Cap 25 "Qatar" partea a doua

77 7 8
                                    

Capitolul 25 - Qatar

PARTEA A DOUA

Kate POV

-Am belit-o! Spun si ma uit la fiecare motociclist in parte. 

De mai bine de 10 minute tot ce facem e sa ne uitam unii la altii. E liniste. Parca mult prea liniste. 

-Va putem ajuta cu ceva? Intreaba Liam si sa uit la el ca la cel mai mare dobitoc. 

-Esti asa un dobitoc , Liam! Spune Manson. 

-Poate s-au ratacit. Spune si inainteaza spre cel cu motocicleta cea mai mare. 

-Rectific. Pe el l-a batut soarele in cap , nu pe Kate. Spune Niall. 

-Ar trebui sa spun "multumesc"? Il intreb si ma uit la el incruntata. 

-Nu stiu care dintre voi e mai prăjit , dar desterul clar nu va priește. Spune cel de pe motocicleta si ii recunosc vocea imediat. 

-Al naibii sa fii! Ii spun si incepe sa râdă , iar apoi se da jos de pe motocicleta. 

-Am auzit ca aveti nevoie de putin ajutor. Spune in timp ce vine spre mine. Isi da casca jos si incepesa zambeasca.

-Nu stiam ca te ocupi cu asa ceva. Spun si inaintez si eu spre el.

-Tu crezi ca arat asa si imi permit toate porcariile dintr-un salariu de profesor? Te rog.

-Nu te-am mai vazut de mult timp , Will. Spun. 

-Ultima data cand ne-am vazut ma urai. Spune si incepe sa zambeasca amar. 

-Nu o sa uit niciodata ce ai facut , Will, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te urasc. M-a deranjat ce ai facut. Si mie si lui Harry , dar toata lumea face alegeri gresite. Unele mai grave altele mai putin grave. Acum hai sa nu mai vorbim de asta si sa il scoatem pe Andy din Iadul asta. Spun , iar el aproba si apoi zambeste. 

-Ai noroc ca te iubesc , femeie! Imi spune Harry când trec pe langa el. Il pup pe obraz si merg langa usa de metal. Stiu ca Harry face un efort imens sa nu ii traga un glont in cap lui Will pentru ce i-a facut. 

-Aici jos sunt peste 100 de soldati, începe Will , iar noi suntem 50. Dar dupa cum il stiu pe Hanse , nu cred ca sunt doart atati.

-49. Il corectez. Eu nu o sa fiu cu voi. Ma duc sa vorbesc cu tatal meu. 

-Ai innebunit!? O sa ai un glont in cap in prima secunda in care o sa pui piciorul in biroul lui. Tipa Harry. 

-O sa am un glont in cap dupa ce aflu adevarul. Ii spun si pot sa jur ca mai are putin si ma leaga de roata masinii. 

-Vin cu tine. Spune hotarat.

-In nici un caz. O sa ma descurc , Harry. Ai incredere in mine. 

-Am incredere in tine. Nu am incredere in el. Nu stii ce te asteapta acolo. Te vrea moarta , Kate. Nu o sa ezite sa te împuste daca are ocazia. Imi spune si vine mai aproape de mine. 

-Ai incredere. Ii spun si vad ca inauntrul lui se da o lupta grea. O sa reusesc. 

Scot pistolul de la spate si trag fara sa ma gândesc in lacatele de la usa de metal. Ma aplec ca sa deschid usa si vad scari. Ce au oamenii astia cu scarile? Ma ridic si ma pun in fata-n fata cu Harry. Ma uit la el si ii zâmbesc linistitor. Il sarut apasat si il imbratisez. Îi soptesc un "te iubesc" spus din toata inima , iar apoi fara sa ma gândesc de doua ori incep sa cobor scarile in graba. Ma uit in spate si nu vad pe nimeni. Dupa ce am coborat toate scarile , merg inainte pe un coridorul destul de lung. Raman socata la ce vad in fata ochilor. O hală imensa slab luminata cu multe usi si coridoare ma intampina. Aud pasi. Multi pasi. Toata incaperea s-a umplut de soldati inarmati pana-n dinti. In dreapta si in stanga mea sunt doua coridoare , iar langa mine sunt lazi. Vreau sa ma misc , dar parca nu pot. Strang pistolul in mana si imi musc limba cu putere. Fie ce-o fi. Am ridicat pistolul si am inceput sa trag in ei in timp ce ma indreptam spre coridorul din partea dreapta. Au inceput si ei sa traga. O adevarata ploaie de gloane. Mi-au trecut cateva gloante pe langa cap milimetric. Am omorat 5 persoane , iar când sa ajung pe coridorul care imi poate salva viata , m-am izbit de cineva. Focurile de arma au incetat , iar in buncar s-a facut o liniste mormantala. Imi ridic cu frica capul ca sa vad peste cine am dat. Aveam o mica-mare banuiala cine e. Hanse. Am dat de dracu. 

Move on [Harry Styles Ff]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum