Cap. 5 "Am băut prea mult!"

302 19 1
                                    

Capitolul 5 -Am băut prea mult!

Harry POV

-Te lasa mami si tati sa dai o petrecere? O intreb pe Kate , desi tonul pe care voiam sa il folosesc era unul sarcastic a iesit a batjocura.

-Stii ce?! Las-o balta. Spune si pot sa jur ca am vazut lacrimi in ochii ei. Lacrimi? S-a certat cu lipitoarea de Jennifer si nu a avut nimic. 

-Kate! Strig si pot sa jur ca ma auzit , dar ma ignora. Urasc sa fiu ignorat. Mai ales de ea.

-Harry , frate , ce ai cu ea? Intreaba Niall derutat. Adica uite-te la ea. Ce fata mai face drifturi asa si nu se sperie de arme? Ultima parte o zice foarte incet, nevrand ca sa auda cineva.

-Lasa-ma dracu' ca nu am vrut sa sune a batjocura ci a ton sarcastic. Dar habar n-am de ce am reactionat asa. E atat mister in jurul fetei ăsteia. O sa stiu totul despre ea.De cand s-a nascut pana de cate ori se epileaza. Spun si baietii rad. 

-Mie imi place de prietena aia a lui Kate. Spune Zayn si zambeste.

-Ce ati facut ieri in masina , nebunilor? Intreaba Niall amuzat.

-Treaba noastra! Spune si incep sa rad. Mergem la petrecerea lui Kate , da? Eu clar merg. Zice Zayn hotarat.

-Si eu. Spune Niall. Liam si Louis au zis ca vin si ei.

-Bine , vin si eu.

******

Eu si baietii urcam fiecare in masina lui si ne indreptam spre casa lui Kate.

Muzica se auzea de la 2 strazi distanta si in fata casei erau parcate o multime de masini. In curtea din fata erau oameni beti si in casa sa nu mai zic. Cand am intrat am inlemnit. Am vazut-o pe Kate cum danseaza si m-am blocat. Singura parte din corp care nu s-a blocat e Harry Junior. Se pare ca e mai treaz ca oricand.

-Aia e Kate si Alexandra? Intreaba Zayn si o masoara pe prietena lui Kate din cap pana in picioare. Sa-mi trag palme. Harry , uite. Spune si arata spre ele.

Kate incepe sa danseze si mai lasciv si isi baga un picior intre cele Alexandrei. Zayn s-a dus mai aproape de ele , eu ramanand pe loc. Cand i-am vazut fundul ala care era acoperit de niste pantaloni , daca ii pot numi asa , am crezut ca mor. Am vazut-o pe parasuta de Jennifer care vine spre mine.

-Iubire , incepe ea cu o voce pitigaiata , am crezut ca nu mai ajungi. Incepe sa ma muste de gat , dar cred ca ce face ea acuma o sa semene cu o iritatie. Nu o bag in seama si imi incordez fiecare muschi din corp cand o vad ca incepe sa isi lipeste fundul de cel al Alexandrei si sa il misca. Se uita la mine si rânjeste. Asta era planul ei! Sa mor dracu' aici de ce excitat sunt. Toata lumea incepe sa fluiere si sa aclame , iar mai multe fete incep sa faca la fel.

La un moment dat o vad ca se retrage si merge spre bucatarie , eu de abia atunci reusind sa ma  misc.

-Harry , iubire , unde mergi? Intreaba lipitoarea de Jennifer.

-Nu e treaba ta. Taci dracu' ca vocea ta ma calca pe ultimul nerv posibil. Nu stiu cum m-am ales cu ea pe cap. M-am cucat cu ea de 2 ori si i-am explicat ca eu nu ma implic in relatii si rahaturi d-astea. 

Ma intrept spre bucatarie si imi vad tigroaica sprijinita de blatul de la chiuveta cu un pahar in mana plin cu apa. Merg cat de silentios pot si imi incolacesc mainile in jurul taliei ei. Incep sa ii suflu aer cald in ureche si vad ca incepe sa tremure. Stiam eu ca asta o v-a înfierbânta. Isi intoarce corpul spre mine si se uita in ochii mei.

-O s-o platesti pentru asta. Spun cat se poate de serios.

-Sa platesc pentru ce? Intreaba amuzata. E beata.

Move on [Harry Styles Ff]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum