_16._BÖLÜM_

2.5K 194 17
                                    

SELAMMMM MİLLET GELDİM ÖNCELİKLE BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM BİZİM HOCALAR SINAVI BİTİREMEDİ VE BU HAFTALARA BIRAKTI  AMA ARTIK SINAVLAR BİTTİ VE BÖLÜMLER ESKİ HIZINDAKİ AKIŞINA DEVAM EDECEK .HEPİMİZE DE HAYIRLI OLSUN KİTABIMIZ 5.4K OLMUŞ YORUM VE VOTELERDEKİ KATKI ŞU AN İÇİN GÜZEL BİR İLGİ ALANINDA VE BU KATKILAR BENİM YÜZÜMÜ GÜLDÜRMEYE YETİYOR BUNUN İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İNŞALLAH BU BÖLÜM GÜZEL OLMUŞTUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM İYİ OKUMALARRR ^^

Zaman,bizim zamanımızdı ve bizim bu zamanı iyi kullanmamız gerekiyordu.Sessizce koşuyordum, havada bir tık  rüzgar yoktu. Şu anda hepimiz bir pusuda yatmış bekliyorduk, diğerleri aşağıda çimlerin bazı bölgelerinde saklanıyorlardı bende ne kadar zor olsa da binanın tepesine çıkmış aşağıyı izliyordum. Şu anda ortalıkta çıt çıkmıyordu ve bu çok ürkütücüydü....

Alacaktık,kurtulacaktık ve sevdiğim iki doğa üstü canlı yaşayacaktı.Hepimiz mutlu olacaktık fakat neden bu insanlar bizim yaşamamızı istemiyorlardı onların ne zararındaydık biz? tabi bazen vampirler kendilerini tutamayıp insanlara saldırabiliyor fakat saldırdığımız insanların neredeyse çoğu kötülerden oluşuyordu. ne yani,bir insan başka bir insana zarar verir ya da öldürürse hapisle fakat bunu doğa üstü bir canlı yapıyorsa bu ölümle mi cezalandırılıyor? İşte bu sorulamayan ve aklı almayanların anlayamayacağı bir soruydu.

Ve bam! Tank gibi bir kamyonet binaya doğru yaklaşıyor tabi ki aşağıdan beş tane görevli geliyor ve kamyoneti geçiriyor bizimkilere baktım ve içeri geçeceğimizi anlatan bir kafa sallama olayı yaptım.Anlamış olacaklar ki kamyonetin kapı hizasına gelene kadar beklediler ve dışarıda bize sinyal verebilecek birisini bırakmış olacaklarını düşündüm ki, evet! babam ile justin i bırakmışlardı.Ah Harika!

Geriye Kalanlar kamyonetin altından kamyonetle birlikte giderken ben ise yukarıdan inmeye çalışıyordum.Tabi ki de bir zıplayışla aşağıda olabilirdim fakat aşağıda ki görevliler durumu zorlaştırıyorlardı.

Hepsi içeriye girerken bende girmeye çalışıyordum ama kapı kapanmak üzereydi ve görevliler hala ordalardı onları öldürürsem sinyalleri çalışabilir ve beni belli edecek kadar ses çıkarırlardı yapmazsam da arkadan giriş yoktu çünkü ökse ağacı tozları ile kaplıydı.

Dışımdan mırıldanmayla küfür ettikten sonra  kendimi aşşa attım sinyaller çalarsa çalsın umrumda değildi.Görevlilerden sadece ikisi beni gördü ve onların boyunlarındaki çıkırt!sesi gelene kadar döndürdüm diğer görevlilerin arkaları dönük bir işle uğraştıklarını görünce hızlı ve çevik hareketle kapıdan içeri girdim bizimkiler beni bekliyorlardı kenarda bir kutunun arkasında saklandım ve havalandırmayı gördüm hani şu filmlerde herkeSin kaçtığı paneller varya hah! işte onlardan bizimkilere gel işareti yaptıktan sonra içeri girdim, neredeyse benim yanıma bir kişi daha girebilirdi diyebilirim o kadar geniş ve havadardı ee bina büyük olunca.

Hepsi benim gibi çömelerek girdikten sonra ilerlemeye başladık.Başka bir havalandırma bulunca içeriye gizli bir bakış attım.Her yerde olduğu gibi burada da bir sürü çalışan vardı.İlerlemeye devam ettiğimde bir ses duydum.Çok garipti.

"Hey sizde bu sesi duydunuz mu?"diye kısık bir sesle söylediğimde hepsi durdu ve sesi dinledi.

"Neyi?"Jess böyle diyince bir şey olmamış gibi kafamı salladım ve "yok bir şey hadi devam edelim"dedim çünkü belkide ben yanlış duyuyorumdur.

Az ilerde bir havalandırma daha olduğunu gördüm.Daha da hızlandım.Gördüklerim karşısında şok oldum! içim burkuldu,sinirlendim,kalbim ise parçalandı gözümden akan bir damla göz yaşı havalandırmaya çarptı.arkama dönüp diğerlerine baktım "Geç kalmış olabiliriz"dedim.Ve havalandırmanın aşağısına bakakaldım.

EVET DOSTLARIMM BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK VE ŞU ANDA BELKİ DE BANA KIZIYORSUNUZDUR BU KADAR KISA YAZDIĞIM İÇİNDE ÖZÜR DİLERİM AMA ORUÇ TUTUYORUM VE BU BÖLÜMÜN DEVAMI EMİN OLUN Kİ DAHA HIZLI BİR ŞEKİLDE GELECEK..

SİZCE BELLA ORADA NE GÖRMÜŞ OLABİLİR?

GÖRDÜĞÜ ŞEYDEN SONRA NE OLACAK?

BUNLARIN CEVAPLARINI YORUMLARDA BELİRTİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM VE BU ARADA ORUÇ TUTAN ARKADAŞLARIM ALLAH KABUL ETSİN.BEĞENMEYİ VE YORUMLAMAYI UNUTMAYINNNN ÖPTÜMM. ^^

Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin