bölüm 1

15.7K 682 120
                                    

Benim adım Isabella (multide bella var)

Rüyadaydım sanki,evet galiba yine aynı rüyayı görüyorum her yer bembeyazdı beyazdan nefret ederdim, kırmızı bana daha cazip geliyordu her zaman neyse sonra birden hava kararıyor ve içime bir irkilme geliyor çok korkmuştum gerçekten de hissedebiliyordum ve her şey çok gerçekçiydi tam o anda bana doğru yaklaşan bir kadın gördüm sesim çıkmıyordu ama bana yardım et dermişçesine bakıyordum ama o umursamadan bana bakıyordu açık kumral saçlarım rüzgardan gerilemiş ve kapalı kestane gözlerime esinti batıyordu.Kadın bana önce masumca bir bakış attı sonradan aniden yüz ifadesi değişti şimdi sadece bana sinsice gülümsüyordu.

Birden işaret parmağını bana tuttu "Ablamın intikamını alacağım ve acı çekiceksin bella daha sonrada ölmek için yalvaracaksın ölmek istemediğinde seni alıcam ve ablamın yanına göndericem yani öbür dünyaya"benim ölümsüz olduğumu bilmiyormuydu diye düşündüm ama sanki düşüncelerimi okumuş olacakki "hayır çirkin amacıma ulaştığım da çok güçlü bir büyüyle seni sonsuz uykuya yani tahtalı köye yollarım"dedi.sonra acıyla inledim.

Her yanıma iğneler saplıyorlardı sanki, hayır durun kılıç saplıyorlardı.Bağırmak istiyordum ama bağıramıyordum sanki bir şey beni engelliyor ya da orada oksijen yoktu o anda tam gülümsedi ve irkilerek uyandım, kan ter içerisindeydim durumum çok kötüydü ve korkmuştum.İçeride annem (alice) ile babam( jack) ile aşağıdaki mutfakta kahvaltı yapıyorlardı bağırdım"anne, baba hemen buraya gelin"dedim.

Annem babamdan önce geldi çünkü oda benim gibi melezdi babam gibi kurt olmam lazım iken işler ters gitmiş ve ben doğuştan özellikli bir melez olarak dünyaya gelmiştim babamda hemen annemin arkasında bana her günkü endişelenmiş kurt gözüyle bana bakıyordu.

Annem üzüntülü ve bıkmış gözüyle "yine aynı rüya değil mi tatlım"dedi.bende dolu gözlerle

"evet " dedim titrek sesimle .

Babamla annem birbirlerine bakıp sonra bana baktılar ve üzülerek"Vampir yada kurt okuluna gitmelisin" dedi. Annem üzüntülüydü çünkü buradan o okul çok uzakta ormanlık alanda bir yerde özel korumalı kalkanlar ve ne olur ne olmaz özel eğitimliler koruyordu okulu.Buradan o okula kadar arabayla yada melez güçlerimi kullansam bile en az 2 buçuk 3 saat sürüyordu.(nereden biliyorsun derseniz bir kere felan görmeye gidip geri gelmiştim çünkü okulları sevmem ama hikayede gerçek hayatta değil.:D)

Bende onlara bıkmış ve nedense öfkeli sesimle"Neden gideyim ki yine o lanet olası rüyayı görüp okulda rezil olayım diye mi?" dedim.

Bu arada o rüyayı şu nedenle görüyorum, annemin başı benimki gibi bir rüyadan dolayı dertteymiş.Annemde rüyasında benimki gibi bir kadın görüyormuş ama o kadın benim rüyamdaki kadının ablasıymış, benim rüyamdaki kadının ismi(bu arada kadın dediğime pek bakmayın 25 yaşlarında birisi)benim rüyamdaki kadının ismi" belinda "annemin rüyasındaki kadının ismi ise "belin" miş.

Annemle babam güçlerini birleştirip (çok klasik bir laf:D)belin i yenmişler ama kızkardeşinin olduğu bilmiyorlarmış belinda annem ile babamdan intikam alacakmış ki annemin hamile olduğunu görmüş ve benim doğmamı beklemiş.

Ben doğduktan 16 yıl sonra rüyalarıma girmeye başlamış yani ben 1 senedir bu eziyeti ayda 1, belirli olmayan günlerde çekiyorum neyse anlatıma dönersek babam anneme sonra bana bakarak "çünkü meleez kızımm o okulda her türlü önlem alınmış ve senin rüyandaki o lanet büyüyü de okulun gücü engellemeye yetiyor da artıyor hatta sana dinçlik bile verir kızım" dedi.Babamla annemi bazı konularda haklı bulmuşumdur ama bu konuda fazlasıyla haklıydılar hem yeni okul yeni macera demek ama ben bu sefer macera yerine o okulda populer olmak isterim zaten okul müdürü bana birşey diyemez babamdan korkar diye düşündüm ben bunları düşünürken sırıtıyormuşum meğer daha sonra babamın seslenmesiyle irkildim.

" ne dersin prenses" dedi annem ben o sırada kendime ve aileme gelebilecek hasarlardan dolayı vede popülerlikten tabi :D "evet " dedim.Akşam olunca yatağa yöneldim acaba yarın beni neler bekliyor?acaba tekrar aynı rüyayı görecek miyim?diye düşünürken kendimi bıraktım ve güzel bir uyku çektim



arkadaşlar bu bölüm 1 eğer beğendiyseniz lütfen vote lemeyi unutmayınız yani beğenmeyi unutmayınız






Vampir OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin