Cap.1 "Nu favorizez pe nimeni"

700 28 10
                                    

Capitolul1 ~ Nu favorizez pe nimeni

 Dimineata de luni ma gaseste in baie facandu-mi un dus lung. Imi usuc parul lung si castaniu , lasandu-l mai apoi liber pe spate. Ma imbrac destul de lejer optând pentru o pereche de blugi negrii , un maiou alb si o geaca de piele neagra. Aleg sa nu ma machez azi. Imi iau telefonul si cheile de la masina , iesind din camera mea pregatita pentru prima zi de liceu. Ma bucura gândul ca asta e ultimul an , iar apoi imi pot vedea de curse si de misiunile lui Mike linistita.

 Locuiesc doar cu mama , tata parasindu-ne când aveam 3 ani. Mereu încerc sa mi-l amintesc cum arata , dar pur si simplu nu pot. Oare are ochii caprui ca si ai mei? Intrebarile astea ma macina incontinuu , dar nu o pot intreba pe mama despre el , pentru ca o sa devină tristă. Se vede ca încă il iubeste si as da orice ca sa pot iubi si eu așa. 

Stam intr-o casa care are 3 etaje , mai mult de jumătate fiind din sticla. Avem o grădină unde mama îşi planteaza trandafirii , iar in mijlocul gradinii se afla o fântână , înconjurată de trandafiri negrii.

Mama stie ca îmi plac trandafirii negri , asa ca mi-a facut pe plac si i-a plantat acolo. 

Imi ador mama , dar ca in orice familie mai există si certuri. Stie despre curse si ca merg la petreceri , dar nu stie ca fumez , ca beau , ca lucrez pentru un mafiot si ca ocazional ma droghez. Si nici nu vreau sa afle. Inainte nu am avut o relație buna , iar acum după ce am reusit sa ne intelegem  nu vreau sa stric asta.

Ea este avocat , fiind plecata mult timp de acasa. Cateodata as vrea sa fie acasa ca sa putem pentre mai mult timp impreuna. 

Ajung în bucatarie si vad ca Greta , bucătăreasa , îmi pune in fata o farfurie de clatite cu ciocolata si un pahar cu lapte.

-Unde este mama? O intreb.

-S-a dus la ea in camera sa se pregateasca pentru a pleca la tribunal. Murmur un "ok" si imi vad mai apoi de mâncarea mea.

Dupa ce termin micul-dejun , ies din bucatarie si ma indrept spre garaj.Ma urc in masina si pornesc spre scoala cu muzica data la maxim si cu viteza.

Ajung in parcarea scolii , unde imi parchez masina , pe locul meu special. In partea dreapta vad masinile prietenilor mei. Un Audi R8 si inca 2 Ferrari-uri , unul negru si unul rosu. In partea stanga  vad 5 locuri goale. Deobicei sunt ocupate.

Ma intrept spre prietenii mei , pe care nu i-am vazut de o luna. Cand ma vad , prima care alearga spre mine e Alexandra , urmata de Andy si Zac. Ii imbratisez pe toti , spunadu-le cat de dor mi-a fost de ei.

-Kate , Doamne , mi-ai lipsit. Tipa Alexandra si ma mai îmbrățișează încă o data.

Alexandra este blonda cu ochi albastrii , Andy este brunet cu ochi albastrii , iar Zac este la fel ca Andy. Eu sunt singura din grup care nu are ochii albastri.

-Si mie mi-ai lipsit , draga mea. Toti mi-ati lipsit. Spun si ii imbratisez încă o data pe Andy si Zac , povestind ce am facut timp de o luna. Le-am spus cat de rau m-am plictisit stand in camera de hotel , cat mama era la sedinte si prin tribunale. Mama m-a rugat sa merg cu ea ca sa petrecem timp mama-fiica. Am zis sa ma duc , necrezând ca o sa ma plictisesc chiar atat de rau. Ei mi-au povestit cate curse si petreceri 'beton' am ratat , eu aratandu-le degetul mijlociu de fiecare data.

- Acum hai in clasa ca incep orele. Le spun si ei aproba , asa ca fiecare se  indreapta spre sala unde aveau ore. Eu am matematica. Incep ziua in forta , ce pot sa zic. Am noroc ca sunt genul de persoana care prinde tot din clasa si acasa nu trebuie sa stau sa invat. Bine , cand stau acasa.

Intru in clasa fix cand s-a sunat si ma asez la locul meu , in ultima banca de la geam. In clasa sunt 4 randuri de banci de câte o persoana. Observ ca ultima banca de langa mine e libera.

Move on [Harry Styles Ff]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum