Capitolul 24 - Qatar
PARTEA ÎNTÂI
Kate POV
Este 3 dupa-amiaza acum și îi asteptam pe ceilalti să vina in Egipt ca sa putem pleca spre Qatar doar cu un avion.
Rezistă , Andy. Șoptesc asta de cand l-am gasit pe Zac si sper ca Andy sa fie intr-o stare mai buna , atat psihic cat si fizic.
Zac inca nu s-a trezit.
Facem cu randul , fiecare stând cu el un interval de timp , pana vine celalalt. Tura mea acum s-a terminat si dupa m-am dus in camera lui Harry sa vad ce face. Doarme acum , asa ca il sarut pe frunte si ies din camera. Cobor scarile si ajung in holul principal al spitalului. Vad masina aproape de intrarea spitalului si ma indrept spre ea. Intru in masina si ma uit pe GPS sa vad unde este mai exact hotelul.
Dupa un drum de 20 de minute ajung in fata unui hotel imens cu un decor exterior impunator si luxos. Parchez masina in fata hotelului si ies grăbită din masina. Urc putinele scari , iar un gardian îmi deschide ușa , mulțumindu-i mai apoi cu o inclinare usoara a capului. Scot din buzunar cartela de la camera pentru a ma uita unde e camera mea.
Etajul 8 camera 232.
Ma indrept spre lift si apas pe butonul care indica etajul cu numarul 8. Liftul e gol , iar pe fundal se aude o muzica ambientală. Bat din picior stresata , pentru ca vreau sa ma schimb si sa fac un dus rapid , pentru a ma putea întoarce inapoi la spital pentru a fi lângă Zac când o sa se trezească si sa stau cu Harry. Initial Harry trebuia sa fie externat in ziua când s-a trezit , dar dupa ce i-au facut inca o radiografie la cap , au vazut ca rana nu e vindecată complet si au hotarat sa il mai tina in spital inca o saptamana. Mai mult eu am hotarat sa stea decat doctorii. Asistenta a spus ca in saptamana aceea s-ar putea trezii si Zac. Sper ca saptamana asta sa nu il afecteze pe Andy si mai rau. Intr-o saptamana se pot intampla multe , iar asa-zisul meu tata e afara si cel mai probabil in Qatar asteptandu-mă si torturandu-l pe Andy ca sa se razbune pe mine. Adoptată. De când am aflat , nu am stat nicio clipa sa ma gândesc la asta. Oare chiar e adevarat? Chiar am o sora? O alta mama? Dar nu vad de ce ar mintii in legatura cu asta. Si ura aia pe care am vazut-o pe fata lui Hanse era atat de mare. Nu pot intelege ce i-am putut face atat de rau ca sa ma urasca atat de mult. Si pana la urma eram un copil. Nu realizam ce fac. Si si daca realizam , ce putea fi atat de rau incat sa ma dea spre adoptite si sa ma vrea moartă? Sper sa dau de el in Qatar pentru ca vreau o explicatie. Vreau sa stiu tot ce s-a intamplat , iar apoi poate sa ma omoare. Dar vreau sa stiu. Trebuie sa stiu.
Usile liftului parca se deschid cu încetinitorul , ies mai apoi in graba din ascensor si ma uit la fiecare usa ca sa vad numarul camerei mele. Ajung in capatul coridorului , iar camera mea e ultima. Deschid usa si o inchid la loc , inaintand spre sufragerie. Vad valizele mele si ale lui Harry . Deschizandu-mi-l pe al meu in graba iau lucrurile necesare pentru dus si ma uit in jurul meu si vad mai multe usi. Le iau pe fiecare la rand pana cand o sa gasesc baia aia nenorocita. Fix dupa ce injur baia negasita de atata timp deschid usa , iar in fata mea se intinde o baie cu nuante de alb si rosu. Oribil. Ignor asta si imi dau hainele murdare de pe mine , punandu-mi-le intr-un colț al băii. Dau drumul la apa si intru in cabina de dus mai fericita ca niciodata. Pentru moment.
Dupa mai bine de un sfert de ora ies din dus si ma imbrac cu o pereche de pantaloni negrii taiati in genunchi , cu un maieu negru simplu si mulat le corp. Ies din baie si ma incalt cu ghetele mele negre , luand mai apoi cheile de la masina de pe masa si iesind in viteza din camera. Merg spre lift , iar dupa cateva minute care par ore ajung in holul principal , trecand mai apoi pe langa receptie.
Urc in masina si demarez in forta din parcare. Stiind deja drumul ajung intr-un timp relativ scurt. Ajung in fata camerei de spital al lui Harry si pasesc usor in ea. Ma uit la fata lui atat de frumoasa si ma asez pe pat langa el , strangandu-i mai apoi mana. Ma asez langa el pe pat , punandu-mi o mana pe pieptul lui , iar cealalta mi-o asez sub cap. In salon e o liniste deplina , iar in momentul de fata stau si ma gandesc din nou la ce o sa ne astepte in Qatar. Lupta si salvarea lui Zac din Egipt a fost floare la ureche , dar presimt ca urmatoarea salvare nu va mai fi nici pe de parte atat de usora.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Roman d'amour"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles