*Lydia
Labai norėjau ištraukti ranką iš Luke, bet negalėjau ir nežinau kodėl. Jau sėdėjome mašinoje.
-Varom į klubą?- klausiau aš. Šiandien norėjau nusigerti, nors aš elgiuosi visada gerai, bet šiandien viskas kitaip.
-Aha, gi sutarėm,- nusišypsojo May
Nuvažiavom iki klubo. Aš išsigandau:
-O kas jei mūsų neįleis su Maya?- vis gi mums buvo septyniolika, na man beveik, o Adria'i ir Luke aštuoniolika.
-Nesijaudink, atrodo, kad jūs vyresnės,- nusišypsojo vaikinas.
Nustebau, kad mus įleido ir dar man apsauginis nusišypsojo, mačiau kaip Luke susinervino, bet stengėsi to neparodyti.
-Einam šokti?- paklausė May.
-Ne, kadangi visi mano, kad man aštuoniolika eisiu prie baro.
Adria su May priėjo prie kažkokių vaikinų kurie tikrai buvo gražūs, jie su jomis šoko. Luke prisidėjo prie manęs , nes turbūt bijojo jog prisigersiu.
-Man nereikia auklės,- pasakiau pasisukusi į jį.
-Lydia, tu man rūpi ir nenoriu, kad tau kas nors atsitiktų kadangi aš vis dar tavo vaikinas,- atsisėdo prie manęs.
-Man bet ko kas būtų stiprus,- nusišypsojau jaunam padavėjui.
Netrukus gavau stikliuką su baltu skysčiu nieko nelaukus jį užsiverčiau. Jaučiau kaip aštrus skystis nudegino mano gerklę.
-Dar vieną,- ir gavau kitą taip pat jį užsiverčiau.-Dar vieną.-Ir jį užsiverčiau.
-Ramiau, Lydia,- nusijuokė Luke kai bandžiau atsistoti ir man apsisuko galva.
-Viskas gerai, aš einu pašokti,- pasakiau ir nuėjau prie kažkokių vaikinų kurių veidų negalėjau matyti.
-Niall
-Važiuojam į klubą?- paklausė Liam po koncerto.
-Aš ką tik sutikau Lydia ir jūs manot, kad aš kažkur važiuosiu?- rėkiau ant jo nė pats nesuprasdamas kodėl.
-Bro, tau tikrai bent šiąnakt reiktu atsiskirti nuo savo minčių,- priėjo Lou
-Na gerai,- nenorėjau sutikti, bet norėjau prasiblaškyti.
Nuvažiavome į klubą, iškart nuėjau prie baro:
-Man degtinės,- pasakiau ir nuėjau prie vaikinų kurie jau šoko. Mano mintys grįžo prie merginos pasirodo vieno stikliuko neužteko. Pasiėmiau dar vieną. Prie vaikinų jau šoko kelio merginos kurios buvo tik su apatiniais. Mačiau, kad vaikinams tai rūpi, bet aš tiesiog šokau. Po kokio pusvalandžio priėjo prie mūsų kažkokia mergina ir šoko jos veido nemačiau. Bet staiga ji atsisuko į mane ir aš pasimečiau:
-Lydia?....
Atsiprašau, kad nebuvo ilga dalis tiesiog neturiu laiko:) Norėčiau nuomonių ko laukiate kitoje dalyje? ;)
ESTÁS LEYENDO
Bullyng (1 ir 2 sezonai)
Novela JuvenilViskas, kas yra gera Danguje ir Žemėje- sukurta iš meilės. Meilė yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta kovoti...!! Ši istorija yra apie Lydia ir Niall. Jie yra du vieniši ir liūdni žmonės. Iš jų yra juokiamasi ir tyčiojamasi. Ka...