6.BÖLÜM

4.5K 351 34
                                    

GEÇEN BÖLÜMDEN KISA KESİT:

"bu üst sınıfların sorusu yani bizim işlemediğimiz bir konu gerçi biz A sınıfındayız ama olsun bebek işiydi"ve eline tutuşturdum.

"a ama " diyebilmişti sadece.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Sonra zafer almış bir şekilde gururla sırama ilerledim tam oturdum kapı açıldı,müdür ve damdan sarkıttığım kız aah hadi ama bu kadar mı ispiyoncusun.

"Isabell seni odama bekliyorum"dedi öfkeli bir şekilde hemen müdürün yanına doğru gittim o sırada da müdürün arkasında korkmuş gibi rol oynayan sonrada bana sinsice sırıtan o sarışın kızı gördüm.Bununla işimiz zor eğer ispiyoncuysa diye iç geçirdim ve oflaya puflaya müdürün yanına vardım.

"beni takip edin ikiniz de"kız şaşkın dı çünkü suç benimdi yada onlar öyle düşünüyor, müdürü takip ettim odaya 3 ümüz de vampir hızımızla girdik.Müdür aah artık müdür demeyeceğim michel yerine oturdu ve konuşmaya başladı.

"Şimdi Isabell yani bella senin çok bir suçun yoktu tabi ki bessy i damdan sarkıtana kadar seni şimdilik affediyorum ama bu güçlerini bir daha öğrenciler üzerinde kullanırsan hele hele zaman dondurmayı bu bizi şaşırtsa da 1 dakikada anlarım çünkü 1 dakika içinde dondurmuşsun bu bizi korkutuyor çünkü dünyanın zamanı şaşar bu yüzden bunu bir daha yapmamanı öneririm".Bu sırada adını bessy diye öğrendiğim kız gülmemek için kendini zor tutuyordu ve ağzından bir gülümseme kaçtı bana bakarak alaycı bir gülümseme yerleştirdi"eee müdürüm beni niye çağırdınız buraya çünkü suçsuzum da".Dedi salak.

"Bessy sana da gelirsek sen deli misin? bir meleze güçlerini kullanıyorsun o senden daha güçlü bir daha bunu yapma seni de uyarıyorum yoksa seni onun elinden zor alırız bu yüzden lütfen  iyi geçinin"bessy bana içinde korku da bulunan umursamaz bir bakış attı sıra bendeydi bende ona sırıtarak sinsi bir bakış attım kaşlarını kaldırdı ve müdüre baktı "çıkabilirmiyiz acaba?".

"Ha evet bessy çıkabilirsiniz dediğim gibi iyi geçinin özelikle de bella lütfen öğrencilere zarar vermemeye çalış".dedi ve bessy le michel in odasından çıktık dışarıya çıkınca bessy benden uzaklaşarak"müdürü duydun gerzek bana bulaşma".

Birinin bana böyle cümleler kurması beni gerçekten de sinir ediyordu müdürün dediğini hatırlayarak yumruğumu sıktım ve melez yüzümü çıkartmak için hırsla bekleyen vicudumu sakinleştirdim.

"Bak eğer şu anda okulda olmasaydık kesinlikle bedeninden kopmuş çirkin kafan elimdeydi ama sen buradakilere şükret ve bana bulaşma"melez yüzümü bir saniyeliğine çıkarıp ona tısladım ve geri çekildim sonra konuştuğumuz kapıdan"Hey kızlar siz daha gitmediniz mi ben bir şeyler duydum da"

Sonra ikimizde müdür michel in sesiyle irkilerek vampir hızımızla sınıfa çıktık arkadan müdürün senini duyabiliyordum "kızlar kızlar hey? aa gitmişler aferim bana"diye garip sesler geliyordu sınıfa vardığımızda tenefüstü bugün gerçekten de yorulmuştum tabi ki vampir olduğum için yorulmam fakat ruh halim öyleydi tam kafamı koydum uyuyacam sınıfta dedikodular felan  noluyo biraz kulak misafiri oldum"kızlar duydunuz mu jack okuldan ayrılmış yhaaa en populer kişiydi o tüh"öyle gevelenen sesleri dinledim  gerçekten de jack gitmişmiydi heral de kurt olaylarından dolayı diye düşündüm.

Ders başladı kafamı kaldırdım öğretmen yanında esmer bir kız getirmişti kız biryerden tanıdık geliyordu ama nerden diye düşündüm tam sırama başımı koyup kızı düşünmeyi reddedecekken hoca"Merhaba sınıf bu arkadaşınız okula yeni geldi kızım kendini tanıt".

"Merhaba ben jessy,jessy swift tanıştığımıza memnun oldum"diye bir ses geldi amaan banane 1 dkk laaaaann bu benim kuzenim değilmi oha e bunlar hani vampir avcılarından kaçmak için taa dünyanın öbür ucuna gitmişti geri mi gelmişler diye düşünürken  jessy yanıma oturdu herhalde hoca demişti. başımı kaldırdım ve ona baktım çığlık attım sevinç çığlığıydı o da çığlık attı sınıf bizim sevinç çığlığımızla doluydu herkez benim bu kadar garip olmama şaşırmıştı galiba ilk defa ben bu kadar mutlu görüyorlardı yada garip.

"jessy nerelerdeydin canım kuzenimm yaa seni çok özledim"

"Bende seni özledim canım yaa avcıları öldürmeyi başardık ve geri döndük"

Biz konuşurken hoca girdi araya"Tamam kızlar sevincinizi başka zamana saklayın ben ders işliycem"dedi. Amaan banane konuşucam işte.

Bütün ders kuzenim jessy le konuştuk öğretmen ise sadece gülüp geçiştirmişti ders böyle geçmişti son tenefüs zili çaldı ve birlikte okulun bahçesin den çıktık okulun önünde konuşuyorduk.

"hey jes(jessy nin kısaltması)nerede kalıyorsun"

"ya aslında kalıcak yerim yok bugün okulun biraz uzağındaki yurda gidip konuşmayı düşünüyorum sen nerede kalıyorsun yurtta mı?"

"Aahh tabi ki de hayır babam göndermek istedi fakat ben istemedim şimdi küçük bir villa da kalıyorum."

"...........................

"Hey sende benimle kalmak ister misin jes nolur kırma beni"diye masum ifademi kullandım.

"Tamam zaten bende seni yalnız bırakacak göz var mı?"

"hadi o zaman yeni evimizeee"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yürüyerek evime vardığımız da jssy nin waoww diyen aklını okudum ve ağzı açıktı.Kıkırdarken ona baktım"ya işte bana layık deil ama nabacan işte".

"Kız sen buna layık değil mi diyon lan ben avcılardan kaçarken kulübelerde minnacık çadırlarda uyumuş biriyim, bu bana yeter de artar."demişti eve bakarken içeri girdik o anda aklıma geldi

"kız senin bavul nerde?"

"burda"

"nerde nerde? neyden bahsedion jes hani bavulun nerede"(tekerleme gibi oldu:D)

"kız işte burda" elindeki küçüçük bavulu gösterdi minyatür gibi gerçekten de minyatür hani yumurtadan oyuncak çıkar ya işte aynı onun gibi "jes sen deli.."diyemeden

"yaw hehe izle de gör antika bella"dedi ve eline bir tabanca aldı küçük bavulunu yere bıraktı ve elindeki tabancayı bavuluna doğru sıktı ben ne olduğunu anlayamadan bavul büyümeye başladı ve standart boyutuna ulaştı ben bunları ağzı açık izlerken sırıttı "Ah benim teknolojiden maruz kalan bellam benim bak şimdi ben kaçtığım sıralarda böyle bir teknolojiyle karşılaştım böylece eşyalarımı daha kolay taşıyacaktım onun için gizli bir üst den aldım bunu ve çok pahallı halk arasında yani insanlar götünü bile satsan alamazsın diyorlar o kadar pahallı yani"o sırada bir kahkahamız var şehir yerinden oynadı sanki mübarek.

Akşam olmuş ve herkez uyumuştu bir tek biz jes le beraber bu günün tadını çıkarıyorduk telefon mısır felan uykum hiç gelmemişti ama yine de"Hey jes sen bugün yeni geldiğin için yorulmuşsundur yarında okul yok zaten bol bol uyuruz ha ne dersin uyuyalım mı?".

Esneyerek(bunu yazarken esnedim:D)"bence uyuyalım derim yorulduğumdan deil bilirsin biz sulalenin uykucularıyızzz"diye el kol işareti yaptı.

Işığımızı kapattım ve yarın jes e yatak alacağım sözüyle tatlı uykuya yenik düşerek uyuduk.

NASIL DI?YORUMA BUNU YAZARMISINIZ DÜŞÜNCELERİNİZİ FİLAN BU ARADA VOTELEMEYİ UNUTMAYIN:DDDDDDD




Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin