2.She love YOU

351 29 3
                                    

*Autorė

  Merginos mama rado Lydia ir Niall gulinčius ant žemės. Vaikinas laikė merginos ranką, abu vos kvėpavo. Motinai atrodė, kad jie kvėpuoja tik dėl meilės vienas kitam. Ji nedelsiant puolė prie telefono ir surinko 112 numerį. Greitoji atvažiuos tik po penkių minučių. Motina atsiklaupė prie jų ir tarė:

-Jei jūs taip mylit, tai susirasit vienas kitą ir už tūkstančio kilometrų.- tada ji paskambino Niall mamai ir pasakė , vos tik Niall truputį pasveiks tegu ji jį išsiveža į Airiją, o pati išsivešianti Lydia į Vokietiją ar dar toliau. Vaikino mama nieko nesuprato, bet sutiko. Ji vis tiek paklausė:

-O kam? Juk jis Niall Horan. Jis su grupe keliauja po pasaulį ir tikrai ją atsiras.

-Todėl aš ir nenoriu leisti jai būti su juo. Lydia'i pasakysiu, kad tai tik buvo kvailas atsitikimas ir pasistengsiu, kad vaikino neprisimintų.- ji norėjo dar kažką pasakyti, bet atvažiavo greitoji. Motina įlipo prie dukters, ji pamatė, kad ant dukros rankos išraižytas Niall vardas. Ligoninėje ji paprašė gydytojo, kad nieko nesakytų apie vaikiną ir suleistų vaistų kurie padeda pamiršti praeitį. Gydytojas nesupratęs sutiko, nes ji davė jam nemažai pinigų.

*Lydia*

Pramerkiau akis. Man taip skaudėjo galvą. Prieš save pamačiau moterį:

-Mamą?- paklausiau tyliai.

-Taip, dukrele,- ji maloniai nusišypsojo, bet buvo galima suprasti, kad ji apsimeta.

-Kodėl aš čia?

-Tai tiesiog tavo paauglystė. Tu susipjaustei savo venas ir netekai daug kraujo.

-O kodėl aš šito neprisimenu?- nieko nesupratau

-Nes netekai daug kraujo. Nesijaudink mes išsikraustysime  į Vokietiją ir pradėsime naują gyvenimą,- ji atsistojo ir priėjusi prie manęs paglostė ranką.


*Niall*

  -Po 1 mėnesio-

-Kur ji?- negalėjau sėdėti vienoje vietoje.

-Kas tokia?- ramiai paklausė mama sėsdama prie manęs.

-Tu puikiai žinai, kad Lydia,- atsakiau piktai.

-Sūneli jos mama man tik sakė, kad kažkur išsikraustys, bet tikrai nežinau kur,- nežinojau ar galiu tikėti jos žodžiais. Šį karta ja patikėjau.

-Gal ji manęs nebemyli?- paklausiau ir užsidengiau veidą delnais.

-Nors nežinau kur ji, bet vieną tikrai žinau: ji tave myli.- pasakė ji mane apkabindama.

-Tikiuosi...


Kitos dalys bus ilgesnės, nes šiandien neturėjau minčių :)


-


Bullyng (1 ir 2 sezonai)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant