Na jól van mindenki ki van akadva, miután drága arzaylea instagramra kiposztolta a fenti 👆👆 képet tegnap
gondoltam írok hozzá egy pár szót mert 1.ki kell adnom magamból 2.miértisne
Először is szeretném kijelenteni hogy sajnálom a lányt. szegénynek tényleg annyi a célja az életében hogy figyelmet kapjon.és sajnos megkapja.mert az összes rajongó utálkozik, dühös,stb.amit teljes mértékben megértek!!!megvan minden jogunk dühösnek lenni mert amit ez a lányka művel az már sok.Kezdjük a snapchat + instagram posztokkal.
Arra nem kell büszkének lenni hogy 0/24-ben olyan részeg hogy beszélni sem tud rendesen. Nem tudom nektek be van e jelölve a csaj snapen ha igen akkor tudjátok miről beszélek.A lakbér dráma. Mert arra van pénz hogy minden nap partizni menjünk, stb. de arra nincs hogy kifizesse az utolsó havi bérét, amit otthagyott a volt barátjára, akivel nem mellesleg smsben szakított miután megcsalta Luke-al.
Nagyon vágyik a figyelemre.
Kezdjük azzal, hogy Luke ruháiban szelfizget, minden posztját kedvenceli twitteren, mindenféle szart tweetel.(tegnap luke kirakott twittere egy képet 'who's your daddy?' Erre arzaylea azonnal tweetelt :i know you've got daddy issues' haha ha )Először is, értjük hogy Luke-ot dugod, másodszor is, ezt nyilvánvalóan azért csinálja hogy a Luke lányok még rosszabbul érezzék magukat. Ha tényleg foglalkozna mással is magán kívül, akkor tiszteletben tartaná luke rajongóit.nem posztolna vele képet.nem tweetelne róla folyton. Nem szólna be a rajongóknak. most belehalsz ha nem minden körülötted forog, drága. meg a másik. Szídja a rajongókat, luke pedig hagyja neki.ami elég szomorú.luke tényleg ennyire nem veszi észre mennyire játszik vele a lány?és egyértelműen elvakítja a csaj hülyesége mivel elkezdett fanokat is letiltogatni twitteren??és még csodálkozik miért utálja mindenki a barátnőét?Luke hagyta hogy Arzaylea kiposztolja a képet, nem törődve a következményekkel.értjük hogy "egyutt vannak" meg minden de baszki ha egy kapcsolatot privátban szeretnék tartani, nem fogok kiposztolni képeket és megmutatni az egész világnak.
Az a kép nem mostani. Urzula Chicagoban volt halloweenkor luke pedig atlantában.nem halloweenoztak együtt,
Ez is azt mutatja hogy Arzaylea megint csak a figyelmet akarja magára terelni.épp hogy lecsillapodott volna a fandom, neki kavarnia kellett.és akkor még twitteren úgy védi magát, hogy 'részeg volt' ?szóval azt akarja nekem beadni hogy 'véletlen' poszolt magáról és lukeról egy képet részegen de mégis fennhagyja, mert letörölni nem törölte le.És még ő van megsértődve és megbántva?hjaj.
Összefoglalva:
Arzaylea logikája: *direkt kiposzolja a képet hogy mindenkit megőrjítsen vele* istenem részeg voltam!! Utálom az életem *fennhagyja a képet* k
az agyad is befedted alapozóval drága?
remélem luke észreveszi hogy milyen is arzezka igazából, mert nem igaz hogy valaki ennyire legyen naiv.A másik pedig:nem utálkozom luke-on.sem arzaylean.ha luke boldog akkor hagyjuk,had legyen boldog(lol)nekem a kapcsolatukba nincsen beleszólásom és ez is csak az én saját véleményem volt:)a sztoriban arz nem lesz megemlítve semmilyen formában
és már elkezdtem írni az új fejezetet, holnap posztolom x(ja és amúgy figyeljétek már hogy nyálas luke inge és az óvszert a földön aksnsjbshd lol)
YOU ARE READING
Games&Heartbreaks (Luke Hemmings) |magyar|
Fanfiction"Össze akartam törni a szíved." 5 seconds of summer fanfiction magyarul. Minden ötlet az enyém. :)