I need my angel

192 15 5
                                    

*Lydia

    Pramerkiau akis, nes pro mano kambario langą skverbėsi erzinanti šviesa.

-Labas rytas, saulele,- mama įėjo į kambarį.

-Labas, kur Luke, kur Niall?- paklausiau. Atrodė tarsi bučiau sapnavusi, kad Niall pagrobė Luke.

-Luke laukia tavęs apačioje, o kas yra Niall?- nusijuokė susirūpinusi ji.

-Niall, iš One Direction,- buvo akivaizdu, kad jai nerūpėjo. Jai išėjus aš apsirengiau, pavalgiau, ir nuėjau į Luke mašiną. Lauke buvo šaltą, tad nusprendžiau pasiimti striukę. Tyliai įėjau į namus ir išgirdau mamos paskutinius žodžius, kai ji kalbėjo telefonu:

-Aš suprantu, kad šitaip negalima, bet aš nenoriu, kad vėl nutiktų taip pat.

Vos išgirdau ją artinantis prie manęs, paėmiau striukę ir išėjau. Apie ką kalbėjo mama? Ko ji nenori? Daug klausimų sukosi mano galvoje, bet mane išblaškė Luke.

-Labas, Meile, į mokyklą?- paklausė jis tarsi bandydamas kažką nuslėpti.

-Labas,- atsakiau šaltai net pati nustebau, kodėl aš negaliu būti jam tokia kaip seniau?

Vaikinas nekreipė daugiau į mane dėmesio. Atvažiavę į mokyklą išlipau iš mašinos nieko jam netarus. Džiaugiuosi, kad prie manęs priėjo liūdna May.

-Aš turiu blogą naujieną,- vos laikė ašaras.

-Kas nutiko?- sunerimau.

-Niall, guli ligoninėje labai sunkios būklės ir jo draugai per interviu sakė, kad jis komoje, bet šaukiasi merginos vadindamas ją angelu, jie bijo, kad jis gali neišgyventi,- pradėjo verkti.

-Man taip pat jo gaila, bet mes jo nepažįstam,- apsikabinau draugę.

Nuėjom į savo pamokas, man buvo matematika, gaila, turėjau sėdėti viena. Mokytoja pradėjo aiškinti naują temą, bet aš pajaučiau didelį skausmą, ir pamačiau kraują bėgantį man iš nosies. Greit nubėgau i tualetą. Man labai skaudėjo galvą, ji tarsi plyšo pusiau. Ir aš supratau tik viena, kad nesvarbu, kas yra Niall Horan aš turiu jį pamatyti.

Heyyy :) Kaip seniai berašiau :( Buvau jus pamiršusi :( Jie norit, kad tęsčiau rašykit nuomones dabar rašysiu dažniau :)


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bullyng (1 ir 2 sezonai)Where stories live. Discover now