GEÇEN BÖLÜMDEN
"Peki senin adın ne bay ukala"dedim.benim kokumu aldı ve"galiba tekrar karşılaşıcaz o zaman söylerim küçük melez."dedi sırıtarak içime bundan dolayı korku girmesi gerekiyordu ama nedense girmedi-bakalım nerede karşılaşıcaz bay ukalayla-diye iç geçirdim.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
O çocuktan bir koku sezmiştim kurt kokusu gibiydi ama çok farklı sanki o da benim gibi bir melezmiş gibi ama benim gibi kokmuyordu ilk defa ben böyle bir koku almıştım....
Daha sonra durduğum ağacın altından tekrar okula doğru büyük bir hızla gittim okula vardığımda gözüm birden şoklamış bir şekilde açıldı ilk defa bu kadar vampir ve kurdu görüyordum tabi ayrı okullardan,daha sonra kendi sınıfıma gidicektim ki aklıma dank etti iç ses"ah kızım bu yaşta bile balık hafızalıysan ben sana ne diyeyim"diye iç geçirdim.
bulunduğum sınıf koridorundan çıkıp müdür odasına gidicektim derse geç kalmamak için yine son hızla müdür odasını ararken birden yine bir şeye çarptım bu sefer odun değildi çünkü beni bir çocuk yakalamıştı ve sırıtıyordu içimden "aaahh yeter sana bu kadar aksiyon kızımmm"diyordu iç sesim gerçektende bıkmıştım "yeter artık bir daha çarpmak isteyen varsa şimdi çarpsın" diye bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.karşımda durup durup sırıtan çocuk:
"bu ne hız böyle ne arıyorsun güzellik?"dedi ve gıcık bir gülüş yaptı.Bende"Şey ben müdür odasını arıyordum ama göremedim"deyince güldü ve omuzlarımdan tutarak arkamı döndürmemi sağladı"Bak şurda ki müdür odası ve bak üstünde ne yazıyor yine müdür odası"diyip hunharca bir kahkaha attı.Bende boş dururmuy um tabi cevabı yapıştırdım omuzlarından tutarak arkasını döndürdüm ve"bak burda da koridor ve sınıflar var sessiz ol ders işleniyor"deyip arkamı döndüm( bu galiba bir cevap olmamıştı) sonra "Sen sınıfına git ve odayı gösterdiğin için saol" dedim ve müdür odasının kapısını açıp içeriye girdim müdür bana baktı"merhaba kimsiniz?"dedi bende normal tavrımla:
"ben Isabell,Isabell throne babam bu okula kayıt yaptırdı ve sınıfımı bilmiyorum bana söyler misiniz?"dedim ve müdürün sırasına baktım isminin michell olduğunu öğrendiğim müdür konuştu:
"aaa Isabell Throne bende sizi bekliyordum tabi ki de söylerim fakat sınıfını kendin seçiceksin"dedi.Bende"nası yan..."derken sözümü kesti"şöyle yani seni bir teste sokucaz eğer başarılı olursan seni en güçlü sınıflardan birine yollicaz ama eğer düşük kalırsan seni az güçlü bir sınıfa sokucaz" dedi.iç geçirdim -TAMAM BELLA MELEZ OLDUĞUNA GÖRE BU KOLAY OLUCAK TATLIM SIFIR SIKINTI :D-dedi iç ses.
müdür Michaell ayağa kalktı ve beni takip et dermişcesine elini kapıya yöneltti.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Yetenek testini geçtim ve okulun en güçlü sınıfına girdim müdür bana aslında benim gücümün bu okuldaki güçlülerden daha fazla olduğunu ve şanslı olduğumu söyledi çünkü ileride lazım olucakmış.
Sınıfa girdim ve diğer sınıftakilerin sayısından daha az vampir gördüm düzenli bir sınıfa benziyordu.Öğretmen anlamış olucak ki sen"Isabell Throne misin?"dedi.bende kafamı onaylar bir şekilde sallayınca herkezin gözü birden açıldı.Bunu farketmiştim çünkü öğretmene bakarken bi yandan da sınıfa göz gezdiriyordum öğretmen "tamam kızım boş yere otur zaten bir tek jack in yanı boş onunla oturabilirsin"dedi.Herkezin kıskanç ve nefret dolu gözlerine bakarken gidiceğim yere doğru yürüyordum ama bir anda biri çelme takmış olmalı ki yere yapıştım o sırada zil çaldı ve herkez bir sırada oturmuş bana alaycı gözlerle bakarken bende onlara öyle bir bakış attım ki sanki canları yanıyormuş gibi hepsi dışarıya çıktılar acaba bunu ben mi yaptım diye düşünürken jack diye bir çocuk yanıma eğildi çantamı onun sırasının yanına koydu ve elimden tutup ayağa kaldırdı.
"hey merhaba sen şu koridordaki güzellik değil misin diye sordu." bende kafa salladım ve teşekkür ettim.Yerime geçtim ve oturdum.zil çaldı ve herkez bana şaşıırmış ve nefret dolu gözlerle bakaren bir zil daha çaldı ve öğretmen geldi bu bizim her zamanki öğretmenmiş.sarışın ve ela gözlü bir kadın ismi de katie miş bugün ders başladı ve ben doğru dürüst dinliyememiştim çünkü hem sıraya kafamı gömmüş uyurken hemde bugün kü olayları düşünüyordum neden hep hayatım heyecanlı biraz normal olsaydım iyiydi meğerse ben bütün bunları düşünürken dersler geçmiş ve ben son derste kalkmıştım genelde iyi bir öğrenciydim ama bugün dışında tam zilin çalmasını beklerken zil çaldı ve yanımda oturmuş bana doğru bakan jack "Isabell birlikte çıkalımmı okuldan diye sordu ama ben"yaa jack olur ama 1 şartla bana bella de tamammı?"dedim gülümseyerek okuldan çıktık.evimiz ayrı olduğu için obaşka bir tarafa arabasıyla gitmişti bende elime telefonumu aldım kulaklıkla şarkı dinliyordum ki yine biri bana çarptı ama bu sefer ben çarpmamıştım o bilerek çarpmıştı baktığımda karşımda ismini bilöediğim ukala çocuk vardı.
ona tam öküzz diyecekken "öökk-..." de kalmıştım çocuga öfkeli bir bakış attım"bak yine karşılaştık güzellik yarın yine karşılaşırız fakat bugün ismimi söyliim benim ismim ukala değil justin dedi."aslında hoş isim çocuk tatlı falan konuştuk konuştuk konuştukkkkkkkk
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
evime geldim bu sefer koltukta değil yatağıma yattım yağrını ve yakışıklı justin ile jack i istemsiz olarak düşünüp uykuya daldım.....
yaa bu sefer bayaaa bir uzun oldu diye düşünüyorum sevgilerrr beğenmeyi yani votelemeyi unutmayınn sevgilerimlee MUCKK:DDDDD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum
VampirosBella adındaki bir kız 1 senedir çektiği azaptan kurtulmak amacıyla okula gidiyor.Düşmanları da rakipleri de arkadaşları ve en sevdiği kuzeni olan jessy var.Güç toplamak amacıyla gittiği okulda onu hangi maceralar bekliyor? Fakat konuda eksik şeyler...