Capitolul 15 ~ Mai departe
Kate POV
Stau pe scunul avionului care ma duce spre orasul natal al lui Harry , Londra. Azi dimineata am avut o discutie si am hotarat ca cel mai bine ar fi sa ne mutam acolo , avand in vedere ca orasul meu natal a fost ars , la propriu. Stau cu capul sprijinita de umarul lui Harry si ma gandesc ce o sa fac mai incolo , desi Harry m-a asigurat ca nu am de ce sa imi fac griji.
**Flashback**
-Harry , ce o sa facem incontinuare? Unde o sa mergem? Intreb si oftez , asezandu-ma pe canapea , langa Harry.
-O sa mergem in orasul meu natal , adica in Londra. Aseara , dupa ce ai adormit am stat si m-am gandit ce puteam face , iar asta este singura varianta.
-Si cu banii? Adica aici il aveam pe Mike si nu imi faceam griji , dar acum ca el e plecat? El unde o sa stea? El a fost si este tatal meu de suflet , nu pot renunta la el si nu o voi face.
-Mike poate veni si el in Londra , doar ca nu stiu cum o sa reactioneze Manson.
-Cine e Manson? intreb derutata si imi ridic capul spre Harry. Numele ala mi se pare foarte foarte cunoascut.
-El e seful meu si al baietilor. El conduce banda de mafioti a Londrei.
-Am mai auzit de el. Mike a colaborat cu el la un transport de arme , la care am asistat si eu. Cred ca l-am vazut atunci , doar ca nu imi mai aduc aminte exact fizicul si forma fetei.
-Daca a colaborat cu el , nu cred ca v-a fi o problema atat de mare. Doar ca Manson nu e genul de persoana care sa imparta teritoriul cu alti mafioti. O sa il sun inainte sa urcam in avion si o sa ii explic tot ce s-a intamplat , desi cred ca stie deja. Aprob si imi las privirea in jos.
-Harry , eu ce o sa fac? Adica nu pot sa vin pur si simplu in Londra si sa stau pe capul tau. Nu vreau sa fiu o povara.
-Kate ,spune si isi aseaza mainile pe obrajii mei obligandu-ma sa ma uit in ochii sai atat de fermecatori , sa nu mai spui asa ceva niciodata. Nu stai pe capul si cu atat mai putin nu esti o povara. Vreau sa te protejez , Kate , de oricine si orice. Ma saruta apasat si apoi isi lipeste fruntea de fruntea mea.
-As putea sa lucrez si eu pentru Manson , asta daca m-ar primi. Spun si oftez.
Ador ceea ce fac , mai putin partea cu omoratul oamenilor , dar asta nu ma împiedică sa nu mai fac asta , mai ales ca ma simt datoare fata de Mike pentru cat m-a ajutat.
-Poate ca acum zici ca nu sunt o povara , dar mai incolo? Daca o sa te plictisesti de mine , iar eu nu o sa mai stiu ce sa fac? Sau daca... nu ma lasa sa termin , pentru ca isi lipeste radid buzele de ale mele.
-Niciodata , dar niciodata nu ma voi plictisi de tine. Tu nu esti ca celelalte , Kate , tu esti mai buna , mai frumoasa , mai destapta decat orice fata pe care am cunoscut-o. Ele nu au ce tu ai.
-Si eu ce am? intreb si ma uit cu lacrimi in ochii sai care au o sclipire ciudata , dar care intr-un fel imi place.
-Pe mine!
**End of fashback**
Avionul aterizeaza in scurt timp dupa ce m-am trezit din somn. O masina mare si neagra ne asteapta la iesirea din avion , iar Harry si baietii se indreapta spre ea.
Ma uit sceptica la Harry , el doar zambindu-mi. Imi dau ochii peste cap si vad una din cele 3 matahale de langa Range Rover ca ne deschide tacut portiera. Intru prima , uramata de Harry si baieti.
Am plecat din aeroport de mai bine de jumatate de ora , iar toti sunt tacuti si se uita pe geam.
De la ieșirea din aeroport sunt intampinata de o priveliste mirifica. Strazile sunt pline de case si pe afara mai vezi unii copii jucandu-se.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Romance"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles