Cap. 4 "Petrecerea"

337 21 1
                                    

Capitolul 4 - Pertrecerea

Kate's POV 

Ma pun in fața dulapului si ma gandesc cu ce sa ma imbrac. Pana la urma am aleg o pereche de pantaloni negri stramti si taiati in genunchi , un tricou negru cu alb si in jurul taliei mi-am luat o camasa in carouri. M-am incaltat cu ghete maro si m-am machiat. Acesta a constat in fond de ten , tus negru si mascara.

Am intrat in bucatarie unde am gasit un bilet pe care scria ca mama e plecata o saptamana de acasa cu niste afaceri si Greta a plecat la copiii ei , tot pentru o saptamana.

E perfect. O saptamana am casa doar pentru mine. Deja am idei ce o sa fac , prima fiind o petrecere.

Am ajuns la scoala si vad ca prietenii mei au ajuns -inclusiv Harry si restul. O vad pe Alexandra si merg la ea.

-Hei nebuno! Ce faci? Ma intampina Alexandra cu un zambet imens.

-Bine târfo. Tu? 

-Te asteptam. Trebuie sa-ti zic ceva. Spune si fata ei se transforma intr-una serioasa.

-Te ascult.

-Sti ca aseara am hotarat ca eu sa merg cu Zayn in masina si Niall sa se duca cu baietii nu? Spune si aprob. Pai el-... A fost oprita de Zac si Andy care veneau spre noi si radeau cu gura pana la urechi. O sa iti zic mai incolo. Imi spune Alexandra si pleaca dupa ce ii saluta pe baieti.

-Ma speriati! Spun si incep sa rad si eu. Rade-ti de mai bine de 5 minute. Macar spune-ti-mi si mie.

-Stai putin. Spune Zac si isi sterge lacrimile de la ras. Deci , in cantina parasuta de Jennifer s-a dus la Harry sa il sarute si el a respins-o si spunea ca din vina ta a nu a sarutat-o. Harry s-a enervat si i-a aruncat cu suc de struguri in fata. Si partea si mai amuzanta e ca avea haine albe. A facut o criza de zile mari si toata cantina radea , ea injutandu-ne pe toti si iesind din cantina ca o furtuna. Spune si incep sa rad la fel de tare ca si ei. La intrarea in scoala vad o Jennifer mov din cap pana in picioare ca vine spre mine. Nu ma pot abtine si pufnesc si mai tare in ras.

-Ce ti se pare asa amuzant , curvo? Ma intreaba Jennifer enervata.

-In primul rand , curva esti tu si in al doilea rand , zici ca esti o leguma ambulantă. Voiai sa plang? Trebuie sa-ti vezi fata si te asigur ca si tu o sa razi. Spun si eu si toti din jurul nostru incepem sa radem si mai tare.

-Nu uita cum ai fost inainte. Spune si ma opresc instant de ras , nervii acaparându-mi tot corpul.

-Macar eu nu sunt o curva ca tine. Am fost cum am fost , dar acum sunt altcineva. Tu de la inceput ai fost o parasuta si o parasuta o sa ramai.

Vad ca se enerveaza si ca vrea sa imi dea o palma , dar sunt mai rapida si i-o prind.

-Niciodata ,dar niciodata sa nu indraznesti sa ridici mana la mine. Spun si o strang si mai tare. Ai inteles? Tip si ea scâncește.

-Idioato! Ma doare. Tipa si mai tare ca mine.

-Of , dar scuza-ma. Te-am ranit? Spun si cei din jur incep sa rada , Harry si restul venind sa vada ce se petrece.

-O sa regreti asta , curvo! Crede-ma! Dupa ce Harry o sa te foloseasca o sa vada ca nu esti buna de nimic si o sa vina la mine. Asa cum a facut si... Nu mai apuca sa continuie , ca palma mea face contact cu obrazul ei.

-O sa te ia dracu' daca mai zici ceva in legatura cu aia. Spun apasat , dar ea incepe sa râdă.

-Stii bine ca nu o sa tac si o sa fac in asa fel incat el , spune si arata spre Harry , sa afle totul despre tine. Tine minte ca inainte eram cele mai bune prietene si stiu totul despre tine.

Move on [Harry Styles Ff]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum