Capitolul 6 - Panuri peste planuri
Kate's POV
Sunt in masina si ma intrept spre resedinta lui Mike. Sper sa nu fie si Harry acolo.
O parte din mine vrea sa il revad , iar cealalta parte vrea sa nu il fi cunoscut. E ciudat ca vrei si nu vrei sa vezi acea persoana in acelasi timp. Adica cand sunt langa el ma simt in siguranta si ca vreau sa ma apere si de o musca , dar iar intervine cealalta parte care nu vrea sa stea langa el stiind ca lui nu-i pasă de o fata si ca pentru el as fi o alta curva pe lista lui lunga.
Prinsa in gandurile mele nu am observat sa am ajuns in curtea lui Mike , unde vad masinile tuturor. Inclusiv pe cea a lui Harry. Imi fac cruce ca seara asta sa mearga bine. Cine stie ce vrea sa ne zica Mike. Si tot nu pricep la ce s-a referit Alexandra prin 'Trebuie sa ne prefacem ca suntem curve'.
Intru in livingul imens si il vad pe Max asezat pe canapea. Ca sa ne intelegem , Max este o pantera neagra pe care efectiv il ador. Mike l-a gasit lovit in jungla cand a mers la depozitul de acolo si i s-a facut milă de el si l-a adus acasa. Si ma bucur ca a facut-o. Cand sunt trista vin la el si mereu ma inveselește.
Urc scarile spre biroul lui Mike si ca deobicei nu bat la usa si intru , unde se pare ca Mike avea 'treaba' cu o blonda. Cei doi s-au oprit si Mike se uita la mine enervat , iar blonda speriata. Poate crede ca sunt iubita lui. Ma abtin sa nu rad si incep sa vorbesc pe un ton amuzat.
-Sper ca mai avea-ti pana la orgasm si nu v-am intrerupt intr-un moment atat de....placut. Spun si incep sa rad ca o descreierata. Blonda se uita curioasa la mine , iar Mike enervat pana peste cap.
-Ba sa stii ca da. Deci multumesc frumos , Kate.
-Oricand! Spun si ii fac cu ochiul. Deci unde sunt ceilalti?
-In gradina. Spune simplu si incep iar sa rad cand ii vad fata rosie de nervi. Da , nu ii place ca cineva sa ii strice astfel de momente.
-Ok , pai continuati-va sportul. Sper sa ardeti ceva calorii ca altfel ma supar rau. Incep sa rad mai tare si ies pe usa. Am auzit-o iar pe blonda cum ii geme numele lui Mike , semn ca m-au ascultat. Rad tot drumul pana in gradina si ii vad pe restul. Se opresc din vorbit cand ma vad cat de tare rad.
-Kate , cat dracu' ai fumat? Intreaba Andy amuzat si incepe sa rada de rasul meu.
-Stai , Kate ia droguri? Inreaba Liam confuz si ma uit la fața noilor criminali si vad ca toti mai putin Harry sunt surprinsi. Țin minte ca am zis o data ca ma droghez ocazional in ziua cand a trebuit sa ne antrenam.
-Da , ocazional ma mai droghez , dar nu de asta rad eu acum. Ma aud vorbind si incerc sa nu mai rad.
-Esti sigura? Pentru ca eu nu prea cred ca nu esti drogata. De data asta Harry vorbeste. Nu am realizat pana acuma cat de dor mi-a fost de vocea lui.
-Da desteptu' maică'mii. Deci , cand am ajuns am zis sa merg in living ca poate sunteti acolo , dar l-am vazut doar pe Max stand pe canapea , deci am urcat in biroul lui Mike....
-Stai , cine e Max? Inreaba Harry.
-E iubirea vietii ei. Spune Alexandra si eu o aprob. Il vad pe Harry cum se incordeaza si imi dau ochii peste cap.
-Si eu cum nu bat la usa cand intru in birou , am dat buzna acolo si tocmai i-am intrerupt o partida de sport lui Mike. Spun si rad cand imi amintesc fata pe care o avea. Trebuia sa ii vedeti faţa. Mai ales pe a blondei. Termin de povestit si toti rad mai putin Harry.
-Si iubitul tau nu zice nimic ca tu l-ai vazut pe Mike dezbracat? Inreaba Harry superior si incep iar sa rad. Era clar sa creada ca Max e iubitul meu din moment ce nu l-a vazut. In timp ce radeam mi-a venit o idee.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Romance"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles