Cap. 9"Ești a mea!"

271 19 7
                                    

Capitolul 9 ~ Ești a mea!

Cititi ce am scris la sfarsitul capitolului. Este important!!!

Kate POV

Am parcat masina și am ieșit din ea în secunda urmatoare. L-am auzit pe Harry cum a oftat si s-a dat si el jos , ceilalti făcând la fel.

-Deci, acum ce urmează? Intreaba Zayn si se uita prin jur.

-Intrăm. Spun hotarata si înaintez.

Îmi scot revolverul din spatele blugilor , iar băietii îmi urmează exemplul.

-Lasă-mă pe mine primul. Zice Harry si ma prinde de cot. Am mai multa experienta si nu vreau sa te trezesti cu un glonț in cap.

L-am lăsat sa treacă primul fără alte comentarii , știind ca are dreptate. Am aflat de la Mike ca el era cel mai bun din Londra. Pe cat ne apropiem mai mult de ușă , îmi vine o idee care e mai putin sângeroasă.

-Băieţi! Spun si toti se întorc spre mine. Am o idee mai putin sângeroasă , de cum am putea lua cip-ul ăla.

-Ne iei si ultima fărâmă de distractie , dar continuă. Zice Niall cu o faţă bosumflata.

-Mai tine-ti minte cand v-am spus ca am mai fost aici se câteva ori? Ei aprobă. Cum il cunosc pe Nick , el nu își schimba gardienii decat daca ei au murit , asa ca pun pariu ca nici pe ăștia nu i-a schimbat.

- Si atunci ei te cunosc , corect? Intreaba Harry.

-Dap.

-Si ce o sa le zici când intri? Întreabă Louis.

-O sa vedeti. Spun si imi las maioul cat mai in jos posibil. Harry se uita la mine confuz si ridica o sprînceană.

-Ce? Trebuie sa pară cat mai credibil. Plus ca idioți ăștia voiau sa se culce cu mine , iar eu si Nick le-am dat o lectie destul de buna ca sa nu se mai atingă de mine. Trebuie sa le distraga ceva atentia.

-Eu cred ca vrei sa-mi atragi atentia mie. Zâmbește Harry pervers. Idiot.

Îmi dau ochii peste cap și le fac semn sa ma urmeze.

Zayn deschide usa din metal , iar eu intru in încăperea întunecată. Pașesc spre scări încet si ma uit in stanga si-n drapta sa nu fie cineva. Ma uit in spate si il vad pe Harry la mai putin de un pas in spatele meu , iar ceialti sunt in spatele acestuia. Urc cele 4 etaje , iar aici ma opresc si ma uit după perete sa vad ce fac gardienii. Cum ma asteptam , 8 dorm , iar ceilalti 2 păzesc seiful. Le fac semn celorlalti sa stea în spate , iar eu ies de după zid cu mersul meu de diva , imediat gardienii simtindu-mi prezenta si uitându-se la mine.

-Uite cine si-a facut aparitia. Zâmbește Ian. El e cel mai tânăr gardian. Are in jur de 26 de ani. E înalt , cu o masa musculara de invidiat , ochi albastri si parul întunecat.

-Îmi pare bine sa te revăd , Ian. Spun si merg la el sa il îmbrățișez. Trebuie sa fac chestia asta cât mai credibilă.

-Ce vânt te aduce pe aici? Te-ai împăcat cu irașcibilul Nick? Ma bufneste râsul , la fel ca și pe celalalt gardian pe care nu il cunosc.

-Ce? Face mai rău ca o femeie pe ciclu in ultimul timp. Rad si mai tare , iar frumosul de langa el face la fel.

-Dylan ea e Katherine , lumina inimii mele , Katherine , el e Dylan. E nou.

-Buna , Dylan.

-Bună! Spune si de uita adânc in ochii mei.

-Da , m-am împăcat cu Nick. Am venit aici pentru ca m-a rugat sa ii aduc nu-stiu ce cip idiot. Spun plictisita.

Move on [Harry Styles Ff]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum