25. fejezet

1.1K 100 1
                                    

Cassidy szemszöge

Az autóban ülve alig tudtam a vezetésre koncentrálni. Mélyen nem akartam elhinni amit Ashton mondott és azzal nyugtattam magam, hogy biztosan csak félreértette a szituációt. De mégis mennyi esély van arra? Végülis ott volt, mindent látott.
Bármennyire is nehezemre esett, be kellett látnom hogy Luke egy önző seggfej, aki senki mással nem törődik, csak magával.

Dühösen leparkoltam és hangosan becsaptam magam mögött az ajtót.

Vicces, hogy 20 perccel ezelőtt még sírhatnékom volt, most meg legszívesebben letépném Luke fejét.

Pár pillanattal később Luke meglepett arcával érkeztem szembe.
'Szia!', mosolyogtam hamisan.
Luke zavarodottan biccentett egyet. 'Szia. Te... Mármint hogy hogy itt vagy?
'Csak hallottam pár érdekes dolgot. Gondoltam megosztom veled.', válaszoltam, még mindig egy mosollyal a fejemen.
Luke, egy mindig zavarodott arckifejezéssel intett, jelezve hogy menjek be.

A kanapén helyet foglalva (a még mindig idegesítő vigyorral a fejemen, amitől valószínűleg úgy néztem ki, mint egy idegbeteg pszichopata), Luke felé fordultam.

'Rég találkoztunk.', biggyesztettem le a számat.
Luke, mintha sejtette volna, miért jöttem, megkönnyebbülten elnevette magát.
'Igen, akartalak hívni, csak féltem, hogy megint elutasítasz.', túrt bele a hajába Luke.
'Aha.', bólintottam. 'Vagy már ennyi is elég volt ahhoz, hogy megszerettesd magad velem és megkapd a pénzt?', vontam fel a szemöldököm, a hangom rémisztően nyugodt.

Luke lefehéredett. Magamban elvigyorodtam. Most én fogok jól szórakozni.
'Tessék?', kérdezte Luke tettetett döbbenettel.
'Jó színész vagy Luke, de tényleg.', mondtam, a körmömet piszkálva.
Luke felvonta a szemöldökét.
'Mit akarsz mondani?', kérdezte feszülten.
'Nem vagyok a játékszered Luke. Sem valaki, akivel elhülyülhetsz ha unatkozol.', fordítottam komolyra a hangsúlyomat.
Luke idegesen a kezébe temette az arcát.
'Figyelj, tudom hogy ez most így hirtelen rosszul hangzik, de meg tudom magyarázni.', nézett Luke a szemembe.
'Hm.', bólinottam. 'És ha nem akarom hallani? Ha nem érdekel?'vontam fel a szemöldököm.
'Cassidy, ne csináld ezt. Az egész egy hülye játékként indult és beismerem, hogy nem volt szép tőlem, hogy belementem, de aztán megismertelek és...'
Luke monológja után kedvem lett volna öklendezni. Mi ez a klisé kifogás?
'Összesen egy randink volt. Egy.', meredtem rá értetlenül. 'Nem ismersz Luke. Csak azt hiszed hogy igen.', dünnyögtem.
'Jó, igazad van. Nem ismerelek. De meg akarlak. Őszintén.', mondta Luke halkan.
'És ezért most mennyit fogsz kapni?', fokoztam.
'M-mi? Senki! Cass...', Luke próbálkozott és a kezem után kapott.
Még mielőtt megfoghatta volna, felálltam.
'Rohadtul sikerült eljátszanod a bizalmam. Elég időm vetted már el. Cseszekedj mással.', ráztam meg a fejem, és bár kívül próbáltam nem mutatni, de mélyen egy kicsit csalódott voltam.
Luke még mondani akart valamit, de még mielőtt megtehette volna, kilöktem magam előtt az ajtót és elsétáltam.

Um ...bocsi hogy nem töltöttem fel új részt, nagyon beindult az iskola és kb egész nap tanulok, a következő rész viszont nincs olyan messze x

Games&Heartbreaks (Luke Hemmings) |magyar|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora