"Herkez masanın altına çöksün!!"dedikten sonra hepbirlikte çöktük.Bütun kötü olaylar bizi mi bulmak zorundaydı.Ne suçumuz vardı bizim, en azından benim, küçükken sadece yaşlı bir amca şekerimi aldığı için elini ıssırmıştım yani çok büyük günahlarım yoktu benim,böyle hanım hanımcık bir kızdım be....
Ne diyorum ben ya bu olaylardan fazlası var ama şu anda bulunduğum durum pekte düşünülecek zaman değil.
"Hep burada duramayız onlar gelmeden bir şeyler yapmamız lazım"dedi Austin haklıydı birşeyler yapmazsak bu işin sonunu hepimiz az çok biliyorduk.
Sisten sonra baygınlaşmaya başlıyor gibiydik ne olacağını bekliyorduk çünkü beklemekten başka çaremiz yoktu en sonunda içimizden birisi konuştu.
"Disarida ki her neyse galiba bizim çıkmamızı bekliyor ne yapacağız?"dedi jessy
"Bence çıkalım derim"benim metotum saklanmaktansa savaşmak en iyisi.
"Peki o zaman hadi çıkalım jessy yaraların iyileşti mi?"dedi justin
Jessy kendinden emin bir şekilde"Evet bütün yaralarım iyileşmiş"
Dedikten sonra hepbirlikte masanın altından çıktık hala derin bir sessizlikle bekliyorduk ne olacağını gerçekten sinirlenmeye başlamıştım."Bence boşuna bekliyoruz belli ki birisi bize şaka yapmış ama ben ona gösteririm şakayı" dedim ve kapının önüne doğru yürümeye başladım o sırada telefonum çalmaya başladi pijamamın arkasından telefonumu çıkarıp arayanın kim olduğuna baktım bilinmeyen numara.Hemen açtım
"Alo.alo bella sen misin?"bu ses tanıdık bir sesti bu.....Zayn değilmiydi.
"Alo. evet benim Zayn, sen misin?"
"Evet benim neyse hemen çıkın o evden avcılarla iş birliği yaptılar"
"Kim ?"
"Dehşet doktorları(Teen wolf hayraniyim:D) diye tanım yapıyorum ben hadi vakit kaybetmeyin hemen bizim eve gelin babalarınız burada "
Bizimkilere baktım ve"Tamam geliyoruz"deyip kapattım demek ki o sis bunun içindi.
"Hemen çıkmalıyız buradan."
Yanıma justin geldi ve ilk soruyu sordu.
"Ne oldu ve telefondaki de kim?""Soru sormanın zamanı değil avcılar geliyor." deyince hepsinin gözleri birden açıldı.
"Ya ben yine kurtulamayacağım galiba"diye sitem etti jessy.
"Hadi boşverin beni takip edin"dedikten sonra jessle benim olan odaya doğru hızlıca ve sessizce gitmeye başladık arka arkaya dizilmiştik.En önde ben arkamda Justin onun arkasında Jessy ve onun hemen arkasında da Austin vardı.
Odaya vardık ve pencereye geldiğimizde aşşağıdan kapı kırılma sesi geldi.
"İşte. Geldiler"dedi jessy
"Hadi hadi! çabuk olun atlayın pencereden."
Hepimiz atladıktan sonra Zayn in evine doğru hızla koşmaya başladık..........................................................
Derek in anlatımından(Derek avcıların başı)
"Lanet olsun geri zekalı."yarım saat önce işe aldığım adam işleri mahfetti koskoca avcı grubu bir avuç doğa üstü yaratığı yakalayamayacak mı lan.
"Özür dilerim patron yanlıslıkla oldu."diye başını yere doğru eğdi mal.
"Lan oğlum bir işi doğru dürüst yapamadınız be alttarafı bir sis bombasını 5dakika sonra atacaktın.Ya hadi attın bize niye haber vermiyorsun dalacaktık içeri ahh ahh." ahh ah yazık be hepsine de peşin para ödüyorum sırf kızım için güzel bir dünya yaratayım diye uğraşıyorum yoksa banane.
"Hadi o zaman silahları hazırlayın eve giriyoruz ama öldürmeyin o iş Deucalion a ait biliyorsunuz para işleri"
"Tamam patron"
.........................................................
Eve geldik bu bize verdikleri adresti içeri dalacak ve dünyadan 2 melez çıkaracaktık ama içeride umarım sadece 2 melez olur daha fazlasıyla bu adamlarla başa çıkamayız.Evin kapısını kırdığımızda yukarıdan bir ses geldi.
"Lanet olsun kaçıyorlar siz ikiniz arkadan dolanın dierleri benimle gelin"dedikten sonra bir hışımla yukarıya çıktık evet,pencereden baktığımda çoktan ağaçların arasından dolaşıp kaçmışlardı
"Patron. Takip edelim mi?"
Dedi yeni aldığım adam.
"Sorulacak soru mu bu tabiki de hemen takipe başlayın."
Adamlar peşlerine takıldı
"Elinde sonunda yakalayacağım sizi."hem onlara küçük bir süprizim var.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Jessy nin anlatımından
Rüzgara hava atacak bir hızla koşmaya devam ediyorduk dün geceki olay için kimseyi suçlayamazdım ama o pençeler aklıma gelince ürpermeden edemiyordum.Az önce yukarıdan bir ses duymuştuk avcıların başı Derek in sesiydi nerden mi biliyorum çok basit.
Çünkü onu bilmeyen tanımayan vampir yada kurt yok.
::::::::':::::::::::'':::::::::: :':::::::::::::::::::::::
Bella nın anlatımından."Off yeter bu orman yolu yemediğim ağaç dalı ve de tatmadığım böcek kalmadı"diyen justine sadece gülmekle yetindim.
"Napalım yani o eve bir tek burdan gidiliyor çok istiyorsan yeni yol bul."diyen jesse bir an baktım sonra tam Birşey diyecekken benim yerime Austin konuştu.
"Dediğiniz yer burası mı?"
Durdum ve önümdeki eve baktım
"Evet burası"
"Hadi içeri girelim"dedi justin.
Ama avcıların durumundan Zayn kesin bir tuzak kurmuştur.
Hepsi bir anda yürümeye başlayınca elimle engelledim ve konuştum.
"Durun!" hepsi durmuş beni pür dikkat dinliyorlardı.
"Zayn avcılara karşı mutlaka önlem almıştır."dedim.Jessy telefonunu çıkarıp"O zaman ararız" dedi biz nasıl doğa üstü yaratığız böyle telefonsuz olmuyor.
Jessy telefonda numarası kayıtlı olan Zayn i aradığında çıt çıkarmamıştık en sonunda Zayn telefonu açtığında ise hepimiz onu dinliyorduk.
"Alo Zayn evin önündeyiz içeri gelelim mi tuzak varmı"diye sorusunu yöneltti Jessy.
Önce telefondan korkunç bir hışırtı geldi babamın sesine benzeyen biri "hayır gelmeyin..."
Dedikten sonra susturuldu neler dondugunu merak ediyordum sonrafan Zayn in sesi geldi konusmaya.
"Gelin tuzak yok"
"Peki geliyoruz"dedi Jessy."Sizce de bir tuhaflık yokmu"dedim hemen
"Varsa da bunu halletmeliyiz başları dertte olabilir." dedi jessy haklıydı hepimiz güçlüydük halledebilirdik.
İçeri girdiğimizde benim babam Zayn ve Jeffrey yani jessy nin babası sandalyede halsiz ve bağlı oturuyorlardı "Burda neler oluyor baba"dediğimde ve onlara yaklaşmaya çalıstığımda ayağımda derin bir acı hissettim "Ahh kim yapti lan bunu"diye bağırdım okun ucunu tuttum ve çekmeye çalıstım cok acıtıyordu Babam deli gibi bağırışıyordu ağzina geleni sayiyordu oradan etrafımızda avcılar bir çember oluşturmuş silahlarinı bize tutuyorlardı
Karşımdaki avcı da aha şimdi sıctiniz dermis gibi bakarken ben ona ölduresiye bakıyordum ama gerçekten de sıçmış olabilirdik.
Arkadaslar yeni bolum burda sizden bisey istiyorum 10 vote gelmezse dier bolumu yazmayacagim ve de 5tane yorum istiyorum bunlar gelene kadar yeni bolum yazmayi da dusunmuyorum arkadaslar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum
VampirBella adındaki bir kız 1 senedir çektiği azaptan kurtulmak amacıyla okula gidiyor.Düşmanları da rakipleri de arkadaşları ve en sevdiği kuzeni olan jessy var.Güç toplamak amacıyla gittiği okulda onu hangi maceralar bekliyor? Fakat konuda eksik şeyler...