6 - Ed...mund

221 12 38
                                    

Şarkının hiçbir alakası yok ama Scott'a olan aşkımın kabardığı şu günlerde bence şuraya birazcık Scott minnoşluğu serpiştirsem bişicik olmaz kjsdlf ALLAHIM BU ÇOCUĞA AŞIĞIM VE DE HEPİCİĞİNİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAAR

Ayrıca fotoğraf Bastard Executionerda buda ek bilgi olsuundkdjd

-

"Anlamıyorum Pass. Bir buçuk haftadır neredeyse her gün görüştük. Bu... Garip hissettiriyor." Ben yanaklarımı şişirip oflarken karşımda birkaç saniye sessiz kaldı.

"Ya seks çok iyiydi ya da sen gerçekten değişmeye başladın Sky."

"Öyle bir şey hiç olmadı desem?" Telefonda şaşkınlığına dair sesler duyduğumda ister istemez kıkırdamıştım.

"Ciddi olamazsın. Ah inanamıyorum, sen kesinlikle değişmeye başladın." Hayır hayır değişmeye başlamamıştım. Bir erkekle birden fazla görüşmem, görüşmek istemem değişmeme işaret olamazdı. Tamam... Benim gibi biri için belki normal değildi ama normal sayılmalıydı.

"Saçmalama Pass. Sadece... Güzel vakit geçiriyoruz ve... Gerçekten muhteşem öpüşüyor." Seslice nefesimi verince karşımda büyük bir kahkaha duymuştum. "Ah hayır bunu düşünmemeliyim." Başımı masama koyup yüksek bir sesle ofladım.

"O zaman biraz kafanı dağıtalım ne dersin, ha?" diyişini duyduğumda sandalyemde zıplamaya başlamış o göremese de başımı onaylar biçimde sallıyordum. Passion ile uzun zamandır benim davalarımdan ve onun çocuklara verdiği tiyatro derslerinin sıklığından dolayı beraber bir şeyler yapamıyorduk, böyle bir şeye ihtiyacımız vardı.

"Tamam, o zaman bardan sonra da benimle kalırsın, olur mu? Pazar günleri dersin olmuyor zaten, hem ben de boşum." Beni onaylaması üzerine telefonu kapatıp işimi hızlıca halletmeye koyuldum.

*

"Ürün patenti bizde olan bir etken madde üzerine ilacı tasarlayıp nasıl kontrollü hastane çalışmaları evresine kadar gelebiliyorlar? En az beş yıl süren bir süreç bu kadar aza inemez. Bu sahtekârlık resmen! Dava açacağım tabii ki. DSK Farma'nın gerekirse laboratuarlarını kapattıracağım." Telefonu sertçe kapattığım an dilekçe yazmaya başlamıştım. Elime bu sefer cep telefonumu alıp Keith'e odama gelmesi gerektiğine dair bir mesaj attıktan sonra yazmaya devam ettim.

"Ne oldu? Mesajında acil olduğunu söylemişsin." Kısa ama hızlı adımlarla yürüyüp masamın önündeki sandalyelerden birine oturdu.

"Ar-ge* laboratuarında bir köstebek var." Ellerimi birbirine kavuşturup masaya koyduktan sonra ciddi ifademi takındım.

"Buna nasıl emin oldun? Hepsi iyi araştırmacılar Skylar." Kendinden emin bir şekilde arkasına yaslandı.

"Çünkü senin o iyi araştırmacılarının uğraştığı ilacın son hali DSK Farma'ya kadar ulaşmış ve ilacı kontrollü hastane çalışmaları** evresine getirmişler. Kendi köstebeğimden öğrendim." Bacak bacak üstüne atıp sandalyemde daha da öne doğru kaydım.

"Ciddi olamazsın." Diye mırıldandı.

"Ciddiyim. Şüphelendiğin biri var mı?" birkaç dakika etrafına düşündüğüne dair bakışlar atarken ben de sadece onu izliyordum.

"Yani bilemiyorum. İşlerini düzgünce yapıyorlar, beni ilgilendiren de o."

"Personel şefi... Neydi adı? Timothy. Ondan ar-ge'de çalışan herkesin bilgilerini al benim için. Bugün değil ama pazartesi hepsini tek tek inceleyeceğim."

"Tamam... Sen niye almıyorsun?" sesi sorgulayıcı bir hal aldığında seslice nefesimi verdim.

"Bugün erken çıkacağım, işlerim var." Oturduğum yerden kalkıp kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtıktan sonra ise birkaç saniye bekleyip "Evet, ben odamdan çıkıyorum, sen de çıkmayı düşünmüyor musun?" dediğimde oturduğu yerden kalkıp yanıma gelmişti.

Lose It All (Ed Sheeran)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin