5. fejezet

2.8K 166 3
                                    

Cassidy szemszöge

Amint elkészültünk, Alice és én elindultunk otthonról vásárolni. Megkértem Ashton-t, hogy dobjon el minket a plázáig kocsival, hogy minél előbb oda tudjunk érni és legyen elég időnk kiválasztani a ruháinkat Luke bulijára.

'Kösz a fuvart.', mondtam, és intettünk egyet a bátyámnak.
'Na, mivel kezdjünk?', kérdezte Alice.
'Hát, szerintem először...', mondtam, de be sem kellett fejeznem, Alice sejthette mire gondoltam, mert összenéztünk és szinte egyszerre mondtuk azt, hogy 'menjünk el enni.'.
Tipikus mi.
Beültünk a Pizza Hut-ba, és miután végeztünk, egyenesen a Forever21-ba mentünk ruhát nézni magunknak.
Már a fele boltot bejártuk, és biztos vagyok benne hogy a ruhák háromnegyedét is felpróbáltuk már, de még mindig nem találta meg semelyikünk a megfelelő darabot.
'Ezt nem hiszem el.', motyogta Alice, miközben kilépett a próbafülkéből, egy szűk, vajszínű ruhában.
Annyira nem illett hozzá, és annyira furcsa volt rajta ilyen szabású, kihívó ruhát látni, hogy el kellett röhögnöm magam.
'Hé! Nem nevethetsz ki!', mondta, és bár a hangja komoly volt, a szemén láttam, hogy azért jól szórakozik.
'Tudod, hogy nem úgy értettem.', mosolyogtam, és amint kiléptünk a próbafülkékkel teli helyiségből ,megpillantottam az egyetlen személyt, akit nem akartam látni ilyen kínos szituációban.
Luke-ot.
De ez még csak a kezdet volt.
Egy gyönyörű, hosszú barna hajú lány csípőjét fogta, miközben egy puszit nyomott a lány arcára.
'Jól vagy?', kérdezte Alice, bár a hangját csak elmosódva hallottam. Túlzottan elvonta a figyelmem az, amit éppen láttam.
A hasam megremegett, és egy jó adag féltékenység futott végig a testemen.
De ezek az érzések megmagyarázhatatlanok voltak.
Miért érzek így? Egyáltalán miért érdekel, ha Luke-nak barátnője van? Nem kéne érdekelnie.

'Ezek meg mit keresnek itt?', kérdeztem, leginkább magamtól, de Ali válaszolt.
'Együtt vásárolnak? Felfordul a gyomrom.', közölte Alice undorodva.
A furcsa érzések ellenére is elnevettem magam. Alice természetesen mindenről tudott. Azonnal elmondtam neki mindent, ami Luke-al és velem történt kora reggel.

'Menjünk innen, mielőtt észrevesznek minket.', dünnyögte Alice és magával húzott a kijárat felé, de már késő volt. Luke és a barátnője?, már megindultak felénk.
'Cass, Ali! Hát ti?', üdvözölt minket Luke vigyorogva, még mindig a lány kezét fogva.
'Csak körülnéztünk. Épp indulni készültünk.', vonta meg a vállát Alice.
Luke barátnőjét bámultam. Valahonnan ismerős volt.
Aztán beugrott.

Hatodikas lehettem. Egyedül ültem az ebédlőben az iskolában. Hallottam, ahogy mindenki összesúg a hátam mögött, és láttam, ahogyan mindenki elfojtja a nevetését, amikor rámnéz.
Nem voltam igazán népszerű a lányok körében. Sőt. Senki körében. Duci voltam és én voltam a tanárok kedvence. Nem voltak barátaim, sőt, olyan ember is kevés akadt, aki kedves lett volna velem. Az egész akkor kezdődött, amikor a népszerű lánycsoport csúfneveket talált ki nekem. Négyen voltak. Deliah, Alli, Ari és a fő vezérük, Holly.
'Oh, nézzétek ki ül megint egyedül. Ez hányadik adagod?', kérdezte Holly gúnyosan, az előttem lévő ételre mutatva. Mindenki elnevette magát, még a nálam egy évvel idősebb fiú, Adam is, akibe halálosan szerelmes voltam akkoriban.
Elegem lett. Eldöntötten, hogy lefogyok, és én is olyan leszek, mint a többi népszerű lány az iskolámban.
Szerencsére hatodik osztály végén iskolát váltottam. Lefogytam, és stílust is váltottam, de Holly-nak köszönhetően soha nem tudnék elégedett lenni saját magammal.

Azonnal eszembe jutott minden rossz emlék róla és a barátairól, és ami a legjobban fájt, hogy ez a lány most Luke kezét szorongatta.

Holly a lány Luke karjaiban.

'M-mi?', kérdeztem, mert nem figyeltem Luke kérdésére.
'Azt mondtam, hogy ő Holly. A barátnőm.', mondta, velem pedig megfordult a világ.
Holly és Hemmings?
'Igen, ismerjük egymást.' vágta rá Holly vigyorogva.
'Örülök, hogy újra látlak, Cass.', mosolygott, de én átláttam a mosolyán. Gúnyos volt és rosszindulatú. Semmiképp sem jelentett jót.
Alice összezavarodva rámnézett. Ő sem tudott Hollyról. Alice-t az új iskolámban ismertem meg, ott lettünk legjobb barátnők, bár múltam ezen részéről még neki sem meséltem.
'Ismeritek egymást?', kérdezte Luke.
'Persze. Sohasem tudnánk elfelejteni az együtt töltött 6 évet, ugye pufi? Sokat változtál hatodik óta, Cass. De még mindig nem eleget.', nevette el magát gúnyosan Holly.
És meglepetésemre, Luke is elnevette magát.

Mielőtt még Alice meg tudott volna állítani, kifutottam a boltból, alig látva a könnyektől a szememben.

Nem hagyhatom, hogy az a ribanc tönkretegye az életem. Megint.

Games&Heartbreaks (Luke Hemmings) |magyar|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang