*Niall*
Jie nori su ja susipažinti? Jaučiau kaip Lydia įsitempia.
-Viskas bus gerai,- sušnabždėjau.
Ji tik palinkčiojo.
-Gal einam pas mane į namus?- pasiūlė Lou.
Visi sutikome, iki jo namų buvo gal vienas kilometras, taigi nusprendėme , kad eisime.
-Tau patinka Niall?- iškart paklausė Zayn.
-Na-a, taip,- Lydia paraudonavo. Aš paėmiau jos ranką, kad jaustusi drąsiau.
Ji nusišypsojo savo nuostabia šypsena.
-Jūs taip mielai atrodote,- šyptelėjo Harry.
-Mes seniai matėme Ni tokį laimingą,- pridėjo Zayn.
Priėjome prie Louis namų. Įėję į vidų pamatėme El.
-El? Ką tu čia darai?- paklausiau nustebęs.
-Taip, ta pati ir nepakartojama El. Mane pakvietė Louis,- nusišypsojo ji.
Lydia paleido mano ranką ir nuleido galvą, taip žiūrėdama į grindis.
-Beje, aš El,- ji ištiesė ranką princesei.
-Aš Lydia,- droviai nusišypsojo.
- Hey, Gal einame pažiūrėti filmo?-paklausė Harry.
-Tegul išrenka Niall,nes jis geriausiai išmano siaubo filmus,- pasakė man El.
-Žiūrėsim Kartuvės,- pranešiau aš. Visi susėdome ant žemės. Lydia atsisėdo šalia manęs.
-Tikiuosi nebijai siaubo filmų,- tyliai tariau merginai.
-Nenustebk jei aš pradėsiu klykti,- pasakė ji.
Jau prasidėjo filmas. Dabar turėtų būti baisioji dalis. Staiga Lydia apsikabino mane iš visų jėgų ir užsimerkė. Aš ją pasodinau ant savo kelių ir taip pat ją apskkabinau. Kokia ji lengva, turbūt nevalgo nė trupučio. Vaikinai man nusišysojo ir tada pamačiau El sėdinčia ant Louis ir taip pat jį apsikabinusi. Ji pradėjo cypti.
-Kas nutiko princese?- paklausiau.
-Tai per daug baisu,-ji paslėpė savo veidą mano kakle. Niekada nė negalvojau, kad kadanors sutiksiu merginą su kuria jaučiuosi savimi. Mes sėdėjome tamsoje ir toliau žiūrėjome filmą, bet tada išgirdome keistą garsą. Aš pažiūrėjau i Liam, jis į mane. Tada visi atsisukome į Lou ir El, nes jie sėdėjo už mūsų ant sofos. Ir visi pradėjome juoktis. Louis tiesiogine to žodžio prasme seiliojo El veidą.
-Kas?- nesupratęs paklausė Louis.
-Žmonės nedarykit to prie mūsų,-tarė Zayn.
-Nebežiūrėkit į mus,- juokėsi El.
Staiga Lydia atsistojo ir labai greitai nubėgo į tualetą. Praėjo turbūt pusvalandis ir negrįžo. Nuėjau prie durų.
-Ar viskas gerai?- paklausiau.
-Prašau pakviesk El....
STAI LEGGENDO
Bullyng (1 ir 2 sezonai)
Teen FictionViskas, kas yra gera Danguje ir Žemėje- sukurta iš meilės. Meilė yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta kovoti...!! Ši istorija yra apie Lydia ir Niall. Jie yra du vieniši ir liūdni žmonės. Iš jų yra juokiamasi ir tyčiojamasi. Ka...