARSAYDIM VE BÖLÜMÜ YAYINLADIM YAZIM YANLIŞLARIM VARSA AFFOLA OYLARINIZI VE YORUMLARINJZI BEKLIYORUM😊😊😊😊☺☺☺☺☺😀😀😁😁😆😆😇😇😉☺

Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin