Maybe I love her?

400 30 0
                                    

*Lydia*

  Jaučiau šaltą vandenį aplink mane.  Man buvo taip šalta ir trūko oro. Daugiau nebegaliu, nebegaliu kvėpuoti. Turiu kovoti, dėl jo. Noriu gyventi, negaliu dabar mirti. Taip, aš gyvensiu turiu, turiu gyventi.

*Niall*

   Mus kažkas įstūmė į šaltą vandenį. Jaučiau kaip į kažką atsitrenkiau tai tikriausiai buvo akmuo. Turiu kaip nors plaukti ir ištraukti mus, nors kūnas neklauso.  Turiu mus ištraukti. Nenoriu mirti, noriu gyventi dėl jos. Sukaupęs visas jėgas pradėjau plaukti ir išnirome į vandens paviršių. Mačiau daug merginų jos juokėsi ir mus filmavo. To tikrai nesitikėjau.

-Loser,- kažkuri pasakė ir dar labiau juoktis pradėjo.

Ar jos supranta, kad galėjome mirti? Ar jos turi jausmus?  Jos manęs nekenčia. Kodėl? Ką aš joms padariau?Nors nebe turėjau jėgų, bet ištempiau Lydia į krantą. Iš kažkur atbėgo Harry su pledais.

-Kas jums nutiko?- paklausė susirūpinęs.

-Kažkas mus įstūmė į vandenį, ir dabar jos visos juokiasi iš mūsų,- tyliai tariau, nes buvo labai šalta.

Hazz ištiesė pledus, aš paėmiau ir apsiklojęs save prisislinkau prie Lydia's taip pat ją apklodamas.

-Tavo galva kraujuoja,- tarė jis

-Vandenyje turbūt atsitrenkiau į akmenį.

-Važiuojam namo, ten sutvarkysim tavo žaizdą ir jūs sušilsit, ypač ji,- pažiūrėjo į merginą.

-Gerai,- padaviau jai ranką, kad galėtų atsistoti.

Įėjome į Lou namus, kadangi mes čia buvome apsistoję.

-Pasėdėk čia, aš einu atnešiu drabužių,- tariau palikdamas merginą.

Mačiau, kad ji norėjo nusišypsoti, bet neišėjo.

Nuėjęs į savo kambarį pasiėmiau pilkas kelnes ir džemperį. Reikia kažko Lydia'i paėmiau savo raudoną džemperį ir nuėjau pas Louis į kambarį. Nes čia buvo ir El drabužių.

-Gal galėtum duoti kokias El kelnes? Nes mano drabužiai jai per dideli,-paklausiau

Jis suprasdamas linktelėjo ir ištraukė juodas kelnes.

Nulipdamas laiptais mačiau Harry kalbantis su mergina. Jis taip gražiai su ja kalbėjosi. Nejaugi aš pavydžiu? Ne.

-Štai,- padaviau jai rūbus.

-Ačiū,- pasiėmė ir nuėjo persirengti.

-Ji tikrai miela mergina,- pasakė Harry.

-Taip, ji miela, graži, protinga,- tariau aš.

-Vyruti, tau ji tikrai patinka.

Ar man ji patinka? O gal aš ją, net myliu?


P.s. dalis kelsiu per savaitę 2-3 kartus, o jei turėsiu laiko tai įkelsiu daugiau.



Bullyng (1 ir 2 sezonai)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora