Capitolul 3 ~ "Asta e greșit!"
Kate POV
Aparent mi-am schimbat pararea despre baietii astia. Sunt chiar buni. Se vede ca Harry era seful in Londra. E bun rau- in ambele sensuri.
Imi dau o palma mintal ca ma gandesc la asa ceva si ma intrept spre vestiar pentru a face un dus si a ma pregati pentru misiune.
Imi iau un prosop si dau drumul la apa. In timp ce imi dau pantaloni jos , il vad pe Harry intrand in baie.
Se blocheza si ma analizeaza din cap pana in picioare eu facand la fel.
Vad ca situația devine stanjenitoare , asa ca hotarasc sa sparg gheata.
-Ăăăă.... Ce faci tu aici?
-Aparent vreau sa fac un dus. Spune si isi musca buza. Dar merge si asta. Il vad ca e langa mine , doar cand isi pune mainile pe obrajii mei si incepe sa ma sarute. Cum naiba a ajuns omul asta atat de repede langa mine?
La inceput raman blocata nestiind ce naiba sa fac , dar dupa ce sarutul devine mai posesiv , incep sa-i raspund. Vazand asta , imi linge buza de jos cerand permisiunea de a intra in gura mea. Imi deschid putin buzele , pentru acesta fiind indeajuns incat sa își bage limba in cavitatea mea bucala. Incepem un dans lent , transformandu-se pe parcurs intr-unul carnal si posesiv.
Imi simt spatele lipit de ceva rece si imi dau seama ca e cabina de dus. Harry imi pune mana pe fund ridicandu-ma , eu infasurandu-mi picioarele in jurul taliei lui.
Simt ca incepem sa ne miscam , acesta bagandu-ma in cabina de dus , apa udându-ne.
Imi revin la realitate cand ma musca de gat si scot un geamăt infundat.Imi deschid ochii si il imping , acesta fiind confuz.
-Asta e gresit! Spun si ies din cabina , luând prosopul in mana si iesit din baie. Ma intrept spre camera mea de aici unde trantesc usa si ma las in jos pe ea.
Imi pun mainile pe buzele umflate si rosii de la sarut. Inca ii simt buzele acelea cărnoase si trandafirii. Cand m-a sarutat , am simtit un uragan de emotii. Ultimul sarut a fost cand - mai bine nu imi aduc aminte. Incerc sa uit acea amintire.
Ma mir ca l-am sarutat si ca nu am inceput sa plang ca o toanta. Singurii care stiu de secretul meu sunt prietenii mei. Alexandra stie detaliat acel eveniment , dar Andy si Zac stiu pe scurt.
E atat de gresit ce am facut. O haide , Kate! A fost doar un sarut. Nu e ca si cum v-ati futut .
Constiinta mea are dreptate. A fost doar un sarut care nu o sa se mai repete.Ma duc la baia din cameara si ma uit in oglinda. Buzele imi sunt umflate , exact cum sa asteptam si aveam un zambet tâmp pe fata. Imi dau ochii caprui peste cap si incep sa ma spal in liniste.
Am intrat in camera , mergand la dulap. Am scos de acolo "uniforma" pentru misiune incepand sa ma imbrac. Uniforma consta intr-o pereche de pantaloni de piele negrii si mulati , cu un maiou negru decoltat si o geaca de piele neagra. M-am incaltat cu o pereche de ghete negre si am inceput sa ma machez.
Deobicei machiajul consta in fond de ten , tus negru , fard negru , mascara si ruj negru mat sau nude. Azi l-am ales pe cel negru , ascuzand roseala pe care o mai am in jurul buzelor. M-am uitat la ceas si am vazut ca e 20:45 , asa ca mi-am luat telefonul pe care l-am dat pe silentios si pistolul pe care l-am pus in spatele blugilor.
Am iesit din camera si m-am dus in sufragerie de unde se auzeau voci. Cand am ajuns , i-am vazut pe toti imbracati in negru si pe Harry si Mike dând ordine.
M-am apropiat de ei si Harry si cei 4 baieti s-au oprit din vorbit , toti fiind cu ochii pe mine.
Alexandra , Andy , Zac si Mike erau obisnuiti cu imbracamintea mea. Asa ma imbracam mereu.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Roman d'amour"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles