*Niall*
Mąsčiau ką atsakyti Harry. O gal ką pasakyti sau? Turbūt pratylėjau penkias minutes ir jau žadėjau sakyti, bet į kambarį sugrįžo Lydia. Ji taip mielai atrodė su mano džemperiu.
-Einu pas Liam,- tarė Hazz.
-Aš žinau, kad tu ją myli,- man į ausį sušnabždėjo jis.
-Apie ką kalbėjot?- paklausė Lydia atsisėsdama šalia manęs.
-Apie nieką,- greit tariau.
-Kada sakei turi išvykti?
-Po savaitės,- mačiau kaip ji nusiminė.- Mes dar turime savaitę ir ją praleisime puikiai.
-Gerai,- nusišypsojo savo nuostabia šypsena.
-Galbūt einame į boulingą?- nusišypsojau aš.
-Žinoma, bet gal pasikviečiam ir vaikinus su El?- pasiūliau.
-Aš neturiu drabužių,- nusiminė.
-Bet tu ir šitaip atrodai nuostabiai, einam viskas bus gerai,- atsistojau ir padaviau ranką merginai.
*Lydia*
Su visais grupės nariais nuėjome į netoliese esantį boulingą.
-Padarom taip: jei laimi tu aš darysiu ką norėsi tu visą savaitę, o jei aš tada tu mane pabučiuoji prancuzišku bučiniu,- tarė Niall atsistodamas prie takelio.
-B-bet aš nemoku žaisti,- pasijaučiau truputį nejaukiai.
-Tu, ir mokėdama žaisti nelaimėtum prieš Niall,- nusijuokė Liam ir pritardami linktelėjo kiti.
-Lydia, tavo vardas pirmas. Turi eiti pirma,- pranešė El.
-Gerai. -Pasiėmiau kamuolį ir mečiau. Kamuolys nuriedėjo į šalį.
-Reikia pagalbos?-priėjo Ni.
-Aha,- pasiėmiau kitą kamuolį.
Ni mane apkabino iš nugaros. Aš dabar tiesiog stovėjau ir mėgavausi šia tobula akimirka.
-Lydia, ar girdėjau ką sakiau?-nusijuokė vaikinas.
-Ką?-nieko negirdėjau, nes buvau užsisvajojusi apie jį.
Jis vis dar buvo mane apsikabinęs.
-Kažkam labai patinka mūsų mažasis Niall,-juokėsi Louis.
Tylėjau. Nežinau ką atsakyti. Geriau tylėsiu.
Jau pabaigėm žaisti žinoma laimėjo Ni tada Louis, Harry, Liam, El, Zayn ir aš.
-Prisimeni mūsų susitarimą?-priėjo arčiau manęs.
Linktelėjau. Jis priėjo dar arčiau. Jis buvo už mane aukštesnis taigi jis palenkė savo galvą ir sujungė mūsų lūpas. Iš pradžių tai buvo tik paprastas bučinys, bet jis su liežuviu paprašė įėjimo į mano burną ir aš jam leidau. Tai buvo pirmas tikras mano bučinys. Jaučiau tuos drugelius pilve apie kuriuos esu girdėjusi. Jaučiau jo šiltų lūpų skonį. Taip pat jaučiau visų žvilgsnius sutelktus į mus. Man tai neberūpėjo. Man rūpėjo tik jis. Kai pritrūko oro teko atsitraukti.
-Tai buvo tavo pirmas bučinys?...
Tadamm. Kitą gausit arba Šeštadienį arba Sekmadenį :)
YOU ARE READING
Bullyng (1 ir 2 sezonai)
Teen FictionViskas, kas yra gera Danguje ir Žemėje- sukurta iš meilės. Meilė yra vienintelis dalykas, dėl kurio verta kovoti...!! Ši istorija yra apie Lydia ir Niall. Jie yra du vieniši ir liūdni žmonės. Iš jų yra juokiamasi ir tyčiojamasi. Ka...