*Niall
Jau keturias savaites mes ture. Aplankėme daug Europos šalių tokių kaip: Lenkija, Prancūzija, Juodkalnija, Ispanija.... Po kiekvieno koncerto mes būdavome dvi dienas toje šalyje. Kiekvieną sekundę vaikščiojau po miestą dairydamasis merginos kurią mylių nors, net nežinau kaip ji atrodo, bet tikiuosi kai ją pamatysių mano širdis supras, kad tai ji.
-Niall,- už nugaros išgirdau El balsą, ak taip visai buvau pamiršęs, kad ji keliauja su mumis.
-Ką?- paklausiau atsisukęs.
-Aš tik norėjau tau pasiūlyti nueiti į kavinę ar piceriją pavalgyti.- tarė priėjusi arčiau.
-Ahh... Na, gerai,- nelabai norėjau eiti su ja, bet valgyti visai gal ir nieko.
Picerija buvo netoli. Atsisėdome prie lango.
-Ko pageidausite?- prie mūsų priėjo pardavėjas.
-Dvi dideles picas su daug sūrio,- pasakiau už mus abu, nes puikiai žinojau ką El mėgsta.
-Viskas?
-Taip.
-Klausyk, Niall, aš suprantu, kad tu Lydia vis dar myli, bet argi ne laikas pradėti viską iš naujo?-paklausė ji labai atsargiai, galbūt bijodama mano reakcijos.
-El, suprast ji mano gyvenimas ir man kitų nereikia.
Atnešė mūsų picas. Pradėjome valgyti ir El pradėjo juoktis.
-Kas?- pasakiau nesupratęs.
Ji nieko nesakė tik juokėsi ir paėmusi servetėlę nuvalė man žandą kurį buvau išsitepęs su padažu. Dabar ir aš pradėjau juoktis. Ji netyčia metė į mane picos gabaliuką, o aš nesusilaikiau nemetęs atgal. Taip ir prasidėjo maisto mūšis, nors tik mes su E metėmės maistu. Prie mūsų priėjo nepatenkintas padavėjas.
-Atsiprašau, bet jums teks išeiti,- jis stengėsi kalbėti kuo ramiau, nors mes su Ele juokėmės ir nieko negalėjome padaryti. Teko išeiti.
-Kaip jis galėjo mus išvaryti? Argi jis nežino kas tu esi?- nustojusi juoktis tarė mergina.
-Nesvarbu,- tariau aš taip pat nustojęs juoktis.
-Aš visai pamiršau, kad norėjau su tavim pakalbėti apie Lydia.
-Gal nereikia?- visai neturėjau noro apie ją kalbėtis.
-Niall, o jei ji jau turi kitą vaikiną?- paklausė.
-Gali būti, bet tikiuosi, kad ji vis dar mane myli,- pasakiau.
-O tu bent žinai kur ji yra?
-Kažkur Europoje, manau mano mama kažką žino, bet nieko nesako.
-Aš tikiuosi, kad tu surasi ją, o dabar iki, nes turiu grįžti pas Louis,- tarė ji nueidama ir palikdama mane susimąstyti, o kas jei ji ištikrųjų manęs nebemyli?
*Lydia
Praėjo jau mėnuo, lankau mokyklą, turiu draugų, bet vis tiek jaučiuosi vieniša.
-Lydia, galbūt nori eiti į koncertą?- į mano kambarį įėjo Maya ji mano labai gera draugė.
-Į kokį?- paklausiau.
-One Direction ir aš turiu keturis leidimus į užkulsius,- pasakė labai didžiuodamasi savimi.
One Direction koncertas, kodėl man tai atrodo taip girdėta?
-Jei nežinai kas jie tai pasakysiu paprastai: penki karšti vaikinai,- ji taip norėjo, kad aš sutikčiau.
-Na gerai, ką jau su tavim darysi,- pasidaviau jos įkalbinėjimams.
-Rytoj vakare aštuntą mes busim pas tave,- ji greit išbėgo iš mano kambario, net nespėjau paklausti kas dar bus su mumis.
YOU ARE READING
Bullyng (1 ir 2 sezonai)
Teen FictionViskas, kas yra gera Danguje ir Žemėje- sukurta iš meilės. Meilė yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta kovoti...!! Ši istorija yra apie Lydia ir Niall. Jie yra du vieniši ir liūdni žmonės. Iš jų yra juokiamasi ir tyčiojamasi. Ka...