Consert

560 38 3
                                    

*Lydia*

Stovėjau 10 eilėje, bet tiesiai prieš sceną. Pirma daina buvo Use Somebody, prieš akis iškilo prisiminimai. Šią dainą dainavo mano vaikinas pasiūlydamas man draugauti. Bet tą patį vakarą gavau žinutę iš jo mamos: Aiden mirė, nes jį nutrenkė mašina. Mano akyse susikaupė ašaros. Pradėjo dainuoti blondinas. Jis buvo su didele šypsena, bet jis nebuvo laimingas. Jį tiesiog žudė iš vidaus, aš tai žinau nes pati turiu šypsotis, kad ir kaip skaudėtų. Aš jam pamojavau, ir jis pamojavo atgal, bet turbūt tai ne man. Atsisukusi pamačiau daug ženklų ant kurių buvo parašyta kaip jos nekenčia Niall. Įdomu kuris yra Niall? Mnao nuojauta kužda, kad tas blondinas kuris bando būti linksmas.

*Niall*

Atėjo mano eilė dainuoti. Man pamojavo kažkokia liūdna mergina blondiniškais plaukais. Kaip ji galėjo man mojuoti? Aš esu visų nekenčiamas grupės narys.
Pasibaigė daina.

-Niall, galbūt tartum kelis žodelius apie mūsų fanes?- prakalbo Louis.

-Jos visos yra nuostabios, ir geriausios fanės pasaulyje,- tai pasakiau dėl to, kad turėjau nors norėjau paklausti kodėl jos manęs taip nekenčia? Merginos visos pradėjo kikenti. Dabar dainuojame Little Things. Pasiėmęs savo gitarą pradėjau groti. Ašaros kaupėsi akyse, nes būtent šią daina mes klausėmės kai pakliuvome į avariją. Joje žuvo tėtis ir brolis. vos ištaręs You'll never love yourself half.. Iš akių pradėjo kristi ašaros. Liam supratęs kas nutiko prisėdo prie manęs ir padėjo dainuoti ir tyliai sušnabždėjo:

-Viskas bus gerai,- jis stengėsi šypsotis.

- Tai melas,- pasakiau, kad jis manęs negirdėtų.

Pažvelgiau į tą merginą ji verkė verkė taip kaip aš. Po paskutinės dainos nuėjome mūsų kambarėlį.

-Tuoj turėtų pasirodyti fanės su fotoaparatais.- Linksmas tarė Harry

Vėl aš stovėsiu ir klausysiuosi jų įžeidimų.....

Bullyng (1 ir 2 sezonai)Onde histórias criam vida. Descubra agora