●°22.BÖLÜM°●

1.6K 104 108
                                    

YAZDIGIMI YARIM KALARAK ATIYORUM CUNKU FAZLA BEKLETMEK ISTEMEDIM ACIKLAMALAR  SONDAA :))))
"Bella yine rüyasında o kadını görür"

"Bella,Bella!"Birden irkilerek uyandım.Her yerim terlemekten sırılsıklam olmuştu,nefes nefese kalmıştım ve biraz da başım ağrıyordu.Yine o kadını görmüştüm Belinda'yı.Bu bir ayda ikinci kez olmuştu normalde her ay bir kere olurdu, bu durum beni artık germeye başlamıştı.

"Sen iyi misin?"dedi jessy.

"Sanırım evet"

"Rüyanda ne gördün de bu kadar kötü oldun?!"

"Rüya değildi,bir kabustu ama normal değil."

"Ne?Nasıl yani?"

"Ah,şey uzun hikaye"

Tabi ki de böyle demem anlatmayacağım anlamına gelmiyor zorla da olsa Jessy e olanları anlattım.

"Vay be!"dedi şaşırarak.

"Bu yüzden de okula gidiyorum okul benim kabus görmememi sağlıyor.Hala nasıl olduğunu anlamadım ama öyle işte."

"Bella bu çok anlamsız.Bunu sana ailen mi söylemişti."

"E-evet noldu ki?"

"Sende biraz saçma olduğunu düşünmüyor musun? Yani bir okul bunu nasıl engellesin ki!?"

Aslında cidden saçmaydı ama ailem gitmem konusunda çok israr etti.

"Yani orası öyle de annem gil gitmemi çok istedi aslında gideceğim başka bir insan okulu vardı fakat ısrarla bunu istediler."

"Tuhaf, hemde çok tuhaf bence..."

"Sence... ne?"

"Bella, ya birisi senin kasıtlı olarak buraya gelmeni istediyse? yani annenleri bilirim genelde senin istediklerini yaparlar bir şeyi istemediğinde sana ısrar etmezler.

"Hadi ya! saçmalama iyiligim için..."Sözümü devam ettiremedim çünkü ya doğruysa... Hayır hayır şimdilik böyle düşünmek istemiyorum.

"Bunları şimdi düşünmesek."diyerek bosvermeye çalıştım.

"Bella sende biliyorsun ne demek istediğimi annenle baban..."

"Hayır! onlar oyle değil başkaları tarafından kontrol falan edilmiyorlar öyle olsa neden ben anlamayayım!?"

Gelen ani duraksamayla yere boş boş baktım kabullenmek istemiyordum çünkü ben onların kızıyım anlamayacak kadar aptal olamam!

ya da aptalımdır?

bilemiyorum...

Yataktan hızla kalktım ve özel hızımla babamın olduğunu tahmin ettiğim yere vardım.Mutfağa...

"Günaydın güzel kızım,iyi uyuyamamış gibisin?"

"Günaydın baba sana bir şey sorabilir miyim?"

"Tabi ki"

Yutkundum ve "Bu okula gitmemin asıl amacı ne?"

"Biliyorsun ya kabusunu önlemek.."

"Okul ne gibi bir şey yapıyor da benim kabusumu önlüyor?gerekli enerjiyi nerden elde ediyorlar?"Biraz duraksmıştı.

"Bunu niçin soruyorsun?"

"Sadece cevapla baba!" baba derken vurgu yapmıştım.

"Enerji şeyden geliyor.Ahh!!"birden başını tutmaya ve inlemeye başladı o anki panikle ne yapacağımı şaşırdım ve direk jessyle amcamı çağırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin