1. Początek

103 5 2
                                    

Obudziłem sie jak zwykle niewyspany,rozejrzalem sie po pokoju i spojrzalem na budzik ósma Trzydzieści !! Kurwa Znowu zaspalem! - pomyślałem i pobieglem do lazienki, spojrzalem w lustro i napotkalem swoje zielone oczy i rozczochrane blad wlosy "swoja drogą czas odwiedzić fryzjera". zdjolem koszulkę jednak ta siłownia coś daje - pomyślałem i wskoczylem pod prysznic, szybko sie ogarnąłem i zszedłem na dół zjeść śniadanie.

Matka jak zwykle jeszcze spała popila wczoraj ze "znajomymi " odkąd ojciec zmarł rok temu coraz częściej jej sie to zdarza mieszkamy sami w skromnym domu choć do biednych nie należymy, jestem jedynakiem,rodzice nie chcieli miec wiecej dzieci i w sumie tak jest lepiej.. Zacząłem Robic sobie kanapke i po chwili Usłyszałem skrzypniecie schodow - mamusia wstala" szybko chwycilem konapke i gdy bylem juz przy drzwiach uslyszalem jej glos.
- a ty jak zwykle spóźniony. Spojrzalem na nią speszony
- właśnie wychodzilem mamo przyjrzałem sie jej wygladala okropnie..
- wiecznie nie ma cie na pierwszej lekcji chcesz nie zdac?
- nie przesadzaj pare razy mi sie zdarzylo..
"westchnela"
- dobra idz bo sie bardziej spóźnisz...
otworzylem drzwi
- dobrze pa mamo
- Scott
Zatrzymałem się
- tak?
- wszystkiego najlepszego synku

Witam na poczatek chce przeprosic za błędy wyobraźnię mam swietna ale z pisownia na bakier ;-) jest to moja 1 historia mam nadzieje ze sie spodoba bd akcja :D

ObsesjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz