2.I fight for her

301 30 0
                                    

*Niall

 Daina pasidėjo ir dainuoti pradėjo Liam. Mano akys kaip ir visų vaikinų klaidžiojo tarp fanių Pamačiau kažkokią merginą raudonais plaukais ir atsirado jausmas, kad ji man yra viskas. Išgirdau paskutinius Liam žodžius:

-,,The sun will be rising back home,- ir supratau, kad dabar mano eilė dainuoti. Negalėjau nė žodžio ištarti, Liam į mane pažiūrėjo nesupratęs ir pradėjo dainuoti mano dalį. Aš esu jam labai dėkingas. Pagaliau ši daina pasibaigė. Harry kažką su fanėm kalbėjo, o jos taip rėkė. Liam priėjo prie manęs ir tarė į ausį:

-Kas atsitiko?-paklausė. Jo balse galėjai girdėti nerimą.

-Tiesiog pamačiau vieną merginą,- pasakiau.

-Gerai.

Jau beveik baigėsi koncertas ir mes nusprendėme, kad dabar kiekvienas padainuosime po dainą, o tada Little Things. Harry dainavo Torn, Louis Valerie, Zayn Uptown Funk, Liam Greenade, o aš pradėjau:

-I've been roaming around always looking dawnat all I see,- tai buvo mūsų su Lydia daina.-You know that I could use somebody,- fanės, net pradėjo verkti išgirdusios šią dainą, o ta mergina sustingo išgirdusi pirmuosius žodžius ir atrodo, kad išsigando.

-You know that I could use somebody,- fanės, net pradėjo verkti išgirdusios šią dainą, o ta mergina sustingo išgirdusi pirmuosius žodžius ir atrodo, kad išsigando

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Ne, negali būti, kad ten Lydia, ne. O jei ji? Aš sutrikau.

*Lydia.

Use Somebody ta daina kažką primena, bet negaliu nieko prisiminti, žinau, kad tai kažką reiškia. Bet ką? Ką šis vaikinas turi bendra su šia daina? O gal tai tik kvailas sutapimas? Man atrodo, kad šis vaikinas taip pat pasimetė kaip ir aš.

-Jie pradėjo dainuoti  paskutinę dainą,- šaukė man į ausį May, kad peršauktų muziką.

Tas vaikinas turėjo gitarą, bet negrojo ir atrodo, kad negirdėjo dainos ar į ją nekreipė dėmesio.

Kai atėjo jo laikas dainuoti girdėjosi, kad jis bando prisiminti žodžius ir juos sumaišo. Kas jam atsitiko?

Pagaliau koncertas pasibaigė daug jų fanių verkė, o mes kadangi turėjome VIP bilietus tai patraukėme į užkulsius. Ten taip pat buvo daug merginų kurios norėjo nusifotografuoti, todėl vėl teko laukti eilėje. Beliko trys merginos. Dabar mūsų eilė buvo fotografuotis, bet vos žengiau žingsnį mane apkabino blondinas.

Aš nieko nesupratau

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Aš nieko nesupratau.

-Kas tu toks?- paklausiau greit atsitraukusi.

-Lydia, čia tikrai tu.- jis žino mano vardą.

-Iš kur žinai mano vardą?- paklausiau sutrikusi.

-Lydia, nejau tu manęs nepažįsti?- jis taip pat sutriko.

-Na aš žinau, kad tu esi garsus dainininkas ir daugiau nieko,- pasakiau.

Mačiau kaip jis nusivilia mano žodžiais.

-O ar tu mane pažįsti?- nenorėjau matyti jo nusivylimo.

-Tu, net neįsivaizduoji kaip gerai tave pažįstu,- pasakė ir nusisuko.

Mes greit nusifotografavome aš stovėjau prie garbanoto vaikino kiek žinau jis yra Harry. Jaučiau deginantį Luke žvilgsnį kai jis mus fotografavo. Man atrodo jis pavydi, nes vis dar esu jo mergina, nors jo vengiu. Nueinant jis paėmė mano ranką...

*Niall

Ji manęs nepažįsta, bet kaip? Ji taip pasikeitė per metus tapo dar gražesnė nei buvo. Išeinant ją stebėjau ir kažkoks vaikinas paėmė ją už rankos, mano širdis dužo. Aš nepasiduosiu, kovosiu už merginą. Nors ji manęs neprisimena, net nesuprantu kodėl, bet kovosiu už ją.....



Bullyng (1 ir 2 sezonai)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant