Buna! As vrea sa va adresez o intrebare. Am citit recent primul capitol si al doilea al cartii mele si am vazut ca mai sunt greseli , asa ca m-am gandit sa corectez acele greseli. Voiam sa va întreb cand sa ma apuc sa o editez.
Dupa ce termin cartea?
Sau
Dupa ce public acest capitol?
Mai mult de o săptămână nu cred ca mi-ar lua sa fac si aceasta treaba.Asta ar fi prima chestie pe care am vrut sa o lămuresc cu voi.
A doua ar fi daca aveti intrebari despre mine sau despre carte , imi puteti lasa în comentarii sau sa imi trimite-ti mesaj pe privat daca aveti vreo intrebare. Daca se strang mai multe intrebari , as putea sa fac un capitol special pentru acele întrebări.Va multumesc încă o data ca imi citiți cartea. Va doresc o zi cat mai frumoasa! Va pup si va iubesc enorm!
••• •••
Capitolul 22 ~ Tatăl lui Ian
Kate POV
-Kate!
Îmi aud numele pronunțat de o voce joasă de mai multe ori.
E doar in capul meu! Imi repet in gand încercând sa adorm din nou.
Simt ceva umed si catifelat pe ceafa mea. Un geamăt sugrumat imi scapa printre buze , la senzatia pe care o simt.
-Avem un musafir , iubito. Acea voce joasă si usor răgușită o identific aproape instant ca fiind a lui Harry.
Îmi deschid usor ochii si vad in jur o lumina mascată de draperiile negre , atmosfera tragandu-ma iar in mrejele somnului.
-Ce musafir? Si cat e ceasul? Întreb pe jumate adormită.
-E 7 dimineata ,iar musafirul o sa il vezi doar daca o sa iti misti fundul asta sexy in living. Îmi încrețesc nasul cand aud cat e ceasul , iar Harry incepe sa rada de reactia mea.
-Bine , bine. O sa ma ridic. Spun si oftez.
-Asa te vreau , iubito! Spune Harry amuzat.
-Ce amuzant ai devenit de la o vreme! Ai sesizat asta? Il întreb in timp ce ma ridic din patul mult prea confortabil.
-Mereu am fost amuzant! Asa am atras toate femeile. Spune si ridica din sprâncene.
-Da , sunt sigura ca asta e motivul. Spun ironică si imi dau ochii peste cap , inaintand spre baie cu gândul de a face un dus rapid.
-Eu sunt gluma in persoana. Spune Harry sigur pe sine , iar eu incep sa rad. Vezi? Razi! Cine e amuzant? Eu sunt! Incepe Harry sa strige prin camera , iar eu incep sa rad si mai tare la cat de copilaros este.
Îi sta atât de bine aceasta personalitate a sa. Cea copilaroasa. Când rade , pare mult mai tanar decat este deja. Mai mereu este dur si rece cu persoanele din jurul sau , iar mie mi-a fost atat de usor sa imi dau seama de starile sale foarte schimbătoare.
Când e fericit si zambeste cu gura pana la urechi ,cand e dur si nervos. In decursul acestor luni , i-am vazut fiecare stare. Il privesc seara câteodată cand doarme si arata atât de linistit si lipsit de griji. Nu stiu ce l-a determinat sa intre in lumea asta. Nu stiu care e planul lui dupa ce o sa îmi gasesc prietenii. Nu stiu nimic despre trecutul sau viitorul lui. Ii stiu doar prezentul. Si asta ma aduce in pragul disperării. As vrea sa il întreb toate lucrurile astea , dar stiu ca acum nu este momentul potrivit si ca v-a trebui sa mai astept ceva timp.
Directoarea ne-a înghețat anul ca sa putem duce la capăt misiunea. Ceilalți elevi cred ca suntem la scoala de corecție si cred ca e mai bine asa.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Romance"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles