15. fejezet

2.2K 139 1
                                    

Cassidy szemszöge

'Aztán a bulin lefeküdtünk de Ashton annyira részeg volt, hogy nem is fogott fel semmit. Én is ittam, és én tudtam követni mi történik, de nem tudtam visszautasítani, annyira régen vártam már arra, hogy észrevegyen, de gondolhattam volna, hogy neki ez nem jelentett semmit. Nem vagyok neki elég jó.', magyarázta Alice.

'Te hülye vagy? Ő nem elég jó neked. Ha nem látja, minek fordít hátat, nem érdemel meg téged, Alice.', mondtam, a fejemet rázva.

Alice megvonta a vállát.

'Mindegy. Túlleszek rajta.', nézett le az összekulcsolt kezeire, megtörve a szemkontaktust.

'Beszélek Ashtonnal.', mondtam elszántan.

'Ne. Cass, ne, kérlek.', nézett a szemembe félőn.

'Alice. Egy fiúról beszélünk, aki összetörte a legjobb barátnőm szívét. Nem érdekel, hogy a bátyámról beszélünk, vagy csak egy fiúról, beszélni fogok vele. Nem tudsz megállítani.', mondtam, játékosan meglökve őt a vállammal.

'Köszönöm.', mosolyodott el Alice.

Alice szemszöge

Még mondani akartam valamit, amikor a csengő élesen megszólalt.

'Ez biztos Dylan.', mondta Cassidy izgatottan és kisprintelt a szobából.

Zavartan összehúztam a szemöldököm.
Ki az a Dylan?

Lemásztam az ágyról és lementem Cassidy után.

Egy korunkbeli fiú állt az ajtóban, szélesen mosolyogva.
Cassidy megölelte és behívta a házba.

Felvontam a szemöldököm.
'Te ki vagy?', kérdeztem, nem túl barátságosan.
A fiú felkapta a fejét és rám nézett.
'Sz-szia. Dylan. A nevem..', motyogta zavartan és kinyújtotta a kezét, nyilván arra várva, hogy megrázzam.
'Szia. Alice.', mondtam unottan és megráztam a kezét.
'Oh, tényleg! Ti még nem is ismeritek egymást!', mondta izgatottan Cassidy.
'Dylan, Alice. Alice, Dylan.', mutatott be minket egymásnak.
'Örülök, hogy megismerhettelek. Sokat mesélt már rólad Cass.', mosolygott zavartan.
'Szuper.', motyogtam.
Dylan kérdőn Cass-re nézett.
'Aaalice.', lökött meg Cass.
'Ne haragudj. Általában nem ilyen, csak...',
'Nem, megértem. Ha zavarok, elmehetek.', ajánlotta fel Dylan.
'Ne menj. Ne haragudj, csak nehéz hetem volt, és nem számítottam senkire. Örülnék, ha jobban megismerhetnénk egymást. Látom Cassidy-vel már nagyon jóban vagytok.', kacsintottam.
Dylan és Cass döbbenten egymásra néztek aztán mind a ketten egyszerre kezdtek el nevetni.
Összezavarodva néztem rájuk.
'Most mi van?', kérdeztem.
'Nem.. Nem vagyunk együtt, vagy ilyesmi.', mondta Cassidy szórakozottan.
'Igen, a partin ismerkedtünk meg. Elmesélte nekem a helyzetet Luke-al.', nézett Dylan Cass-re vigyorogva, ő pedig elvörösödött.
'Szóval akkor filmezünk? Rendelhetünk pizzát.', terelte a témát Cassidy.
'Felőlem.', vontam meg a vállam.
Dylan mosolyogva bólintott és lehuppant a kanapéra.
Mindannyian a kanapén ültünk, én Dylan és Cass között.
'Mindjárt visszajövök. Csinálok popcornt.', állt fel Cassidy.
Jézusom, ne hagyj egyedül Dylannel kérlek.
Kínosan ültünk egymás mellet és magam sem értettem, miért voltam ideges. Lehet azért mert egy idegen mellett ültem, egy helyes idegen mellett.
'Szóval a partin ismerkedtetek meg, huh?', kérdeztem, próbálva megtörni a kínos csendet.
'Igen, beszélgettünk és szinte azonnal jóban lettünk.', nevette el magát halkan.
'Sokat meséld rólad Cass.', folytatta.
'kicsit ideges lettem mikor megláttalak, nem akartam rossz benyomást tenni.'
'Nem tettél rossz benyomást, sőt, szerintem nagyon jóba lehetünk.', vigyorogtam.
'Akkor jó.', mosolyodott el megkönnyebbülten.
'Itt vagyok!', kiáltott Cassidy. 'Megrendeltem a pizzát és itt a popcorn.', mondta és leült mellénk.
'Szóval, melyik film legyen?', kérdeztem.

Dylan szemszöge
Idegesen a tévére meredtem. Alice mellettem ült és időnként felnevetett.
Fogalmam sincs miért, de hirtelen nehéz volt lélegezni.
Lehet azért, mert Alice arca centikre volt tőlem, és nem tagadhatom, gyönyörűen nézett ki, vagy mert a kezeink majdnem összeértek, de ideges voltam, és nem tudtam miért.

***************************************
Luke annyira gyönyörű sírni akarok adfggff

Games&Heartbreaks (Luke Hemmings) |magyar|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora