Arkadaslar bu bolumu telefonla yazdigim icin bazi harfler ı i olur ü u ..vb olabilir.
Justin onun burada ne isi vardi ki ya da yerimizi nasil biliyordu?
"S sen nasil?.."diye yanlislikla kekeleyerek sorcaktim ki lafimi devam ettiremeden boldu.
"sen nasil mi bu kadar yakisiklisin diye sorcaksan,ah bu bir meslek sirri."dedi kikirdayarak.
Onumde ki parmakliklari umursmadan ona vurmaya calistim ama geri cekildim ve bende aciyla inledim mine cicekli parmaklik Harika!
Kolum yandi diye geri sendelemistim.Justin bu durumu gorunce ciddileserek benden ozur diledi.
"O ozur dilerim,hadi buradan cikalim"
Onu basimla onayladim ve kilidini actigi kapidan ciktim kurtulmanin sevinciyle anlik bir justine sarildim arkadan bir ses geldi.
"Ohom ohomm aile var burda"
Bunu diyen jessy di olayin farkina vardiktan sonra bana dogru kikirdayan justinden ayrildim.
"Ee ne taraftan."diye sorumu justine yonelttim.
Justin soruyu cevaplayacakken jessy lafini boldu ne cok laf boluyorsunuz diyemedim.
"1dk annelerimiz?"
Jesin yuzu asikti aslinda benim de morelim onunkinden farkli degildi.justin in kaslari asikti bize bakarak kaslarini kaldirdi ve endiseli bir sekilde konusmaya basladi.
"durun bir dakika anneleriniz mi? İsimleri ne?"bu soruya hem sasirmis hem de endiselenmistim.
"benimkinin ismi Alice"dedim.
"benimkinin de Jennifer"dedi jes.
Justinin gozleri iyice acildi kesin birsey olmustu.
"Onlara ne olacak ne biliyorsun anlatsana!"diye gurledi jessy.
"Sakin ol"diye sakinlestirmeye calistim.Bende merak ediyordum ne oldugunu.
"Onlara ne olacagini duydum 2 Prf.Konusuyordu ve sanirim."dedi ve derin nefes alarak son noktayi koydu "onlari ruhlar dunyasina gonderecekler yani Olecekler"
Hemen konustum"İyide biz olmeyiz ki nasil olacak bu"
"bunun icin ozel bir silahlari var ne oldugunu bilmiyorum ama olmus gibi olacaklar bedenleri burda ruhlari baska bir yerde olacak."
Jessy de en son dayanamayarak konustu "Lan su anda kahvedemiyiz de rahat rahat konusuyoruz hadi cabuk cikalim burdan sonra konusuruz.""Dogru hadi kizlar gidelim burdan"diye eliyle bize takip etmemizi isaret etti.
İkimizde basimizla onayladiktan sonra justin i takip etmeye basladik gercektende buyuk bir labaratuar diye icimden gecirmedim de degil.
......................................................
"Sence annem ile teyzemi bulabilecek miyiz?"diye sorumu justine yonelttim ordan (labaratuar) kurtulduktan sonra annemi bir an icin aklimdan cikaramadim.
Justin koltugun uzerinde dogrulup yere bakarak konustu.
"Eminim ki bulacagiz.Bundan suphem yok ne de olsa onlar buyucu falan degil ya kolaylikla bulabiliriz ama once Austini cagirmaliyiz. İyi de austin kim?"onu neden cagiriyoruz ve austin kim?"
"O bize yardimci olacak ve o benim kardesim"
"Kardesini seviyor olmalisin ?"
"A pek de cok degil cogu zaman anlasamayiz ama.."
Hemen lafini tamamladim yani en azindan calistim.
"Dur lafini tamamlayim iyi cocuk mu diyecektin."
"Kim? Austin mi yok be ne iyi cocugu her gun baska kizla olan birisinden ne bekleyesin ki?"
Simdi anladim neden iyi anlasamadigini.dedim icimden."Sanki senden bir farki varda!"diye mirildandim Justin tam bana birsey diyecekti ki odamdan assagiya dogru merdivenden inen jes in sesi onu susturdu.
"(esneme) ne oldu? buldunuz mu bir sey annelerimiz ile ilgili bir sey?"
Daha baslamadik ki bulalim lan."Daha bir sey bulamadik"diyen justinin sozunu tamamladim.
"Daha baslamadik ki bulak"ikiside bana bakti"ne lan ne acik bisey mi gordunuz?".
Ding dong ding donkk.ahanda zil caldi.
Ya inanamiyorum ikiside bana bakiyor hala"ne ben mi acacagim?".diye kendimi gosterdim.İkiside kafa salladilar.
Ding dong ding dongg
"Tamam be geliyom ne diye otturuyon lan zili!"
Kapiyi actigimda hic tanimadigim birisi gelmisti.İceriye girdi ve justine dogru ilerledi
"Selam justin."
"Selam austin" ve adini austin olarak ogrendigim cocuga sarildi.
" hey biz de buradayiz hos geldin"diye iteleyici konustum."Hos bulduk ve ne iyyy bu igrenc koku da ne?"
Ne? Tamam yani iki uc gundur yikanmaya firsatim olmadi ve simdi dolunay aksami da yikanacak degili.. Dur nee lan 1saat sonra donusecem ben lan hassiktir yaa. Lanet nasil unutmusum.
Ben bunu dusunurken jessyle austin kokudan konusuyorlardi biliyordum ne koktugunu ben ve jes. cunku vampir gibi kokuyorduk ee bu dogaldi yani."bak buna alis ben ile jessy vampiriz yani yari vampir tamam mi simdi ondan onemli sorun var ya icinizden jes haric bir tek ben hayatimda ilk kez donusuyorum"
""""""""""""""""""!"""""""""""""""""""
Yukarida ki ay a bakiyordum bu kadar guzel gozuken bir dolunay nasil olurda canimizi acitir hiic anlayamiyorum.Su anda ormandayiz kendimize donusecek yer bulduk ve bekliyiruz 5 dkk felan kalmis olmaliydi.
Ben justin ve austin yerde oturmus donusmeyi bekliyorduk
Birden austin bize bakti ve konustu "hanimlar ve justin ayin uzerine su anda sanirim bulut geliyor galiba bu gece uzun bir gece olacak." dedi ve heyecanlanmaya basladi ya ne demek gece uzun olacak yaa ilk defa bir donusecem ondada kolum ayagim kirik daha mi fazla bekleyecegimmm
"aaaaahhhh lanet olsun basladii"
Diye inledi justin onun benden daha fazla avantaji vardi cunku daha once bir cok kez donusmustu.austin justin e yardim etmek icin gidecekken oda donusmeye basladi ikisinin de kolu ve ayagi kirik bekliyorlardi daha dogrusu calisiyorlardi. hepsinin bagirislari kulagimda yankilaniyordu ve ben ile jes ikisine yardim edecegimiz maksadiyla elimizi ayagimiza bulastirmistik.(bu nasil bir sey bilmiyirum)En sonunda ikisi donustu ben nedense donusememistim sadece kolum kirilmisti simdiye kadar.
Austin ve justin dolunay yuzunden bilinclerini kaybetmislerdi ve jes le benim uzerimize geliyorlardi.
Jes tam elini yumruk yapmis ikisinden birine vuracakken engelledim "sacmalama onlarin bilinci kapali su an. onlara zarar veremeyiz."
Jes basiyla onayladi ve konustu"Peki onlardan nasil kurtulacaz?"o sirada diger kolum kirildi aciyla inledim ve bagirdim sonra jes e dogru bagurarak konustum"Jes usteleme ve git buradan ben donusup onlara katilip seni yaralayabilirim sen hemen kacc!"
Jes bagirdigim icin affalladi"olmaz donusmene yardim etmem gerekiyor."
"Sacmalama ve git buradan cabukk aaahhh"dedim ve bagirdim ayagimin biri kirildi.
Jes ustelemedi ve kosmaya basladi austin onu yaralamak icin pesine dustu o kahverengi tuyleri ruzgardan sallaniyordu justin e baktigimdaysa sanki bilincini kaybetmemis gibi bana bakarak benim donusmemi bekliyordu o siyah tuylerini gordukce icim rahatliyordu ama yine de dolunay in acisini gecirmiyordu.
Son ayagimin catirtisini ve kirilisini izledim daha caok bagirdim ardindan belimin kirilmasinin biraz bekleyecegini sandim ama nafile dolunayin onundeki bulutlar geri cekildi ve benim belim kirildi oyle cok bagirdim ki justin geriye sendeledi.Ve bilincimi kaybettimEn son ani haturlayisim butun kurtlarin benimle birlikte kostuguydu..
Bu bolumde bitti arkadaslaar
Yorum ve oylarinizi bekliyorum Bolumu Sila Guven e ve Canan Donder e ithaf ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum
VampirBella adındaki bir kız 1 senedir çektiği azaptan kurtulmak amacıyla okula gidiyor.Düşmanları da rakipleri de arkadaşları ve en sevdiği kuzeni olan jessy var.Güç toplamak amacıyla gittiği okulda onu hangi maceralar bekliyor? Fakat konuda eksik şeyler...