Capitolul 12 ~A murit!
Kate POV
Ziua de ieri a trecut mai repede decat am crezut. Am stat in pat cu Max si m-am uitat la televizor. Ma simt ca o legumă. De sunt legumă? Pentru ca după spusele iubitului meu , nu am voie sa ma ridic din pat sau sa fac ceva ce include miscarea vreunui membru.
După ce am vorbit ieri si i-am spus despre trecutul meu , Mike la trimis sa însoțească un tir cu marfa pana la ieșirea din oraș. Este 00:30 , iar Harry nu a ajuns. Ar trebui sa ma culc , având in vedere ca maine e luni si am școala. Dar cum sa ma culc când am iubit plecat , iar inima imi e cât un purice in momentul asta?
Ma mai uit o data la telefon si nu am vreun apel sau mesaj de la el. Il iau pe Max in brate si imi închid ochii adormind destul de greu.
****
Aud un alarma aia idioata ca sună de prea mult timp , așa ca ma ridic din pat si o opresc. Ma uit prin camera , iar teama ca Harry a pătit ceva e tot mai mare când realizez ca nu e langa mine.
Ma ridic din pat si merg la baie unde imi fac rutina de dimineată. După ce imi usuc parul , merg spre dulap de unde imi iau o pereche de pantaloni negrii stramti si rupti , cu un tricou negru mulat si putin decoltat , iar peste imi iau geacă mea din piele neagra și conversii negri. Ca si machiaj optez pentru putin fond de ten , creion negru si mascara. Parul castaniu hotărăsc sa mi-l prind intr-o coadă de cal. Îmi iau telefonul , geanta si cheile de la masina si ies din camera , urmata de Max.
Cobor in living si nu vad pe nimeni , așa ca ma îndrept spre bucătărie care si ea este goală. Îmi iau un mar din fructiera si pornesc spre Ferrari-ul meu.
Ajung la școala mai repede decat as fi vrut și imi parchez masina in locul meu obișnuit. Nu vad masinile nici unuia , așa ca imi scot telefonul si o sun pe Alexandra , dar il are închis. Aparent azi doar eu am avut intentia de a venii la școala. Pufnesc disperată ca si Harry are telefonul inchis si ma îndrept spre dulap. Îmi iau cărțile pentru prima ora si intru prima in clasa si ma așez in banca mea obisnuita. Ultima de la geam.
Stau cu capul in telefon si nu bag in seama persoana care s-a așezat langa mine.
-Esti supărată pe mine , iubito? Îmi scapa telefonul din mâna si rămân blocată la auzul acelei voci inconfundabile.
-Harry! Spun si mă uit in ochii lui verzi.
-In carne si oase! Spune si se apleacă sa ma sărute , dar eu sunt prea șocată ca sa-i raspund. Se retrage si se uita la fata mea si incepe sa rada.
- Iubito , zici ca ai vazut o fantomă! Rasul lui colorat ma face sa zâmbesc si sa ies din "transa / șoc".
-O sa te omor , nemernic cret! Spun si il lovesc cu pumnul in umăr.
- De ce? Spune si face o fata de catelus plouat amestecată cu confuzie.
-Nu ai dat un semn de viata. Unde Dumnezeu ai dormit? Il întreb nervoasă.
- Iubito , au fost niste complicatii si ne-a luat mai mult. De dormit , nu am dormit. Mor aici de somn , dar cum nu te-am gasit la Mike , m-am gandit ca ai venit la închisoarea asta. Acum ca am lămurit , unde imi este sărutul de "Mi-a fost dor de tine , iubitule!". Spune si zice ultima parte cu o voce subtire si ma pufnește râsul , atrangand atentia elevilor care au venit in clasa.
Cu privirea lor asupra mea si mai ales cea a lui Jennifer , ma aplec sa il sarut. Vreau sa ma îndepărtez , dar Harry nu ma lasa si își duce o mâna la ceafa mea , trăgându-ma mai aproape de el.
-Cred ca ati uitat ca suntem la școala. Sexul de revedere il lăsati pentru diseară. Spune o voce si ma uit la Louis care se uita la noi , in spatele lui fiind Liam si Niall. Ma întreb unde e Zayn. Dar daca nu pot sa dorm din cauza gemetelor voastre jur ca ati dat de dracu'.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Romansa"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles