16. fejezet

1.6K 118 0
                                    

lol visszaolvastam az eddigi fejezeteket és rájöttem hogy az első pár mennyire szörnyen van megírva, és mégis vannak akik olvassák a sztorit szóval nagyon köszönöm, remélhetőleg az írásom csak javul😂

Cassidy

Általában nem vagyok egy aggódó típus, de miután Ashton két napja nem jött haza, nem voltam éppen nyugott.

Ashton három csengés után vette fel a telefont.

'Ash? Hol vagy?', kiabáltam bele a telefonba.

'Cass? Miért hívsz?', kérdezte halkan.

'Mi az hogy miért hívlak? Két napja nem jöttél haza, nem tudom hogy hol vagy, és még az is nehedre esert hogy felhívj?', kiáltottam mérgesen.

'N-nem.. Azt hittem, nem akarsz látni, miután, tudod..', motyogta.

'Az, hogy dühös vagyok rád, az egy másik dolog! Azt azért nem bántam volna, ha tudom hogy biztonságban vagy!', sóhajtottam idegesen.

'Lukenál vagyok.', mondta, és Luke neve hallatán megfájdult a szívem.
Azóta az este óta nem keresett.
Lehet, nem jelentett neki semmit.
Nem várhatom el tőle hogy azonnal keressen és úgy tegyen, mintha érdekelné, hogy vagyok.

'Öhm, gyere haza, Ashton. Most. Kérlek. Beszélnem kell veled.', jelentettem ki.

'Biztos hogy ezt akarod? Ha kell, adok neked egy pár napot, hogy..', kezdte, de meg sem vártam hogy befejezze, és letettem a telefont.

Fáradtan lehuppantam a kanapéra.
Keresni fog valaha is Luke? Vagy arra vár, hogy én keressem?

Sóhajtottam.

Luke Hemmings  azonnal beférkőzött az agyamba és nem hagyott élni.

Kicsit tudta csak Cassidy, hogy Lukenak teljesen más terv járt az eszébe.

NAGYON NAGYON NAGYON RÖVID RÉSZ TUDOM ÉS NE HARAGUDJATOK DE A KÖVETKEZŐ RÉSZ SOKKAL HOSSZABB LESZ ÉS EZ A KIS RÉSZ INKÁBB CSAK HÁTTÉRRÉSZLETEKET AD, MERT A KÖVETKEZŐ RÉSZEKBEN NAGYON SOK MINDEN FOG TÖRTÉNNI ÉS NAGY RÉSZE LUKE SZEMSZÖGÉBEN LESZ MEGÍRVA SZÓVAL stay tuned

Games&Heartbreaks (Luke Hemmings) |magyar|Onde histórias criam vida. Descubra agora