When it all started?

500 35 3
                                    

*Niall*

Su Lydia prakalbėjom visą vakarą pas jos namuose. JI yra tikrai miela ir graži mergina tik ją labai mušą ir tyčiojasi. Kaip jai padėti? Nė neįsivaizduoju. Įėjau į Louis namus.

-Niall, kur tu buvai?- užrėkė Liam.

-Tu, net repeticiją praleidai,- prisidėjo Louis.

-Aš buvau su Lydia,- paraudonavau. Ką? Argi aš galiu paraudonuoti tardamas šios merginos vardą?

-Viskas aišku, tik, brolau, neprisirišk per daug, nes vėliau liksi įskaudintas,- pamokslavo man Liam.

-Einu į savo kambarį,- pakeisdamas temą lipau laiptais į savo kambarį.

Rytoj koncertas čia, vėl laukia tos pačios fanės, ir jų įžeidimai. Gal reikėtų pakviesti Lydia? Taip reikia nueiti pas jos.

-Aš išeinu,- sušukau.

Turbūt jie negirdėjo, nes žiūrėjo futbolą na ką gi. Priėjau prie merginos namų ir pabeldžiau į duris. Jų niekas neatidarė. Pabeldžiau dar kartą niekas neatėjo. Neiškentęs įėjau į vidų, net nusijuokiau iš to ką pamačiau. Mergina buvo užsidėjusi ausines ir šoko, bei gamino valgyti. Ji manęs nepamatė tai priėjau iš nugaros ir apkabinau ją per liemenį. Mergina išsigando ir paslydo ant žemės, taip mes abu nukritome ant grindų. Sutrikusi paklausė:

-Ką-ąą tu čia darai?

-Atėjau tavęs pakviesti į mūsų koncertą kuris vyks rytoj vakare,- tariau.- Beje tu vis dar guli ant manęs,- nusijuokiau.

-Aš labai atsiprašau,-ji vėl paraudonavo, bet atrodė dar mieliau.

-Ką čia gamini?- nueidamas paklausiau.

-Spagečius nori?- ji paklausė nusisukusi nuo manęs.

-Maisto niekada neatsisakau,- šypsojausi visą ta laiką.

Ji padėjo dvi lėkštes ir įdėjo maisto. Pradėjome valgyti.

-Tau patinka futbolas?-paklausiau pilna burna.

-1. negalima valgyti pilna burna, o 2. aš seniau jį žaidžiau su draugais.

-Tai gal einam pažaisti?- paklausiau.

-Juk dabar vakaras.

-Na ir kas.

-Gerai, bet pirma pavalgykime gerai?- paklausė ji. Ji sutiko su manimi pažaisti futbolą Ji sutiko.

-Nuo ko viskas prasidėjo?- nemanau, kad derėjo to klausti, bet paklausiau ir pasigailėjau.


*Lydia*

-Nuo ko viskas prasidėjo?- kai išgirdau šį klausimą akys iš karto prisipildė ašarų....

Bullyng (1 ir 2 sezonai)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant