*Lydia*
-Atsiprašau, bet galbūt papasakokite apie save, manau jūs tikrai įdomesnės už mane.- nusišypsojau dirbtina šypsena. Ni tai pastebėjo ir susiraukė.
-Tu apie mus nieko nežinai?- nustebo Pezz
-Ne, aš ir apie vaikinus sužinojau visai neseniai.- šyptelėjau.
*Po 2h*
-Jūs esat pačios geriausios merginos pasaulyje, bet man reikia eiti,- pasakiau kai nustojome juoktis iš visai nejuokingo Harry pokšto.
-Tikrai? Na kaip gaila,- nuliūdo Danielle.
-Aš tave palydėsiu,- atėjo Niall kai jau dariau lauko duris.
-Mūsų dar laukia rytojus,- jis paėmė mano ranką, nes buvo beprotiškai šalta. O aš niekada neturiu pirštinių.
-Tai ką veiksime rytoj?-paklausiau
-Pamatysi,- nusišypsojo.
-Gerai iki,- jis atsistojo prieš mane ir pabučiavo. Jo lūpos nors ir buvo šaltos, bet suteikė šilumos šiam tobulam bučiniui.
-Ką aš be tavęs darysiu visus metus?- atsitraukiau kai pritrūko oro.
-Kaip nors, princese,- apsikabino ir man teko jį paleisti, nes mama įjungė šviesą. O ką ji pagalvotų jei sužinotų, kad mano vaikinas didžiausios vaikinų grupės narys...
-Ar viskas gerai?- išėjo į lauką mama.
-Taip,- tariau ir nubėgau į savo kambarį.
Kritau į lova ir iškart užmigau.
*Paskutinė diena*
*Niall*
-Šiandien paskutinė diena su merginomis,- liūdna tarė Zy.
-Taip, bet po metų mes vėl jas pamatysime.- Liam.
-Gerai, bėgu pas Lydia ir mes važiuosime prie eglutės mieste,-Pasakiau.
Kaip aš be jos išgyvensiu? Vėl dings noras dainuoti prieš fanes.
-Sveikas,- išbėgo iš savo namų ir apsikabino mane.
-Labas, aš taip tavęs pasiilgau,- taip pat ją apkabinau.
-Ni, bet praėjo tik viena naktis ir tu jau manęs pasiilgai, o teks pralaukti šimtą naktų,- atsitraukė ji nuo manęs.
-Gal einame į miestą prie eglutės, juk dabar Kalėdos tai bus labai gražu,- tariau.
-Žinoma,-nusišypsojo.
Nuėjome į jaukią kavinukę netoli eglutės. Čia labai gražu: viskas išpuošta Kalėdiniais papuošimais ir pati kavinė kvepią kaip imbieriniai sausainiai.
-Ko norėsite?- priėjo mergina.
-Du puodelius kavos su grietinėle ir tų sausainių kurie čia taip skaniai kvepia,- pasakiau aš.
Pardavėja nuėjo.
-Tai primena man vaikystę, kai mama iškepdavo sausainius ir liepdavo neliesti, ji pati išeidavo kepti pyrago, aš negalėjau jiems atsispirti tai kol mama ateidavo manęs patikrinti lėkštėjo nebebūdavo nė vieno sausainio,- Lydia.
-Aww, tu buvai tokia bloga mergaitė,- nusijuokiau aš.
-Aš tave....-norėjo dar kažką pasakyti, bet atėjo Paul ir tarė:
-Niall, mūsų lėktuvas išskrenda dabar.
-Iki ,princesę,- pasiėmiau paltą ir greit išėjau, nors širdis liepė pasilikti su šia mergina, bet aš negalėjau. Tiesio negalėjau...
OMG šiandien BooBear gimtadienis ir jam jau 24, nors jis visada liks tik mažas vaikas :))
PandiCorn
KAMU SEDANG MEMBACA
Bullyng (1 ir 2 sezonai)
Fiksi RemajaViskas, kas yra gera Danguje ir Žemėje- sukurta iš meilės. Meilė yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta kovoti...!! Ši istorija yra apie Lydia ir Niall. Jie yra du vieniši ir liūdni žmonės. Iš jų yra juokiamasi ir tyčiojamasi. Ka...