You are beautiful now

409 31 0
                                    

*Niall*

Kad ir kaip bebūtų man ši mergina pradeda patikti vis labiau ir labiau. Kaip gaila, kad rytoj nesusitiksime. O galbūt reikia jai pasiūlyti būti mano mergina? Ne. Tai dar per anksti ir aš per daug bijau neigiamo atsakymo. Greit bus mūsų turas kuris truks mėnesį.

*Lydia*

Nuskambo tas nelemtas žadintuvas. Vėl į mokyklą. Ahh.. Apsimoviau savo juodus džinsus džinsinius marškinėlius ir apsiaviau savo juodus paprastus batelius, plaukus susirišau į netvarkingą kuodą. Įėjus į mokyklą pasidarė kažkaip labai tylu. Gal jie suprato, kad nebereikia tyčiotis iš kitų? Į mane niekas, net nežiūrėjo. Pirma pamoka Dailė, man visada patiko piešti, bet mano mama neturi tiek pinigų, kad nupirktų gerus dažus ar drobę. Įėjusi į klasę nuėjau į savo vietą klasės gale ir atsisėdau. Prasidėjo pamoka. Liepė pasiimti guašą ir piešti laisvę.

-Nejaugi, net guašo neišgali nusipirkti?- prabilo kelios mokyklos gražuolės.

Aš tiesiog tylėjau.

-Ar mūsų pilka pelytė ir kalbos dovaną prarado?- sušuko kita.

Vėl tylėjau.

-Penktadienį mačiau, kaip laižeisi su tuo kurio dantys labai kreivi,- juokėsi jos visos.

-Kalės,- tyliai pasakiau, bet jos turbūt išgirdo, nes viena priėjo ir man į veidą metė guašo indelį.

Mano plaukai ir veidas tapo rožinės spalvos. Aš, net atsistoti nebegalėjau, nes per ašaras nemačiau kelio.

-Mūsų kekšytė pravirko, atsiprašau,- vaidino, kad jai rūpi. -Va žiūrėk, dabar bent tapai graži,- metė žalią spalvą į mane.

Išbėgau iš mokyklos ir kai bėgau namo atsitrenkiau į...


P.S sorry, kad trumpa :)



Bullyng (1 ir 2 sezonai)Onde histórias criam vida. Descubra agora