Capitolul 21 ~ Harta
Anonim POV
-Ce mai face fata mea? Întreb si mă uit la angajatul din fața mea.
-Este bine. Este la spital. Se grăbește să vorbească. Frica pe care am bagat-o în el este prea mare. Zâmbesc drăceşte ştiind că în momentul de față toți sunt marionetele mele si îi pot juca pe degete cum vreau eu. Incluzand-o si pe fica mea si gașca ei.
-Când o să afle că eu sunt responsabilul pentru tot , mă va urî. Spun si mă joc cu un cuțit de pe biroul meu.
-Pot să va dau un sfat , domnule Harrison? Mă întreabă servitorul meu şi se uita în continuare în pământ.
-Desigur , Ian. Spune-mi!
-Daca vreți să o răniți si mai mult pe fica dumneavoastră , mai bine v-ați apropia de ea ,fără să îi spuneți cine sunteți cu adevărat. Îmi spune si se uita peste tot , doar la mine nu.
-Ian , uite-te la mine. Îi cer , iar el îşi ridica privirea. Ochii săi albăstrui se uită temători la mine. Felicitări! Este chiar o idee bună. Îi spun ,iar el zâmbește în colțul gurii.
-Ian tu mă vei ajuta să mă apropii de ea. O cunosti pe fica mea , Ian. Ai lucrat pentru Nick , deci ştii câte ceva.
-Sigur că vă voi ajuta.
-Bun. Pentru că eu voi fi tatăl tau de acum în colo.
Kate POV
Azi îi vom externa pe Zayn şi Alexandra , urmând ca apoi să plecăm spre Londra ca să ne dăm seama ce e cu harta pe care am descoperit-o.
După ce am semnat foile necesare pentru externare, ne urcam in masini si plecam spre hotel.
După ce Zayn si Alexandra îşi iau o cameră , mergem fiecare la culcare. Chiar daca cei doi sunt bine , o stare de neliniște mă cuprinde. Harry a observat asta.
-Iubito , mă sperii. Ce e cu tine?
-Nu stiu , Harry. Am un presentiment aiurea. Simt că ceva rău o să se întâmple mai devreme sau mai târziu. Îi spun si îmi pun capul pe umărul său. Harry îşi înfăşoară mâinile în jurul meu si mă trage cat mai aproape de el.
-Orice presentiment ai avea , totul o să fie bine! Sunt aici cu tine si nu voi permite nimănui să-ți facă rău. Spune si se uita adânc în ochii mei. Sinceritatea si dragostea îi predomină privirea , iar eu mă uit din ce în ce mai mult la el.
-Te iubesc , Harry! Îi spun sincer si il sărut lung.
-Si eu te iubesc , frumoasa mea! Spune Harry si mă sărută si el lung. Hai să ne culcăm. Mâine plecam si avem nevoie de mult somn. Aprob si mă ridic de pe canapea mergând la baie să mă schimb.
Îmi dau jos hainele si hotarasc sa fac si un dus , asa ca intru în cabina , începând sa ma spăl. După câteva minute ies din baie si îmi sterg excesul de apa cu un prosop alb si pufos.
Ma îmbrac in pijamale , iesind din baie.
Harry intră dupa mine , iar eu ma asez pe pat.
Incerc sa ma gândesc la acea harta pe care Dumnezeu stie cum mi-am dat seama de ea , dar prin capul meu e un singur lucru. Harry.
Țopăie în capul meu de ceva timp ca un iepure de paşte. Este frustrant pentru ca nu ma pot gândi la cum îmi voi salva prietenii. Dar pe de alte parte nu vreau sa mai iasă de acolo. Vreau sa îmi țopăie în minte cat mai mult si să nu ma lase vreodată. Nu stiu ce m-aş face fără Harry în momente ca astea.
CITEȘTI
Move on [Harry Styles Ff]
Romance"-Când ne naștem zicem : A Când murim zicem : mor Așa ca toata viata este compusă din : Amor. " -Harry Styles