●20.BÖLÜM●☆

1.3K 113 2
                                    

Hepimiz salonda oturmuş düşünüyorduk annem ve teyzeme ne yapacağımız konusunda.Justin ile Austin de evine gitmişti.Babam onlara artık yardımlarına ihtiyacı olmadığını söylemiş ve gitmelerini sağlamıştı.

"Yani o ses çıkaran cihazları kalplerinden çıkarırsak, yaşayacaklar mı?"
Dedim.
"Sanırım"dedi babam.

"Peki nasil çıkaracağız,yani daha önce böyle bir olayla karşılaşan oldu mu?"bu soruyu yonelttigimde kimseden ses çıkmadı.

"Sanırım bu ilk olacak"dedi amcam Jeffrey.

"Peki büyü kullanamaz mısınız?"dedim.

"Bilemiyorum tehlikeli olabilir"

"Ama denemek zorundayız!"dedi, babam. Doğru söylüyordu.

"Tamam o zaman önce bizim eve gidelim,belki büyü kitaplarından yardım alabiliriz."

.........::.....:......:::......

Amcam Jeffreylerin evine vardığımızda direk üst kata çıktık büyü işleri için özel bir odası ve içinde yüzlerce kitap bulunduran dolaplar vardı.

Jessy"Aradığımız kitap nasıl bir şey ve bu yüzlerce kitap arasından nasıl bulacağız?"

"Ah?şey bilemiyorum daha önce bu olayla ilgili bir araştırma yapmadım.Ama  bütün kitaplara bakmalıyız eğer birimiz birşey bulursa seslensin."amcamın dediği bu söze hepimiz onaylar tarzında sesler çıkardık.

Fısıltıyla hadi bakalım dedikten sonra kolları sıvayıp aramaya başladım.Nerde,nerde,nerde, dur bakayım!!!

Ah,hayır kesinlikle aradığım kitap 'LUİS EFSANESİ'  değildi. Efsanelerin olduğu bölümü atladım ve diğer dolabı aramaya geçtim.Parmaklarimi tek tek kitapların kapak bölgesine dokunduruyordum.Ama hiç bir yerde bulamıyordum, en sonunda elime bir kitap çarptı ve yere düştü şans eseri elime alıp sayfalarını karistirdigimda
"Cor Machina " yazısını gördüm.Butun büyü kitapları Latince olmak zorunda mıydı?

Hemen amcama doğru koştum belki bu kitap olabilirdi ne yazdığı hakkında hiçbir fikrim yok,sadece kalp resmi görmemden kaynaklanan bir şeydi.

"Amca,birşey buldum ama okuyamıyorum."

"Şey,bir bakalım."

Sayfaları çevirdi ve yazılan yazıları sanırsam okudu ve benim gördüğüm kalp resmi olan sayfayı ona açtığımda amcam,bana doğru sevinçle baktığında doğru kitap olduğunu anladım.

Dolapların dışında ortada yuvarlak büyük bir masa vardı. Ortasına kitabı yerleştirdik ve babam ile Jessy ı çağırdıktan sonra eve doğru yola çıktık.

___________________________________________

Eve varmıştık, annemin yanına uğradıktan sonra salona geçtim

Büyü kitabı ortada duruyordu.Ve biz de büyü için gerekli hazırlıkları çoktan yapmıştık bile ama buyuyu yapıp yapmamak arasında gidip geliyorduk...

"Pekala hadi malzemeleri öbür odaya taşıyalım"dedim.

İşte şimdi tamamdı. Herşey hazırdı.Sadece büyünün doğru gitmesi için tanrıya  dua edebiliyordum,babamla benim bundan başka yapacak bir şeyimiz yoktu.

--Yazarın Ağzından

Herşey için hazırlık yapılmış ve büyüye başlanmıştı..Bella ile Jack in  dua etmekten başka yapacak bir şeyleri yoktu.

Jeffrey(Jessy in babası) büyüyü yaparken çok dikkatli ve yavaş davranıyordu.Tek bir hatasında bütün yaptığı büyüler ters tepebilirdi ve bunu o da biliyordu.

Jeffrey in ağzından çıkan büyülü sözler ve elinden çıkan kıvılcımlar sanki onlara etki etmiyor gibiydi.Ikisinde de bir hareketlilik yoktu.
"Jeffrey işe yarıyor mu?"dedi,Jack

Jeffrey derin bir nefes aldı ve yarım saatten fazla bir süre içerisindeki uğraştığı buyuyu yapmayı kesti."Bilemiyorum " dedi birden.

Bella bu durumdan bunalmış ve daralmıştı.Sanki birisi ona dokunsa hemen ağlayacak veya patlayacak gibi hissediyordu.
"Ben biraz hava almaya gidiyorum"dedi,Bella.Babasi ise sadece başıyla onayladı.

Odadan çıkarken Jessy ı de dışarı çıkarmayı düşündü birden fakat son anda Jessy ı annesinin yanında ağlarken görünce bu fikrinden vazgeçti çünkü Jessy in de yalnız kalması gerekiyordu.

Bella evden dışarı çıktı ve derin derin soluklandı.Neden büyü işe yaramıyordu?
Tam bu olaya çözüm bulmuşken buldukları çözüm işe yaramıyordu.Şimdi ne yapacaklardı?

Bella derin bir iç çekti.Biraz yürümesi gerektiğini düşündü ve karşı kaldırıma geçerek ormana doğru yürümeye başladı.

Ormana girmeden hemen sağ tarafta marketler vardı.Bella nin gözü bir şeye  takılmıştı. Az ilerde marketin önünde iki kişi ve marketlerin birisinde çalışan adam konuşuyorlardı daha önce o iki kişiyi buralarda hiç görmemişti Bella. Ayrıca çok tanıdık geliyorlardı mutlaka o iki kişiyi biyerlerde  görmüştü ve o iki adamın elinde küçük resimler vardı.Markette çalışan adama ellerindeki resimleri göstererek birilerini soruyorlardi. Market çalışanı olan adam kafa sallıyor ve eliyle biyerleri işaret ediyordu.

Bella merak etti ve o tarafa doğru ağaçların arasından yavaşça  ilerlemeye başladı.Yeterince yaklaştığında melez özellikleri sayesinde adamların ellerindeki resimleri görebiliyordu artık.

Resimleri gözüyle tam secebildiginde resimlerdeki kişilerin kim olduğunu anladı, ve çok şaşırdı. Çünkü resimdeki kişiler aslında onlardı.

Kısa süreli şok geçiren Bella ,kendini topladı ve ağaçların arasından hızlı bir şekilde eve doğru koştu.

Eve vardığında kapıya kirarcasina vurmaya başladı.Sonunda kapıyı Jessy açtığında Bella direk odaya çıktı ve icine esya koyabilecekeri bir çantayı kapıp aşşağıya uçarcasına indi.Bella;

"Çabuk hazırlanın burada daha fazla duramayız."
"Dur,dur  bir sakin ol.Ne oldu da gideceğiz."dedi Jeffrey.Herkes ayaklanmıştı.
"Bize çok yaklaşmışlar ve az önce onlari gördüm"
Jack;
"Kimleri gördün kızım neler oluyor?"
Buz dolabından ve diğer mutfak dolaplarindan biraz yemeği cantasina dolduran Bella, Babasına doğru döndü ve;
"Labaratuarda gördüğümüz görevliler.Sanırım bizi arıyorlar."

VEEE BÖLÜM SONU ♥  YA BAYA Bİ BEKLETTIM AMA EN SONUNDA BÖLÜMÜ BAYA BI ARADAN SONRA YAYINLADIM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ^-^  SEVILIYORSUNUZZZZ. HADI HADI ELLER BEGENI BUTONU VE DE KLAVYEYE :D YORUMLARINIZI BEKLIYORUMM VE HEPSINI DE CEVAPLAYACAĞIM.SAGLICAKLA KALIN♡
.

Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin