Princess

499 38 1
                                    

*Lydia*

-Nemačiau vaikino kuris mane apgynė, nes per ašaras nieko nesimato. Tik mačiau, kad James kuris labiausiai mane muša, susimušė su kažkokiu blondinu. Aš tik nubėgau prie suoliuko ir atsisėdau. Nežinau kaip vėl reikės paslėpti mėlynę po akimi. Jaučiau kaip kažkas prieina prie manęs ir patraukia mano plaukus. Pakeliu savo paraudusias akis ir pamatau Niall jis buvo su prakirsta lūpa ir kraujuojančia mosimi. Aš labai nustebau, bet jis nustebo dar labiau, nei aš.

-Lydia?- netikėdamas ką mato paklausė.

-Ta pati ir nepakartojama,- bandžiau pajuokauti,- ką tu čia veiki?- paklausiau ir aš.

-Matai aš gelbėjau nuostabią merginą kuri pasirodo esi tu,- bandė jis nusišypsoti.

-Niall, per mane tave sužeidė,- tariau aš.

-Princese, viskas gerai, jam taip pat kliuvo,- tarė.

Princese, aš princesė.......

-Aš supratau ką tu turėjai galvoje kai pasakei, kad supranti mane,- Niall

-Supratai?- paklausiau

-Taip, iš tavęs tyčiojasi kaip ir iš manęs tu kenti tai kiekvieną dieną kaip ir aš.- pasakė liūdnai

-Ir kiekvieną dieną vis labiau noriu numirti,- tyliai pasakiau bet jis mane išgirdo.

-Aš irgi norėjau numirti, bet tu man padėjai savo mintis perkelti prie tavęs ir galvoti tik apie tave.- jis žiūrėjo man į akis.

Jis galvoja apie mane.... negali būti, kad aš kažkam rūpiu...

-Eime pas mane sutvarkysiu tavo lūpą,- nukreipiau temą.

-Gerai.

Eidami namo mes kalbėjomės kaip sunku yra gyventi kai girdi žodžius kurie skaudina, taip pat kalbėjom apie pomėgius, mėgstamą maistą.

-Štai mano namai, pasakiau. Įėjome į vidų.

-Nueik į virtuvę, aš tuoj ateisiu.

Pažiūrėjau į veidrodį aš atrodau klaikiai... Susivėlę plaukai, nubėgęs tušas ir dar ta mėlynė po akimi. Nusiprausiau veidą ir susirišau plaukus. Pasiėmiau vaistinėlę ir nusileidau į apačią. Užtikau Niall žiūrint į mano nuotraukas.

-Kokia miela,- pamatęs mane tarė jis.

-Na ačiū, dabar sėsk.

Jis taip ir padarė aš pamirkiau vatą į spiritą ir pridėjau jam prie lūpos.

-Ai,- pasitraukė truputį jis.

-Nebūk kvailas, reikia sutvarkyti žaizdą,- juokiausi.

-Kokia graži tavo šypsena,- tarė

-Na ačiū,- tariau ir jaučiau kaip žandai parausta.

-Ar tai tas kvailys tau įtaisė mėlynę?- jau truputį supykęs tarė.

-Niall, aš jau pripratau,- nebežiūrėjau į jį.

-Niekas neskriaus mano princesės,- užtikrintas tarė.

Mano Princesės.....


Jau yra virš 100 peržiūrų AČIŪ jums :))


Bullyng (1 ir 2 sezonai)Where stories live. Discover now